Click away : Οι καταναλωτές γυρνούν την πλάτη – Δύο στους τρεις λένε «όχι»
Την πλάτη στο click away, το οποίο δεν έχει κλείσει ούτε καν βδομάδα εφαρμογής, δείχνουν να γυρνούν οι πολίτες
Την πλάτη στο click away, το οποίο δεν έχει κλείσει ούτε καν βδομάδα εφαρμογής, δείχνουν να γυρνούν οι πολίτες.
Παρά το γεγονός ότι παραμένει ο μοναδικός τρόπος να αγοράσουμε κάτι και να το παραλάβουμε χωρίς να χρειαστεί να περιμένουμε ακόμα και βδομάδες ολόκληρες για να το παραλάβουμε αφού οι εταιρείες courier έχουν «γονατίσει», οι πολίτες δείχνουν να μην πείθονται από τις πρώτες μέρες εφαρμογής του.
Σύμφωνα με δημοσκόπηση, που πραγματοποίησε η Pulse για λογαριασμό του ΣΚΑΙ και είδε σήμερα το φως της δημοσιότητας, το 63%, δηλαδή περίπου 2/3 πολίτες λένε όχι στο click away.
Συγκεκριμένα, στην ερώτηση «όσο καιρό τα καταστήματα λιανικής δεν είναι κανονικά ανοιχτά, εσείς προσωπικά, θα σκεφτόσασταν να χρησιμοποιήσετε τη διαδικασία click away;» το 30% δηλώνει «σίγουρα όχι». Ένα 33% δηλώνει «μάλλον όχι».
Από την άλλη πλευρά, «σίγουρα ναι» λέει το 13% και «μάλλον ναι» ένα 21%.
Ενδεικτικά είναι και τα αποτελέσματα ανά περιοχή κατοικίας.
Για παράδειγμα, από τους κατοίκους της Περιφέρειας Αττικής, το 57% λέει «σίγουρα ή μάλλον όχι» στο click away, τη στιγμή που «σίγουρα ή μάλλον ναι» απαντά ένα 39%.
Ακόμα πιο αρνητικοί εμφανίζονται οι κάτοικοι της υπόλοιπης Ελλάδας, αφού το «σίγουρα ή μάλλον όχι» απαντά το 66% και «σίγουρα ή μάλλον ναι» μόλις το 31%.
- Euroleague: Η βαθμολογία μετά την ήττα του Παναθηναϊκού στο Κάουνας
- Οι νέες αποκαλύψεις για «λευκούς» γάμους της Ειρήνης και η εμπλοκή σε κύκλωμα με απάτες μητέρας και αδερφής
- Τι συμβαίνει όταν οι σεξουαλικές φαντασιώσεις γίνονται πραγματικότητα;
- Ζάλγκιρις – Παναθηναϊκός 84-77: «Κατηφόρα» στο Κάουνας για τους Πράσινους
- Θέσεις εργασίας: Γιατί κινδυνεύουν να χαθούν 83 εκατ. ως το 2027 – Νέα κρίση εν όψει
- Τρεις σκυλίτσες, η Δήμητρα, η Ρόζα και η Λουσία, χτυπήθηκαν από όχημα – Χρειάζονται βοήθεια