Γεωργιάδης : Αυστηρότερο η λειτουργία των καταστημάτων το επόμενο διάστημα
Αναφερόμενος στο μέτρο του click inside που σχεδιάζεται, δηλαδή να μπορεί κάποιος να κλείνει ραντεβού και να επιτρέπεται η είσοδος στο κατάστημα με κανόνες και περιορισμούς, ο κ. Γεωργιάδης διευκρίνισε ότι η λειτουργία των καταστημάτων το επόμενο διάστημα θα είναι πολύ αυστηρότερη
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
- Ο Τραμπ διορίζει τον παραγωγό του «Apprentice», ως ειδικό απεσταλμένο στη Μεγάλη Βρετανία
Στη νέα μέθοδο αγορών που προωθεί η κυβέρνηση, το click in shop ή αλλιώς click inside αναφέρθηκε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης.
«Η πανδημία είναι εδώ , και έτοιμη να χτυπήσει σκληρά όποιον την υποτιμήσει», δήλωσε την Τετάρτη στον ΣΚΑΪ 100,3 ο υπουργός Ανάπτυξης .
Αναφερόμενος στο μέτρο του click inside που σχεδιάζεται, δηλαδή να μπορεί κάποιος να κλείνει ραντεβού και να επιτρέπεται η είσοδος στο κατάστημα με κανόνες και περιορισμούς, ο κ. Γεωργιάδης διευκρίνισε ότι η λειτουργία των καταστημάτων το επόμενο διάστημα θα είναι πολύ αυστηρότερη από τον τρόπο που άνοιξαν τον περασμένο Ιούνιο.
Τόνισε ωστόσο ότι το πρόβλημα είναι ο συνωστισμός, και αυτό θέλει να αποφύγει η Κυβέρνηση με την παράδοση εκτός (click away) ένα μέτρο, το οποίο είναι καινούργιο «και ήρθε για να μείνει».
Ο κ. Γεωργιάδης τόνισε ότι το υπουργείο Ανάπτυξης έχει σχέδιο το οποίο επεξεργάζεται και σύμφωνα με αυτό, με τα στοιχεία της πανδημίας και με τη σύμφωνη γνώμη της επιτροπής, θα παρουσιάσει την πρότασή του.
Αν όλα πάνε καλά…
Αν όλα πάνε βάσει σχεδίου, «θα προχωρήσουμε σε μερική λειτουργία του λιανικού εμπορίου», είπε ο κ. Γεωργιάδης τονίζοντας πως «σίγουρα θα υπάρχουν κανόνες».
Απαντώντας αναφορικά με το πώς κινήθηκαν οικονομικά τα μαγαζιά με τη λειτουργία του click away, ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε ότι «ο τζίρος την περασμένη εβδομάδα έφτασε έως και το 40%. Οι πολύ μεγάλες αλυσίδες δεν δούλεψαν. Παρά τις αρχικές εκτιμήσεις, τα μικρά μαγαζιά έκαναν καλύτερο τζίρο με τη μέθοδο click away».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις