Ινδία : Το «Νόμπελ Διδασκαλίας» απονεμήθηκε σε δάσκαλο που δημιούργησε σύστημα QR code για μαθήτριες
Ο δάσκαλος αποφάσισε, μάλιστα, να μοιραστεί το έπαθλο με τους άλλους 9 φιναλίστ συναδέλφους του.
- Τέλος χρόνου για τις φορολογικές εκκρεμότητες - Τι πρέπει να πληρώσουν οι πολίτες τις επόμενες μέρες
- «Συνεργαζόταν με Τούρκους για να με σκοτώσουν» - 10 μέρες σχεδίαζε τη δολοφονία του 52χρονου ο δράστης
- Πώς πέθανε στη Σύμη ο παρουσιαστής του BBC Μάικλ Μόσλεϊ - Απεφάνθη ο ιατροδικαστής
- Φέτος τα Χριστούγεννα σκέφτεστε να κάνετε δώρο έναν σκύλο – Πόσο καλή ιδέα είναι;
Ένας Ινδός δάσκαλος, ο Ραντζιτσίνχ Ντισάλε, τιμήθηκε φέτος με το Διεθνές Βραβείο Εκπαιδευτικού, το αποκαλούμενο και «Νόμπελ Διδασκαλίας» για τη δουλειά του που βοήθησε τις μικρές μαθήτριές του, σε μια φτωχή, αγροτική κοινότητα της δυτικής Ινδίας.
Ο Ντισάλε ανακοίνωσε αμέσως ότι θα μοιραστεί το χρηματικό έπαθλο, ύψους 1 εκατομμυρίου δολαρίων, με τους άλλους εννέα φιναλίστ συναδέλφους του, κάτι που σημαίνει ότι ο καθένας τους θα λάβει περίπου 55.000 δολάρια. Το βραβείο καθιερώθηκε από το Ίδρυμα Βάρκεϊ, σε συνεργασία με την UNESCO.
Οι διοργανωτές τον τίμησαν επειδή «άλλαξε τις ευκαιρίες ζωής» των κοριτσιών στο δημοτικό σχολείο Ζίλα Παρισάντ, στο χωριό Παριτεβάντι του κρατιδίου Μαχαράστρα.
Την ανακοίνωση έκανε, σε μια εικονική τελετή από το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Λονδίνου, ο συγγραφέας και ηθοποιός Στίβεν Φράι. Ο Ντισάλε, εμφανώς χαρούμενος, άκουσε τα νέα στο σπίτι του στην Ινδία, περιστοιχισμένος από την οικογένειά του.
Wow! Here’s THE MOMENT Stephen Fry announced Ranjitsinh Disale as the Winner of The Global Teacher Prize 2020! Congratulations Ranjit! Watch here: https://t.co/9t5GXaIJ58 @ranjitdisale @stephenfry #GTP2020 #TeachersMatter #globalteacherprize #India @NHM_London @UNESCO pic.twitter.com/eQjSosGQwY
— Global Teacher Prize (@TeacherPrize) December 3, 2020
Το έργο του Ντισάλε – Δημιούργησε σύστημα QR code για μαθήτριες που δεν μπορούσαν να έρθουν
Ο Ντισάλε άρχισε να διδάσκει το 2009, όταν το Ζίλα Παρισάντ δεν ήταν παρά ένα σαραβαλιασμένο υπόστεγο δίπλα σε ένα βουστάσιο. Το ποσοστό σχολικής φοίτησης ήταν χαμηλό και οι γάμοι των μαθητριών σε εφηβική ηλικία κάτι πολύ συνηθισμένο.
Το σχολικό πρόγραμμα δεν ήταν καν στη γλώσσα που μιλούσαν τα κορίτσια, την Κανάντα. Ο δάσκαλος εγκαταστάθηκε στο χωριό, έμαθε την τοπική διάλεκτο και μετέφρασε τα σχολικά εγχειρίδια.
Εισήγαγε επίσης εργαλεία ψηφιακής μάθησης και επινόησε ατομικά προγράμματα για κάθε μαθητή. Το σύστημά του των Σχολικών Εγχειριδίων με QR Codes χρησιμοποιείται τώρα σε όλη την Ινδία.
@ranjitdisale को हमने 2018में सृष्टि सम्मान दिया था आज 2020में @TeacherPrize के टॉप 10टीचर के लीस्ट में सामिल होने पर @SRISTIORG @honeybeenetwork @HBNconnect @LetsTalkGujarat @Gian_innovation @RJMCEIATIIMA @InShodh के ओर से ढेर सारी बधाई और शुभकामनाएं।#education #innovation pic.twitter.com/2zxz6MDlzD
— SRISTI (@SRISTIORG) October 21, 2020
Το ποσοστό φοίτησης στο σχολείο του σήμερα φτάνει το 100%, δεν γίνονται πια παιδικοί γάμοι και ένα κορίτσι από το χωριό μόλις αποφοίτησε από το πανεπιστήμιο, ανέφεραν οι διοργανωτές.
Ο Ντισάλε προώθησε επίσης περιβαλλοντικά προγράμματα σε αυτήν την περιοχή που απειλείται από την ξηρασία.
Εξάλλου, με το πρόγραμμα «Ας περάσουμε τα σύνορα» συνδέονται μεταξύ τους νεαροί μαθητές από την Ινδία και το Πακιστάν, την Παλαιστίνη και το Ισραήλ, το Ιράκ και το Ιράν και τις ΗΠΑ και τη Βόρεια Κορέα για να προωθήσουν την παγκόσμια ειρήνη.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις