Πηγές στη γερμανική φίρμα επιβεβαιώνουν την παρουσία μιας σπορ έκδοσης στην γκάμα του νέου ID.4 η οποία θα επωφεληθεί από πιο δυναμικό σχεδιασμό, τετρακίνηση και φυσικά περισσότερη ισχύ.

Ειδικότερα, το ID4 GTX όπως θα είναι η ονομασία της έκδοσης, αναμένεται να έχει ισχύ 306 ίππων παίρνοντας αυτοδικαίως μια θέση στην κεφαλή της γκάμας των ID χάρη στην παρουσία δύο ηλεκτρικών μοτέρ με απόδοση 75 και 150 kW τα οποία θα τοποθετούνται στον μπροστινό και τον πίσω άξονα αντίστοιχα, εξασφαλίζοντας εκτός από τη γενναιόδωρη απόδοση και τετρακίνηση.

Το κινητήριο σύνολο θα καθιστά εφικτή τη δυνατότητα επιτάχυνσης του ID.4 GTX από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα, δηλαδή καθιστώντας το ταχύτερο κατά δύο και πλέον δευτερόλεπτα σε σχέση με την μέχρι στιγμής κορυφαία έκδοση της γκάμας Pro Performance.

Tα ηλεκτρικά μοτέρ θα τροφοδοτούν μπαταρίες ιόντων λιθίου 77 kWh οι οποίες αναμένεται να εξασφαλίζουν στην έκδοση GTX αυτονομία 470  χλμ. έναντι των 520 χλμ. της Pro Performance για τους προφανείς λόγους.

Η VW αναμένεται να φροντίσει να σηματοδοτήσει τον πιο δυναμικό χαρακτήρα της έκδοσης GTX και με την ανάλογη αισθητική η οποία θα φροντίζει να το κάνει άμεσα αναγνωρίσιμο ως την κορυφαία έκδοση της γκάμας.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα άφιξής του, η πρεμιέρα του αναμένεται να πραγματοποιηθεί την άνοιξη του 2021 με την προοπτική να διατεθεί από το β΄εξάμηνο της χρονιάς. Αν και δεν έχουν ανακοινωθεί στοιχεία που αφορούν την τιμή είναι δεδομένο ότι θα κινηθεί ψηλότερα από τα 58.500 ευρώ της έκδοσης Max του ΙD.4 στη γερμανική αγορά.

Σημειώνεται ότι η παραγωγή των υπόλοιπων γνωστών εκδόσεων του ID.4 έχει ήδη ξεκινήσει από τον Αύγουστο στο εργοστάσιο του Zwickau όπου κατασκευάζεται επίσης το ID.3.