Ρετζίνα Κινγκ : Το σκηνοθετικό ντεμπούτο που γράφει ιστορία
Η βραβευμένη ηθοποιός Ρετζίνα Κινγκ μιλά για το σκηνοθετικό της ντεμπούτο στην ταινία «One Night in Miami» μια φανταστική συνάντηση εμβληματικών μορφών της μαύρης κοινότητας όπως Malcolm X, Jim Brown, Aldis Hodge, Cassius Clay και Sam Cooke
Η Ρετζίνα Κινγκ (Regina King) κέρδισε εγκωμιαστικές κριτικές και ένα βραβείο Emmy, για την ερμηνεία της στη σειρά «Watchmen» του HBO.
Τώρα, η καταξιωμένη ηθοποιός βρέθηκε πίσω από την κάμερα για να κάνει το σκηνοθετικό της ντεμπούτο στην ταινία «One Night in Miami» μια φανταστική συνάντηση εμβληματικών μορφών της μαύρης κοινότητας και φίλων της αληθινής ζωής, Malcolm X (Kingsley Ben-Adir), Jim Brown (NFL) Aldis Hodge, τον πρωταθλητή πυγμαχίας βαρέων βαρών Cassius Clay (Eli Goree) και τον τραγουδιστή της σόουλ Sam Cooke (Leslie Odom Jr.).
Με την πρεμιέρα της ταινίας «One Night in Miami» στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας η Κινγκ έγραψε ιστορία ως η πρώτη μαύρη γυναίκα σκηνοθέτης, ταινίας της οποίας προβλήθηκε στην κινηματογραφική γιορτή στην Ιταλία.
Για την εμπειρία της η ηθοποιός και σκηνοθέτης μίλησε στο νέο τεύχος του περιοδικού WSJ, για το εξώφυλλο του οποίου φωτογραφήθηκε.
Στη συνέντευξη, σύμφωνα με το ΑΠΕ, η Ρετζίνα Κινγ αναφέρεται στην πανδημία της COVID-19, στον στόχο της να παίξει μια μέρα σε παράσταση στο Μπρόντγουεϊ, ενώ εξηγεί γιατί πιστεύει ότι είναι σημαντικό να διηγείται ιστορίες που παρουσιάζουν πιο ανθρώπινους τους μαύρους άνδρες.
Η ολοκλήρωση της ταινίας εν μέσω παγκόσμιας πανδημίας, όπως τονίζει «ήταν πραγματικά ευπρόσδεκτη απόσπαση της προσοχής. Θεωρώ ότι… τα γυρίσματα ή το μοντάζ, το να δουλεύεις για τη μουσική της ταινίας, σε αναγκάζουν να επικεντρωθείς σε κάτι άλλο.
Tα πάντα γύρω μας έχουν να κάνουν με την πανδημία», αναφέρει.
Η Ρετζίνα Κινγκ σημειώνει ότι οι μαύροι Αμερικανοί πριν καν γεννηθούν είναι περιθωριοποιημένοι άνθρωποι. «Αυτό συμβαίνει συνέχεια και το είδος της εργασίας μου επιτρέπει να ξεφύγω και να μην νιώθω ότι ξεφεύγω ανεύθυνα» υποστηρίζει.
«Ήθελα ο κόσμος να δει τους μαύρους με τον τρόπο που τους βλέπω, τόσο σύνθετους, τόσο ευάλωτους, τόσο δυνατούς… ως ανθρώπινα όντα που αισθάνονται» τονίζει.
Αναφέρει ακόμη ότι όταν η παραγωγή ταινιών σταμάτησε τον Μάρτιο, είχε ακόμα δύο τελευταίες σκηνές να γυρίσει.
Με τις επικείμενες προθεσμίες του Φεστιβάλ και μια ημιτελή ταινία, τα σχέδιά της να ολοκληρώσει την ταινία σχεδόν φάνταζαν απίθανα, όταν πίστευε ότι ήταν θετική στην COVID-19.
«Πήγα ξανά στο εργαστήριο για να κάνω δεύτερο τεστ και με κάλεσαν και μου είπαν: Είσαι αρνητική. Κυριολεκτικά άρχισα να κλαίω» τονίζει σημειώνοντας ότι επέστρεψε αμέσως στα γυρίσματα.
Η Ρετζίνα Κινγκ υπογραμμίζει ότι ο Τζον Σίνγκλετον, ο οποίος πέθανε το 2019, της έδειξε τον κόσμο της σκηνοθεσίας. Ήταν ο πρώτος σκηνοθέτης που αισθάνθηκε ότι μιλούσε τη γλώσσα της, όπως εξηγεί:
«Δεν ήμασταν τόσο μακριά ηλικιακά και πριν από εκείνον, πιθανώς κάθε σκηνοθέτης με τον οποίο δούλευα ήταν στη ηλικία των γονιών μου ή μεγαλύτερος».
«Ήμουν σε θέση να βλέπω τη σκηνοθεσία από έναν εντελώς διαφορετικό φακό, και μου επέτρεπε επίσης να συμμετέχω στη διαδικασία», είπε.
- Παρέμβαση Δένδια για τον καρκινοπαθή αστυνομικό – Διατάχθηκε ΕΔΕ για τα αίτια της καθυστέρησης
- Η ανεπανάληπτη χαμένη ευκαιρία του Ζιγιές (vid)
- Το Ουκρανικό «περιμένοντας τον Τραμπ»
- Ρωμανός: Το ΠΑΣΟΚ είναι χειρότερο και από πράσινο ΣΥΡΙΖΑ
- Κερδίζει έδαφος η ακροδεξιά ατζέντα για το Μεταναστευτικό – Τρομάζει η «νέα κανονικότητα» που υπόσχεται
- Επιχείρηση Τάλως: Δικογραφίες σε βάρος 5 ατόμων για πορνογραφία ανηλίκων και κακοποίηση ακόμη και νηπίων