Να μπουν οι Αρχές Οικονομίας στη Β΄ Λυκείου ζητά το Οικονομικό Επιμελητήριο
Την εισαγωγή του μαθήματος, Αρχές Οικονομίας, και στις δύο κατευθύνσεις του Προγράμματος Σπουδών της Β’ Λυκείου, από το σχολικό έτος 2021 – 2022, ζητά, με επιστολή του προς την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος.
- Πέθανε η 18χρονη που είχε τραυματιστεί σε τροχαίο στο Αγρίνιο – Και δεύτερο παιδί θρηνεί η οικογένεια
- Στοιχεία σοκ για την ενδοοικογενειακή βία: Πάνω από 15.000 γυναίκες έχουν πέσει θύματα σε δέκα μήνες
- Τι φταίει και δεν φτάνει ο προϋπολογισμός για φάρμακα στα νοσοκομεία
- Οι παράγοντες που καθορίζουν τις τιμές στη φέτα - «Είναι πλέον αδικαιολόγητες» λένε οι παραγωγοί
Την εισαγωγή του μαθήματος, Αρχές Οικονομίας, και στις δύο κατευθύνσεις του Προγράμματος Σπουδών της Β’ Λυκείου, από το σχολικό έτος 2021 – 2022, ζητά, με επιστολή του προς την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, ο πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας, Κωνσταντίνος Κόλλιας, έπειτα από εισήγηση της αρμόδιας Επιτροπής του ΟΕΕ.
Όπως αναφέρει ο πρόεδρος του ΟΕΕ, «η ενίσχυση της οικονομικής παιδείας στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας μπορεί να συμβάλει στην καλλιέργεια της οικονομικής σκέψης των πολιτών της και θεωρείται απαραίτητο στοιχείο για την οικονομική της ανάπτυξη».
«Σήμερα σε μια περίοδο ύφεσης και συνεχούς ανάγκης για τη λήψη κρίσιμων οικονομικών αποφάσεων από τις κυβερνήσεις των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά και της υφηλίου, οι μαθητές μας δεν γνωρίζουν βασικές έννοιες των Αρχών της Οικονομίας» πρόσθεσε ο κ. Κόλλιας.
Σύμφωνα με τοπ ΟΕΕ, το 50% των τελειόφοιτων των λυκείων της χώρας μας έγραψε κάτω από τη βάση στον μεγάλο πανελλαδικό οικονομικό διαγωνισμό, που διοργανώθηκε φέτος από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών σε συνεργασία με το Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας, ενώ το 68,62% του πλήθους των υποψηφίων για τα ΑΕΙ δεν γνωρίζουν καν την ύπαρξη της Οικονομικής Επιστήμης, αφού αυτή διδάσκεται μόνο στους μαθητές της Γ΄ Λυκείου, που ακολουθούν τον Προσανατολισμό Οικονομίας και Πληροφορικής.
«Δεδομένου, λοιπόν, ότι η οικονομική γνώση καθίσταται, ιδιαίτερα σήμερα, επιτακτική ανάγκη, είναι κάτι παραπάνω από αυτονόητη η αναβάθμιση της οικονομικής εκπαίδευσης, που οι Έλληνες μαθητές σήμερα λαμβάνουν» καταλήγει η ανακοίνωση του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις