Κοροναϊός: Ενίσχυση ξενοδοχείων που άνοιξαν στο πρώτο κύμα για λόγους δημοσίου συμφέροντος
«Προχωράμε σε μια αναγκαία παρέμβαση για τα τουριστικά καταλύματα που κατ' εξαίρεση λειτούργησαν στο πρώτο κύμα της πανδημίας, για λόγους δημοσίου συμφέροντος», δήλωσε ο υφυπουργός Οικονομικών Απόστολος Βεσυρόπουλος
«Προχωράμε σε μια αναγκαία παρέμβαση για τα τουριστικά καταλύματα που κατ’ εξαίρεση λειτούργησαν στο πρώτο κύμα της πανδημίας, για λόγους δημοσίου συμφέροντος», δήλωσε ο υφυπουργός Οικονομικών Απόστολος Βεσυρόπουλος παρουσιάζοντας στην Ολομέλεια της Βουλής, τροπολογία του υπουργείου Οικονομικών.
Οι συγκεκριμένες τουριστικές επιχειρήσεις επωμίστηκαν ένα σημαντικό κόστος με την τήρηση των ιδιαίτερων υγειονομικών πρωτοκόλλων που συνδέονται με τη λειτουργία τους, είπε ο κ. Βεσυρόπουλος.
Τι προβλέπεται
Όπως εξήγησε ο ίδιος με την τροπολογία:
– Αντιμετωπίζεται το ζήτημα της οικονομικής ενίσχυσης για τα τουριστικά καταλύματα που κατ΄εξαίρεση λειτουργούσαν κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας, για λόγους δημοσίου συμφέροντος, με σκοπό την προσωρινή διαμονή φυσικών προσώπων στα πλαίσια αντιμετώπισης του κορονοϊού.
-Θεσπίζεται ότι τα ποσά των οικονομικών ενισχύσεων που καταβάλλονται στις συγκεκριμένες επιχειρήσεις, από το δημόσιο, είναι αφορολόγητα, ανεκχώρητα και ακατάσχετα στα χέρια του δημοσίου ή τρίτων ενώ δεν δεσμεύονται και δεν συμψηφίζονται με οφειλές στο δημόσιο, τη φορολογική διοίκηση, τους ΟΤΑ, τα ασφαλιστικά ταμεία και τις τράπεζες.
-Τα ανωτέρω ισχύουν εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας χωρίς τον όρο της παρακράτησης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Εκτοξεύτηκε ο πρώτος δορυφόρος από ξύλο – Το υλικό της διαστημικής εποχής;
- ΑΕΚ: «Καθαρές» οι εξετάσεις του Μάνταλου
- Συνάντηση Δένδια με τον Σέρβο υπουργό Άμυνας – «Στρατηγικής σημασίας η αμυντική σχέση Ελλάδας–Σερβίας»
- «Ψηφίστε γιατί εγώ δεν μπορώ»: Η προεκλογική ανάρτηση της Ριάνα δεν έχει (μόνο) πλάκα
- Πάτρα: Όλη η αλήθεια για τον ξυλοδαρμό της 41χρονης που χαροπαλεύει – Βίντεο «καίει» τον δράστη
- Euroleague: Το εντυπωσιακό στατιστικό του Άλεκ Πίτερς (pic+vids)