Τα δικαιώματα των καταναλωτών αν καθυστερήσει ο κούριερ – Οδηγίες ΚΕΠΚΑ
Η Γενική Γραμματέας του ΚΕΠΚΑ, Ευαγγελία Κεκελέκη επεσήμανε πως η καθυστέρηση των κούριερ, δίνει το δικαίωμα αποζημίωσης.
- Κύμα οργής από τους κατοίκους της Μαγιότ εναντίον του Μακρόν - «Δεν φταίω εγώ για τον κυκλώνα!»
- Πώς αμοίβονται οι αργίες Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
- Πώς συνδέεται η χρόνια λοίμωξη του εντέρου με το Αλτσχάιμερ - Τι είναι ο κυτταρομεγαλοϊός
- Η Ουγγαρία δίνει άσυλο σε πρώην υφυπουργό της Πολωνίας - Σε βάρος του ισχύει ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης
Τα δικαιώματα των πολιτών όσον αφορά τις ηλεκτρονικές αγορές αλλά και τις καθυστερήσεις των κούριερ υπενθυμίζει το ΚΕΠΚΑ.
Το τελευταίο χρονικό διάστημα υπάρχει σημαντικό πρόβλημα με τις υπηρεσίες κούριερ, εξαιτίας του μεγάλου όγκου των παραγγελιών που γίνονται εκ μέρους των καταναλωτών.
Οι καθυστερήσεις των κούριερ, όμως, δίνουν το δικαίωμα στους πολίτες να λάβουν αποζημιώσεις, επισημαίνει η Γενική Γραμματέας του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), Ευαγγελία Κεκελέκη.
Μιλώντας στο κεντρικό δελτίο Ειδήσεων της ΕΡΤ3, η κ. Κεκελέκη έκανε λόγο για απαράδεκτη κατάσταση στις ταχυμεταφορές και υπογράμμισε πως, για κάθε ημέρα καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας του, ο καταναλωτής δικαιούται αποζημίωση ύψους 6 ευρώ.
Υπήρχαν καθυστερήσεις και στο προηγούμενο lockdown
Όπως είπε χαρακτηριστικά για τις καθυστερήσεις, «εμείς στο ΚΕΠΚΑ δεν τις δικαιολογούμε καθόλου. Οι καθυστερήσεις στις ταχυμεταφορές είχαν παρουσιαστεί στο προηγούμενο lockdown από το Μάρτιο. Είχανε το χρόνο να διορθώσουνε τα πράγματα, να προσλάβουν προσωπικό , να κάνουν τις υποδομές τους καλύτερες. Αυτό που αντιμετωπίζουμε τώρα στο δεύτερο lockdown είναι απαράδεκτο».
Η κ. Κεκελέκη σημείωσε πως οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα, ωστόσο, το πρόβλημα είναι πώς θα τα διεκδικήσουν υπογραμμίζοντας ότι τόσο κυβέρνηση όσο και η εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων δεν κάνουν τίποτα για να εφαρμοστούν στην πράξη τα δικαιώματα των καταναλωτών.
«Υπάρχει μία οδηγία προς τους καταναλωτές από την ΕΕΤΤ η οποία λέει ξεκάθαρα πως κάθε ημέρα καθυστέρησης δικαιούται ο καταναλωτής έξι ευρώ αποζημίωση» δήλωσε.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις