Lockdown : «Black out» σε μεγάλες μεταφορικές εταιρείες – Χάος με τις παραγγελίες
Kαθώς το lockdown συνέπεσε με τη Black Friday, αλλά και την επερχόμενη εορταστική περίοδο, ο όγκος εργασιών έχει μεγαλώσει δυσανάλογα και όσοι πολίτες έχουν κάνει ηλεκτρονικές παραγγελίες θα πρέπει να οπλιστούν με υπομονή.
Ασφυκτική πίεση δέχονται η μία μετά την άλλη οι εταιρείες ταχυμεταφορών που προσπαθούν να διαχειριστούν έναν τεράστιο όγκο παραγγελιών.
Kαθώς το lockdown συνέπεσε με τη Black Friday, αλλά και την επερχόμενη εορταστική περίοδο, ο όγκος εργασιών έχει μεγαλώσει δυσανάλογα και όσοι πολίτες έχουν κάνει ηλεκτρονικές παραγγελίες θα πρέπει να οπλιστούν με υπομονή.
Στο διαδίκτυο, τα παράπονα για τις καθυστερήσεις των μεταφορικών είναι πολλά, ενώ αρκετοί είναι αυτοί που αναρωτιούνται γιατί οι εταιρείες αυτές δεν κάνουν προσλήψεις εφόσον η ζήτηση είναι τόσο αυξημένη, σε μια περίοδο μάλιστα κατά την οποία η ανεργία χτυπάει «κόκκινο».
Μετά τη Γενική Ταχυδρομική, προβλήματα στην εξυπηρέτηση των πελατών αντιμετωπίζουν τόσο η ΕΛΤΑ Courier όσο και η ACS.
Τι αναφέρει η ΑCS
Τη λύπη της για την όποια αναστάτωση έχει προκληθεί εκφράζει και η ACS, εξηγώντας ότι τα όποια προβλήματα δημιουργήθηκαν λόγω των έκτακτων συνθηκών της αγοράς.
Σε ανακοίνωση της αναφέρει ότι ο μέσος χρόνος διακίνησης των αποστολών αναμένεται να φθάσει τις 6 εργάσιμες ημέρες, ενώ ενδέχεται κυρίως στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη να ξεπεράσει τους χρόνους αυτούς.
Αναλυτικά:
«Η ACS, με αίσθημα ευθύνης προς το καταναλωτικό κοινό, έχει επιλέξει την ειλικρινή και τακτική ενημέρωση των πελατών της για τις εξελίξεις, τις αναγκαίες τροποποιήσεις στη διαχείριση των αποστολών και τις προσαρμογές των υπηρεσιών της, λόγω της πανδημίας. Η εταιρεία συνεχίζει καθημερινά να αξιολογεί την τρέχουσα κατάσταση και λειτουργεί επεμβατικά με πρόσθετο ανθρώπινο δυναμικό, μεταφορικά μέσα και νέες υποδομές, για να επιτύχει χρόνους διακίνησης των αποστολών όσο πιο κοντά γίνεται στα συνήθη επίπεδα. Ο συνδυασμός του τρέχοντος lockdown, της Black Friday και της προ-εορταστικής περιόδου έχει ωθήσει τον όγκο των αποστολών που μας εμπιστεύονται οι πελάτες μας σε πρωτοφανή επίπεδα, πολύ υψηλότερα από το προηγούμενο lockdown αλλά και οποτεδήποτε στο παρελθόν. Δεδομένων των συνθηκών αυτών, και ως αποτέλεσμα της σημαντικής αύξησης των αποστολών κατά την τρέχουσα εβδομάδα, ο μέσος χρόνος διακίνησης των αποστολών αναμένεται να φθάσει τις 6 εργάσιμες ημέρες, ενώ ενδέχεται κυρίως στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη να ξεπεράσει τους χρόνους αυτούς. Σε κάθε περίπτωση, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η ACS συνεχίζει τις προσπάθειές της και αξιολογεί τις παρεχόμενες υπηρεσίες της με σκοπό να συναντήσει τις προσδοκίες των πελατών της, ενώ συνιστά στους καταναλωτές να αποφεύγουν την αποστολή ευπαθών προϊόντων την περίοδο αυτή. Λυπούμαστε για οποιαδήποτε αναστάτωση ενδεχομένως προκληθεί λόγω των έκτακτων συνθηκών της αγοράς. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση, την εμπιστοσύνη σας και την υπομονή σας, ενώ δεσμευόμαστε να σας κρατούμε ενήμερους για τυχόν νεότερες εξελίξεις».
Τι κάνουν τα ΕΛΤΑ
Σε ανακοίνωσή της, η ΕΛΤΑ Courier εεξηγεί τη δύσκολη κατάσταση της συγκεκριμένης περιόδου.
Η ανακοίνωση:
«Δεδομένων των ιδιαζουσών συνθηκών που επέφερε το δεύτερο lockdown, η Black Friday αλλά και η επερχόμενη εορταστική περίοδος, ο όγκος των αποστολών που καλούμαστε να διαχειριστούμε έχει αυξηθεί περισσότερο από οποτεδήποτε στο παρελθόν. Ενδεικτικά, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο όπου δεν υπήρχαν περιοριστικά μέτρα στην αγορά, το ποσοστό της αύξησης φτάνει έως και το 60,8% ενώ σε σχέση με την περίοδο της άνοιξης υπάρχει αύξηση κατά 22,5%. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δοκιμάζονται οι υποδομές τόσο των ηλεκτρονικών καταστημάτων όσο και των ταχυμεταφορών, με συνέπεια να παρατηρούνται ιδιαίτερα στην Αττική, τροποποιήσεις και αποκλίσεις στους συνήθεις χρόνους διακίνησης και παράδοσης.
Σε κάθε περίπτωση σας διαβεβαιώνουμε ότι, η ΕΛΤΑ Courier αξιολογεί καθημερινά την τρέχουσα κατάσταση βάσει επιχειρησιακού σχεδίου με σκοπό την ικανοποίηση των υπερβολικά αυξημένων αναγκών των πελατών της, έχοντας ήδη προβεί στην επέκταση των υποδομών της, την ενίσχυση των διαθέσιμων υλικοτεχνικών και ανθρώπινων πόρων και την αναδιαμόρφωση των υπηρεσιών της, έτσι ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ιδιαίτερες συνθήκες.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη σας.»
«Έμφραγμα» στη Γενική Ταχυδρομική
Μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες, η Γενική Ταχυδρομική, επιβεβαίωσε το «έμφραγμα» των υπηρεσιών καθώς ουσιαστικά σταμάτησε να δέχεται νέες παραγγελίες μέχρι να διανείμει ένα μεγάλο όγκο από αυτές που έχει ήδη. Θα κάνει παραδόσεις και μέσα στο Σαββατοκύριακο προκειμένου να εξυπηρετήσει τις παλιές παραγγελίες αλλά όσοι κάνουν τις τελευταίες ώρες αγορές θα είναι σαν να τις κάνουν από την επόμενη εβδομάδα.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι ενδεχομένως να μπει και πλαφόν στα καταστήματα στον αριθμό αποστολών και στο βάρος των δεμάτων.
Οι πληροφορίες λένε ότι η Γενική Ταχυδρομική είχε στο κέντρο διαλογής στην Αθήνα πάνω από 500 χιλιάδες παραγγελίες.
Εχουν δε τριπλασιαστεί οι ημερίδες παραγγελίες και από 80.000 ξεπέρασαν τις 220 χιλιάδες καθώς οι πολίτες αγοράζουν on line και λόγω των Χριστουγέννων αλλά και εξαιτίας της παράτασης της καραντίνας. Σε ανακοίνωσή της η Γενική Ταχυδρομική αναφέρει:
Η εταιρεία ενημερώνει ότι οι όγκοι παραγγελιών που καλείται να εξυπηρετήσει είναι αυξημένοι και 60% αυξημένους σε σχέση με την περίοδο «κανονικότητας» και πλέον έλαβε την απόφαση να αναστείλει δύο από τις υπηρεσίες της.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η απρόβλεπτα παρατεταμένη αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων λιανικής πώλησης και η εντελώς αστάθμητη πρόβλεψη ως προς τον χρόνο επαναλειτουργίας τους έχουν δημιουργήσει ασφυκτικές πιέσεις σε όλα τα δίκτυα μεταφορών. Η πίεση αυτή αναμένεται να ενταθεί τις επόμενες μέρες λόγω της εορταστικής περιόδου, αφού, κατά παράδοση, αυτό το χρονικό διάστημα παρατηρείται κατακόρυφη αύξηση λιανικών πωλήσεων που υπό τις παρούσες συνθήκες εξυπηρετούνται στο σύνολό τους από ηλεκτρονικές αγορές και άρα καταλήγουν στον αγοραστή μέσω υπηρεσιών ταχυμεταφοράς.
Στη Γενική Ταχυδρομική έχουμε έγκαιρα δημιουργήσει τις αναγκαίες υποδομές ώστε να μπορούμε να διεκπεραιώσουμε όγκους έως και 60 % αυξημένους σε σχέση με την περίοδο «κανονικότητας». Παρά ταύτα η πίεση που ασκεί η αγορά ξεπερνάει ήδη αυτή τη δυνατότητα με άμεση συνέπεια τη δημιουργία δυσλειτουργικών φαινομένων [καθυστερήσεις, λάθη, ζημιές, παράπονα κτλ]. Δεν είναι χωρίς σημασία η επισήμανση ότι σε όχι λίγες περιπτώσεις παρατηρείται πλήρης αδυναμία κατανόησης από χρήστες [αποστολείς ή παραλήπτες], αδυναμία που σχετίζεται με την εντελώς λανθασμένη [και σαφώς υποτιμημένη] άποψη για τη συγκεκριμένη υπηρεσία που αποτελεί το βασικό επιχειρηματικό αντικείμενο της Γενικής Ταχυδρομικής.
Κάτω από αυτές τις συνθήκες και για όσο διαρκεί αυτή η μη ομαλή κατάσταση είμαστε υποχρεωμένοι να λάβουμε κάποια μέτρα έτσι ώστε αφενός μεν να διατηρήσουμε ως Γενική Ταχυδρομική ένα καλό επίπεδο υπηρεσιών αφετέρου δε οι άνθρωποι που εργάζονται στη Γενική Ταχυδρομική να μπορούν να δουλεύουν κατά το δυνατόν ανθρώπινα».
- Έρευνα: Τελικά η υπομονή είναι αρετή;
- Η ζωή από ψηλά – Ο Χάρης Χριστόπουλος «αιχμαλωτίζει» τον κόσμο από τον ουρανό
- Σεξ: Δεν είναι το ίδιο για όλες τις γυναίκες
- «Όποιος με ξέρει, ξέρει»: Η Τζένιφερ Άνιστον στόλισε με ελιές το χριστουγεννιάτικο δέντρο της
- Τεχνητή νοημοσύνη: Το Botto είναι AI καλλιτέχνης και βγάζει… εκατομμύρια δολάρια
- «Skål!» – Πώς η κλιματική αλλαγή μετατρέπει τη Σουηδία σε φιλόδοξο οινοπαραγωγό