Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
ps. post
scriptum

Οι γνωστοί «γνωστοί» έσπασαν πάλι την απεργία της ΕΣΗΕΑ

Γιατί ο ιδρυτής του Skroutz πήρε δίπλωμα πιλότου;

Γιατί ο ιδρυτής του Skroutz πήρε δίπλωμα πιλότου;

Ο Γιώργος Χατζηγεωργίου μίλησε για όλα – προσωπικά και εταιρικά- στον Παναγιώτη Καραμπίνη στο πρώτο επεισόδιο της νέας σειράς Podcasts της Endeavor Greece, Outliers.

Η ιδέα ήταν εντελώς για να παίξω, δεν ήταν για να φτιάξουμε εταιρεία.. και χωρίς να κάνω τίποτα από αυτά που λέμε ότι πρέπει να κάνει σήμερα κάποιος που ξεκινάει μία εταιρεία. Δεν έκανα research, δεν ήξερα αν υπάρχουν ανταγωνιστές. Δεν το έψαξα καθόλου, έβαλα το κεφάλι κάτω και μετά με πήρε το ποτάμι». Ένα μικρό απόσπασμα – εκείνο της αρχής. Από την σειρά Endeavor Outliers Podcast και το επεισόδιο 1ο με καλεσμένο τον Γιώργο Χατζηγεωργίου, Συνιδρυτή & CEO του Skroutz.

Τη νέα σειρά Podcasts της Endeavor Greece, Outliers, παρουσιάζει ο Παναγιώτης Καραμπίνης, Διευθύνων Σύμβουλος της Endeavor Greece ( https://endeavor.org.gr/el/) ενώ την παραγωγή και την επιμέλεια έχει αναλάβει το The Greek Podcast Project (μεταξύ των μελών της ομάδας είναι απολύτως διακριτή η παρουσία της Daphne Karnezis, που έγινε γνωστή από τα θέματα που υπέγραφε στο Monocle – https://www.podcastproject.gr/the-team.

Σε ενημερωτικό σημείωμα της Endeavor Greece διαβάζω: «Κάθε εβδομάδα, γνωρίζουμε τους Outliers, τους επιχειρηματίες που ξεχωρίζουν παγκοσμίως με τις επιδόσεις τους, μετασχηματίζουν ολόκληρες αγορές και αλλάζουν το αφήγημα της επιχειρηματικότητας. Σε κάθε επεισόδιο της σειράς, οι άνθρωποι πίσω από τις πιο επιτυχημένες startups σε Ελλάδα και εξωτερικό, θα αφηγούνται το δικό τους ταξίδι, καθώς και τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που βλέπουν στον κλάδο τους».

Ας μείνουμε στο επεισόδιο της πρεμιέρας. Ο λόγος στον Παναγιώτη Καραμπίνη που είναι και ο οικοδεσπότης. «Στο σημερινό επεισόδιο μιλάμε με το Γιώργο Χατζηγεωργίου, συνιδρυτή και CEO του Skroutz.gr, της μεγαλύτερης μηχανής αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών στην Ελλάδα.

Από την έναρξη λειτουργίας του το 2005, το skroutz έχει διαμορφώσει σε μεγάλο βαθμό το πεδίο του E-commerce της χώρα μας. Σήμερα διαθέτει περισσότερα από 6.000 καταστήματα και πάνω από 10 εκατομμύρια προϊόντα στην πλατφόρμα του. Το site μάλιστα, είναι νούμερο 4 σε επισκεψιμότητα στην Ελλάδα, μετά από την Google το Facebook και το YouTube. Στις αρχές του 2020 στο Skroutz ανακοίνωσε ένα Mega deal με τη CVC Capital partners, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαχείρισης ιδιωτικών κεφαλαίων στον κόσμο.

Μεγάλη ανάπτυξη παρά την πανδημία

Εν μέσω της πανδημίας, η εταιρεία βιώνει ραγδαία ανάπτυξη έχοντας σχεδόν διπλάσια στους εργαζόμενους της, ενώ τα ετήσια ακαθάριστα έσοδα της είναι πλέον κοντά στο 1 δισεκατομμύριο ευρώ. Με τον Γιώργο, μιλάμε για την αρχή του Skroutz, τι έμαθε από τις προσπάθειες του στο εξωτερικό, την πρακτική του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα τι προβλέπει για τα φετινά Χριστούγεννα και γιατί αποφάσισε να πάρει δίπλωμα πιλότου». Ακολουθεί ένα μικρό απόσπασμα από την συνομιλία με τον Γιώργος Χατζηγεωργίου: «Το Skroutz ξεκίνησε ως μηχανή αναζήτησης, price comparison που λέμε, και τώρα έχει εξελιχθεί σε ένα marketplace.

Ουσιαστικά μπαίνεις – καλά υπάρχει εννοείται το στοιχείο της σύγκρισης – αλλά μπορείς να αγοράσεις και απευθείας από το Skroutz. Η ιδέα ήταν εντελώς για να παίξω, δεν ήταν για να φτιάξουμε εταιρεία. Οπότε μιλούσα με ένα φίλο μου, μου είπε ότι ψάχνει να πάρει υπολογιστή, τον ρώτησα πώς το κάνει – είχε χίλια bookmarks – τότε ήταν 2005, τα μισά πράγματα που σήμερα τα θεωρούμε δεδομένα δεν υπήρχαν τότε. Οπότε θεώρησα ότι αυτό θα έπρεπε να υπάρχει ένα τρόπος να γίνεται καλύτερα από το να πηγαίνεις και να επισκέπτεσαι κάθε site και χωρίς να κάνω τίποτα από αυτά που λέμε ότι πρέπει να κάνει σήμερα κάποιος που ξεκινάει μία εταιρεία. Δεν έκανα research, δεν ήξερα αν υπάρχουν ανταγωνιστές. Δεν το έψαξα καθόλου, έβαλα κεφάλι κάτω και μετά με πήρε το ποτάμι.

Ούτε που κατάλαβα πώς έγινε αυτό, θυμάμαι ότι είχα day job – ήταν κουραστική δουλειά, δεν ήταν 9-5 – γύρναγα, και είχα άλλες 5 ωρες Skroutz, ξενύχτι, και εκεί ζήτησα βοήθεια από τον έναν co-founder που ήταν ο technical και μπορούσε να με βοηθήσει και ήταν ο Βασίλης που είχα γνωρίσει στο Πολυτεχνείο και μετά επειδή οι μηχανικοί με τους ανθρώπους δεν τα πάνε πολύ καλά, θέλαμε και κάποιον Business co-founder, οπότε τότε γνωρίσαμε και τον Γιώργο – που ήταν εντελώς τυχαίο, σε μία παρέα βρέθηκε, ήταν σε ένα e-shop και ξεκινήσαμε». Περισσότερα στη διεύθυνση http://outliers.gr/el/episodes/giorgos-chatzigeorgioy-skroutz/. Εκεί θα μάθετε και το γιατί πήρε δίπλωμα πιλότου ο ιδρυτής του Skroutz.

Must in

Rockhouse: Μια ματιά μέσα στο ξενοδοχείο στη Τζαμάικα που αποτέλεσε το καταφύγιο για πολλούς σταρ

Το Rockhouse, ο «παράδεισος» για σταρ όπως οι Rolling Stones και ο Μπομπ Ντίλαν, κλείνει 50 χρόνια ζωής και το γιορτάζει με ένα εντυπωσιακό φωτογραφικό βιβλίο.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024