Mercedes-Benz C-Class 2021: Κοσμογονία εκ των έσω
Το καμουφλάζ υποχωρεί από τις επιφάνειες της υπό εξέλιξη νέας C-Class, αποκαλύπτοντας λίγες ακόμα λεπτομέρειες από την νέα της αισθητική.
Φωτογραφίες: Automedia
O φωτογραφικός φακός εντόπισε μια ελαφρώς καμουφλαρισμένη εκδοχή της νέας C-Class η οποία συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης εν όψει της άφιξής της η οποία αναμένεται το 2021.
Κατά τα συνήθη πρότυπα των Γερμανών, η αισθητική της C-Class θα ακολουθήσει την εξελικτική οδό μεταβάλλοντας ελάχιστα την σχεδιαστική ταυτότητα του μοντέλου που σε ό,τι αφορά το design θα εναρμονιστεί με την μεγαλύτερη Ε-Class.
Αντιθέτως εκεί που αναμένονται κοσμογονικές αλλαγές είναι στο εσωτερικό της με κυρίαρχη την μεγάλη κάθετη οθόνη για το infotainment η οποία θα εκτείνεται από τη βάση της κεντρικής κονσόλας έως την κορυφή του ταμπλό. Θα συνδυάζεται με πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων ο οποίος θα φιλοξενείται σε μια εξίσου γενναιόδωρης σε επιφάνεια όσο και σε δυνατότητες παραμετροποίησης οθόνη.
Επίσης παρά την ολοένα πιο επιθετική στρατηγική της Mercedes-Benz σε ό,τι αφορά την ηλεκτροκίνηση, η νέα C-Class, με δεδομένη τη σπουδαιότητα του μοντέλου που αντιστοιχεί στο 20% των συνολικών πωλήσεων της Mercedes-Benz, θα διατηρήσει τα παραδοσιακά γονίδιά του προκειμένου να μην απογοητεύσει το διόλου ευκαταφρόνητο κοινό του.
Έτσι, η νέα C-Class θα αξιοποιήσει μια μετεξέλιξη της πισωκίνητης αρχιτεκτονικής η οποία αποτελεί αφετηρία και για την τρέχουσα γενιά της. Παρ΄όλα αυτά, στις βελτιώσεις θα συγκαταλέγεται ένα οριακά αυξημένο μεταξόνιο προς όφελος της άνεσης αλλά και η ευρύτερη χρήση ηλεκτροκίνητης τεχνολογίας με την μορφή ήπιας υβριδικής τεχνολογίας η οποία στη νέα C-Class θα αποτελεί τον κανόνα και όχι την εξαίρεση.
Ενδεικτικό είναι ότι σύμφωνα με τις συστάσεις, η ήπια υβριδική τεχνολογία με την μορφή ενός παράλληλου ηλεκτρικού κυκλώματος 48 Volt το οποίο θα λειτουργεί επικουρικά στον κινητήρα θα αξιοποιηθεί από την βάση της γκάμας ως την κορυφή της, δηλαδή την εξακύλινδρη AMG G 53 δια χειρός Affalterbach.
Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται επίσης η παρουσία plug-in υβριδικής έκδοσης η οποία θα επωφεληθεί από νέας τεχνολογίας μπαταρίες. Αυτές αναμένεται να προσφέρουν ηλεκτρική αυτονομία έως και 80 χλμ. περιορίζοντας παράλληλα δραστικά την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Φυσικά, σε δεύτερο χρόνο θα υπάρξει δεδομένα και ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο alter ego της C-Class για το οποίο… αναζητείται ονομασία μιας και το EQC είναι κατειλημμένο, χωρίς βέβαια αυτό να αποτελεί «εμπόδιο» για την εξέλιξή της. Η συγκεκριμένη έκδοση όπως όλα τα ηλεκτροκίνητα της σειράς EQ θα έχει ως αφετηρία μια αρχιτεκτονική εξαρχής σχεδιασμένη με γνώμονα την ηλεκτροκίνηση και αναλόγως… ηλεκτρικό design.
Aυτό που δεν πρόκειται να αλλάξει στη νέα γενιά της C-Class είναι ο προσανατολισμός της προς μια πολυτελή και άνετη μετακίνηση εξ ου και στις προδιαγραφές της θα περιλαμβάνεται η δυνατότητα επιλογής αερανάρτησης.
Σημαντικές αναβαθμίσεις αναμένονται και στον τομέα της ημιαυτόνομης οδήγησης καθώς η νέα C-Class θα επωφεληθεί από συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης που θα τις εξασφαλίζουν αντίστοιχες «ικανότητες» επιπέδου 3 κάτι που σημαίνει ότι θα επιτρέπει στον οδηγό της να αποσύρει τα χέρια του από το τιμόνι σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμων και σε ταχύτητες έως και 130 χλμ./ώρα.
- Πρώτες δοκιμές στην Cosmote για την αποστολή SMS μέσω δορυφόρων
- Τραμπ: Εξαπολύει πυρά για υπερβολικές χρεώσεις και ζητεί πίσω τη Διώρυγα του Παναμά
- Μπαρτζώκας: «Έρχεται τη Δευτέρα ο Μενσά – Ήταν το 5ο ματς σε 10 μέρες»
- Μπένι Γκαντζ: Ο Νετανιάχου σαμποτάρει τη συμφωνία για τους ομήρους
- Κουτσούμπας: Δεν συμφωνώ με την άποψη ότι «το ΚΚΕ δεν θέλει να κυβερνήσει», έχουμε πρόγραμμα εξουσίας
- Γκουαρδιόλα, ο πραγματικός υπεύθυνος για την κρίση της Σίτι