O CEO της BMW στο τιμόνι του ACEA
Ο επικεφαλής της BMW, Οliver Zipse θα είναι ο νέος επικεφαλής του Συνδέσμου Ευρωπαϊκών Αυτοκινητοβιομηχανιών διαδεχόμενος τον Mike Manley, διευθύνοντα σύμβουλο της FCA.
- «Στην Τριχωνίδα τέτοιοι σεισμοί έχουν συνέχεια - Χρειάζεται επιτήρηση» - Λέκκας για δόνηση στο Αγρίνιο
- Οι πρώτες συναντήσεις της συζύγου του αστυνομικού της Βουλής με τις τρεις κόρες της - Τι της είπαν
- Αρκάς: Η καλημέρα της Κυριακής έχει γεύση από κουραμπιέδες
- Αμερικανικό μαχητικό καταρρίφθηκε κατά λάθος από αμερικανικό καταδρομικό
Αλλαγή φρουράς στο Σύνδεσμο Ευρωπαϊκών Αυτοκινητοβιομηχανιών που εκπροσωπεί 16 αυτοκινητοβιομηχανίες με έδρα την γηραιά ήπειρο, καθώς με την νέα χρονιά καθήκοντα προέδρου θα αναλάβει ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου BMW, Oliver Zipse, αντικαθιστώντας τον επικεφαλής της FCA, Mike Manley.
H θητεία του Ο. Zipse θα διαρκέσει ένα έτος με δυνατότητα ανανέωσης για ένα ακόμα χρόνο και δεν προδιαγράφεται ακύμαντη με δεδομένες τις ολοένα πιο αυστηρές προδιαγραφές για τις εκπομπές ρύπων που προωθεί η Ευρωπαϊκή Ένωση.
«Το 2021 θα είναι καθοριστική χρονιά για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία και για την μετάβαση προς τη βιώσιμη κινητικότητα. Αυτή η προσδοκία συνέπεσε με την πανδημία του κορωνοϊού που τόσο σκληρά έχει πλήξει την παγκόσμια οικονομία και την αυτοκινητοβιομηχανία γενικότερα», δήλωσε ο O. Zipse με αφορμή το νέο του ρόλο.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ACEA κατά το α΄εξάμηνο της χρονιάς, τα lockdown και οι παρεπόμενες οικονομικές επιπτώσεις κόστισαν στην αυτοκινητοβιομηχανία 100 δισεκατομμύρια ευρώ. Σε ό,τι αφορά το σύνολο του 2020, ο ACEA εκτιμά ότι θα καταγραφεί μείωση πωλήσεων κατά 25% σε σχέση με το 2019, μειώνοντας τις συνολικές ευρωπαϊκές ταξινομήσεις κατά περίπου τρία εκατομμύρια.
Όπως είχε δηλώσει τον περασμένο Οκτώβριο ο προκάτοχος του O.Zipse, Mike Manley, η πανδημία του κορωνοϊού αποτελεί τον μεγαλύτερο κίνδυνο που έχει αντιμετωπίσει ποτέ η αυτοκινητοβιομηχανία.
Ταυτόχρονα, τίθενται εν ισχύ ολοένα και αυστηρότερες προδιαγραφές για τις εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων από πλευράς της Ε.Ε. χωρίς, όπως απέδειξε η πρόσφατη απόρριψη του αιτήματος του ACEA για την αναβολή των προδιαγραφών Euro6d για τα diesel μοτέρ, να υπάρχει η παραμικρή υποχώρηση.
Το νέο διακύβευμα που θα πρέπει πολύ σύντομα να αντιμετωπίσει ο O.Zipse αλλά και οι διάδοχοί του είναι η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 55% σε σχέση με τη δεκαετία του ’90, στόχος ο οποίος είναι πολύ πιο περιοριστικός έναντι του 40% που είχε αρχικά προταθεί από τα αρμόδια ευρωπαϊκά όργανα.
Ο Ο. Zipse ανήκει στις τάξεις του ομίλου BMW από το 1991 έχοντας διατελέσει επικεφαλής των δραστηριοτήτων της BMW στην Οξφόρδη, υπεύθυνος τεχνικού σχεδιασμού, εταιρικού και προϊοντικού σχεδιασμού. Απέκτησε μια θέση στο Δ.Σ. του βαυαρικού ομίλου ενώ από το 2019 ανέλαβε την θέση του προέδρου και CEO του BMW Group.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις