Πέμπτη 18 Ιουλίου 2024
weather-icon 21o
«Μαύρο» χρήμα : Γιατί μπαίνουν στο στόχαστρο της εφορίας οι influencers

«Μαύρο» χρήμα : Γιατί μπαίνουν στο στόχαστρο της εφορίας οι influencers

Παράγοντες εκτιμούν ότι μέσω φωτογραφιών διακινείται αρκετό «μαύρο» χρήμα

Οι πάσης φύσεως influencers φαίνεται πώς μπαίνουν των φορολογικών αρχών καθώς εκτιμάται ότι… κυκλοφορεί «μαύρο» χρήμα μέσω διαφημίσεων.

Για παράδειγμα, τα social media αποτελούν μία πραγματική δεξαμενή χρήματος με τηλεοπτικούς αστέρες και celebrities καθώς κερδίζουν κάθε χρόνο εκατομμύρια ευρώ.

Είναι γνωστό, ότι οι λεγόμενοι influencers έχουν τη μερίδα του λέοντος στη διαφημιστική πίτα.

Διάσημα πρόσωπα που μπορεί να προέρχονται είτε από το χώρο της ηθοποιίας, είτε του μόντελινγκ ή οποιουδήποτε άλλου χώρου αναρτούν φωτογραφίες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαφημίζοντας προϊόντα.

Πώς γίνεται αυτό; Ανεβάζουν φωτογραφίες που φτιάχνουν ψωμί με γνωστό αλεύρι, πίνουν γάλα με δημητριακά δημοφιλούς μάρκα, φοράνε παπούτσια και τρέξιμο από γνωστή μάρκα αθλητικών ειδών.

Για να διαφημίζουν τα προϊόντα αμείβονται, αρκετές φορές αδρά.

Το οικονομικό επιτελείο έχει διαπιστώσει ότι σε αυτές τις περιπτώσεις διαφημίσεων υπάρχει σημαντική διακίνηση «μαύρου» χρήματος και φοροδιαφυγής, οπότε εντός του επόμενου χρονικού διαστήματος αναμένεται να πυκνώσουν οι έλεγχοι στους Έλληνες influencers.

Το «μαύρο» χρήμα σε νούμερα

Σύμφωνα με με έκθεση τα τελευταία χρόνια τα εισοδήματα των influencers έχουν αυξηθεί δραματικά.

Η διαφημιστική εταιρεία Izea βρήκε ότι η μέση τιμή της χορηγίας για μια φωτογραφία στο Instagram έχει αυξηθεί από 121 ευρώ το 2014 σε 1.490 το 2019.

Όπως σημειώνει το Business Insider, οι μάρκες φαίνονται πρόθυμες να πληρώσουν μεγάλα ποσά ως χορηγοί δημοσιεύσεων, βίντεο, ιστοριών και μπλογκ, αν και ένας ειδικός επιμένει ότι αυτό δεν σηματοδοτεί το τέλος της παραδοσιακής διαφήμισης.

Στο «μικροσκόπιο» της συγκεκριμένης μελέτης μπήκε το περιεχόμενο που καλύπτεται από χορηγίες στο Facebook, το YouTube, το Instagram και άλλα μπλογκ, εξετάζοντας τα σχετικά ποσοστά από το 2014 έως το 2019.

Κατά τους ερευνητές:

  • Το μέσο κόστος της χορηγίας για μια φωτογραφία στο Instagram έχει αυξηθεί κατά 44% από το 2018 έως το 2019.
  • Το κόστος της χορηγίας για μια ανάρτηση σε ιστολόγιο έχει αυξηθεί επίσης δραματικά από 6,71 ευρώ το 2006 σε 1.308 ευρώ το 2019.
  • Τα βίντεο του YouTube προσφέρουν τις υψηλότερες αμοιβές από 381 ευρώ το 2014 σε 6.080 ευρώ το 2019.
  • Η κοστολόγηση μιας ανάρτησης στο Facebook επίσης έχει αυξηθεί από 7,36 ευρώ το 2014 σε 358 ευρώ το 2019,
  • Σε ό,τι αφορά το Twitter η αύξηση που σημειώθηκε είναι από 26 ευρώ το 2014 σε 382 ευρώ το 2019.
  • Για τα μπλογκ το κόστος μιας διαφημιστικής ανάρτησης αυξήθηκε από 369 ευρώ σε 1.308 ευρώ μέσα σε πέντε χρόνια.

Sports in

Έτοιμος για όλα ο Λευτέρης Πετρούνιας στο Παρίσι

Ο προκριματικός της ενόργανης ανδρών θα διεξαχθεί το Σάββατο 27 Ιουλίου και ο «άρχοντας των κρίκων» έχει κληρωθεί να αγωνιστεί στον πρώτο από τους τρεις ομίλους

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 18 Ιουλίου 2024