Χαλκίδα : Παραμονή Χριστουγέννων με πολύ κόσμο στους δρόμους της πόλης
Με click away πραγματοποιούν τις αγορές τους οι Ευβοιώτες Παραμονή Χριστουγέννων
- Η κάρτα που συνήθως οι οδηγοί λησμονούν να ανανεώσουν - Στα 200 ευρώ το πρόστιμο
- Κύκλοι ΣΥΡΙΖΑ για Κασσελάκη: Επιχειρεί με fake news να φτιάξει παράλληλο μηχανισμό εντός και εκτός κόμματος
- Οδυσσέας Ελύτης: Πέντε άγνωστες ιστορίες
- Πόσο θωρακισμένη είναι η πολύπαθη Μάνδρα μετά από δύο πλημμύρες και δύο πυρκαγιές;
Στα όριά τους οι πολίτες, από την παρατεταμένη καραντίνα και σε συνδυασμό με την εορταστική περίοδο και την ανάγκη για επιπλέον αγορές και διεκπεραίωση διαφόρων υποθέσεων, αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι δρόμοι στην Χαλκίδα, να είναι γεμάτοι από κόσμο.
Στο σκηνικό αυτό, “βοηθά” και οι εξαιρετικές για την εποχή καιρικές συνθήκες. Οι πολίτες πραγματοποιούν τις αγορές της τελευταίας στιγμής για το γιορτινό τραπέζι ή να προμηθευτούν δώρα και σταδιακά επιστρέφουν στα σπίτια τους, καθώς στις 10 το βράδυ αρχίζει η απαγόρευση κυκλοφορίας που διαρκεί έως τις 5 το πρωί.
Υπενθυμίζεται ότι τα καταστήματα παραμένουν ανοιχτά μέσω του συστήματος click away. Οι καταναλωτές τηρούν απόλυτα τα μέτρα και τις αποστάσεις, καθώς παραλαμβάνουν τα προϊόντα τους ένας ένας από τα καταστήματα φορώντας όλοι την μάσκα του.
Τι είναι το click away
Την μέθοδο του «click away» εξηγεί το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς. Όπως τονίζει, είναι μια πρακτική που εφαρμόζεται διεθνώς, προκειμένου να αντιμετωπιστεί το θέμα της εξυπηρέτησης των καταναλωτών από τα καταστήματα χωρίς να μεσολαβεί courier.
Επίσης, εξηγεί, ποια είναι η διαφορά του click away με το e-shop και το e-commerce.
Το «click away» προβλέπει τα εξής τρία βήματα:
1. Γίνεται ηλεκτρονική ή τηλεφωνική παραγγελία του προϊόντος.
2. Ο καταναλωτής προπληρώνει το προϊόν.
3. Τέλος, με το αποδεικτικό παραγγελίας – πληρωμής παραλαμβάνει το προϊόν από ειδικά διαμορφωμένο, εξωτερικό χώρο του καταστήματος.
«Η μέθοδος του «click away» θα αποτελέσει τον μόνο τρόπο για τα εμπορικά καταστήματα, να πωλούν τη περίοδο της εορταστικής αγοράς των Χριστουγέννων» αναφέρει το ΕΒΕΠ.
Σε ό,τι αφορά στις διαφορές στους όρους «e-shop» και «e-commerce» αντίστοιχα, ενώ ο κάθε όρος έχει δικό του ορισμό και είναι δύο διαφορετικές έννοιες.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις