ΟΑΕΔ: Εξυπηρέτηση με ψηφιακό ραντεβού – Σε λειτουργία η πλατφόρμα myOAEDlive
Σε λειτουργία τίθεται από την Τετάρτη η πλατφόρμα myOAEDlive.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται από στελέχη του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού μέσω βιντεοκλήσης.
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
- Ο Τραμπ διορίζει τον παραγωγό του «Apprentice», ως ειδικό απεσταλμένο στη Μεγάλη Βρετανία
Σε λειτουργία βρίσκεται από σήμερα η πλατφόρμα myOAEDlive.gov.gr, την οποία θα χρησιμοποιούν οι πολίτες για να εξυπηρετούνται από στελέχη του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ) μέσω βιντεοκλήσης.
Δίνεται έτσι η δυνατότητα κυρίως σε ανέργους, αλλά και σε επιχειρήσεις, να έχουν πρόσβαση σε συμβουλευτικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ χωρίς φυσική παρουσία, από το κινητό τους τηλέφωνο ή τον υπολογιστή τους.
Η πλατφόρμα υλοποιήθηκε στα πρότυπα των ήδη υφιστάμενων ψηφιακών ραντεβού για τα ΚΕΠ (myKEPlive) και τις ΔΟΥ (myAADElive), με απόφαση των αρμοδίων υπουργών Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη και Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Γιάννη Βρούτση.
Αρχικά η πλατφόρμα myOAEDlive.gov.gr προορίζεται να εξυπηρετεί δύο κατηγορίες συναλλαγών με το κοινό:
· Να παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες προς τους εγγεγραμμένους ανέργους.
· Να παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες προς τις επιχειρήσεις.
Η είσοδος στην υπηρεσία γίνεται με τους κωδικούς του Taxisnet. Για το κλείσιμο ενός ραντεβού, οι χρήστες πρέπει να καταχωρήσουν ονοματεπώνυμο του ενδιαφερόμενου, την ηλεκτρονική διεύθυνση (email), τον αριθμό κινητού τηλεφώνου και την διεύθυνσή του. Για όσους δεν διαθέτουν κωδικούς Taxisnet, παρέχεται η δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού μέσω άλλου φυσικού προσώπου.
Κατόπιν, ο ενδιαφερόμενος επιλέγει μέρα και ώρα από το χρονικό εύρος των 90 επόμενων ημερών, από την επόμενη εργάσιμη και μετά. Ο ενδιαφερόμενος θα λαμβάνει δύο email επιβεβαίωσης, μία ημέρα πριν από το ραντεβού και ένα ακόμα δύο ώρες πριν από αυτό. Δίνεται, τέλος, η δυνατότητα μεταβολής της ώρας και της ημέρας ή και ακύρωσης του ραντεβού.
Αναλυτικά, οι αρχικά δύο διαθέσιμες υπηρεσίες περιλαμβάνουν:
Συμβουλευτική προς τους εγγεγραμμένους ανέργους που αναζητούν εργασία από εργασιακό σύμβουλο, για:
- Την αποτύπωση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και αναγκών του.
- Τη σύνταξη Ατομικού Σχεδίου Δράσης (ΑΣΔ) προς ένταξη/επανένταξη στην αγορά εργασίας.
- Την έκδοση συστατικών σημειωμάτων προς εύρεση εργασίας.
Συμβουλευτική προς τις επιχειρήσεις από εργασιακό σύμβουλο εργοδοτών, για:
-Την υποβολή αίτησης για προσωπικό χωρίς επιδότηση από τον ΟΑΕΔ (άνοιγμα και περιγραφή θέσεων εργασίας).
– Ενημέρωση για τα προγράμματα επιχορήγησης των επιχειρήσεων που αφορούν τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
– Ενημέρωση για τα προγράμματα επιχορήγησης των επιχειρήσεων που αφορούν τη διατήρηση των θέσεων εργασίας.
– Ενημέρωση για τα προγράμματα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας – πρακτικής άσκησης.
– Ενημέρωση για τα προγράμματα επιχορήγησης επιχειρήσεων για δημιουργία νέων θέσεων εργασίας ευπαθών κοινωνικών ομάδων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις