To Audi RS3 σε τροχιά ισχύος… βορείως των 400 ίππων
Η ισχυρότερη εκδοχή του νέου A3 με τα διακριτικά RS έχει πάρει εισιτήριο για τον Σεπτέμβριο του 2021 και σύμφωνα με τις συστάσεις θα μείνει πιστό στις παραδόσεις αξιοποιώντας πεντακύλινδρο κινητήρα και εξασφαλίζοντας παραπάνω από 400 ίππους.
Φωτογραφία: Automedia
H τρίτη κατά σειρά γενιά του RS3 βρίσκεται στα τελικά στάδια εξέλιξης εν όψει της πρεμιέρας της το φθινόπωρο του 2021 και όπως επιβεβαίωσε ο επικεφαλής πωλήσεων και marketing της Audi Sport, Frank Michl, θα προσπεράσει τις σειρήνες περί downsizing εμμένοντας στο πεντακύλινδρο κινητήρα ο οποίος είναι συνυφασμένος με τις εκδόσεις RS.
«Θεωρώ ότι το RS3 είναι ένα από τα πιο συναισθηματικά φορτισμένα μοντέλα της Audi Sport καθώς και ένα δομικό στοιχείο του DNA της φίρμας, έλκοντας την καταγωγή του από το αρχέτυπο quattro. Μπορείτε να είστε σίγουροι ότι για κάθε νέο μοντέλο RS θα εξελίσσουμε πάντα τις πλευρές εκείνες και τα χαρακτηριστικά που θεωρούμε ουσιώδη και θετικά», τόνισε ο Frank Michl προσθέτοντας ότι η διαχρονική δημοτικότητα του RS3 οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στον πεντακύλινδρο κινητήρα τον οποίο όπως άφησε να εννοηθεί δεν πρόκειται να αποχωριστεί στη νέα γενιά του.
Αν και επί του παρόντος δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα επίσημα στοιχεία σε ό,τι αφορά την απόδοση, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι ο πεντακύλινδρος κινητήρας των 2,5 λίτρων θα ξεπεράσει τους 400 ίππους και όχι οριακά μιας και τόσο ο ανταγωνισμός όσο και η εξέλιξη αυτό επιβάλουν.
Πλην του πανίσχυρου κινητήρα, το RS3 αναμένεται να διαθέτει όλες εκείνες τις τεχνολογικές διατυπώσεις που είναι συνδεδεμένες με το είδος των hot-hatch, συμπεριλαμβανομένων μιας διαφορετικής γεωμετρίας στην ανάρτηση η οποία θα επωφελείται από ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και φυσικά θα μειώνει την απόσταση από το έδαφος ενώ αναμένονται, διάτρητα δισκόφρενα με μεγαλύτερες δαγκάνες.
Η ισχύς αναμένεται να μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη ενώ για την καλύτερη «κατανομή» της πλεονάζουσας ισχύος θα συμπεριλαμβάνεται σύστημα διαχείρισης ροπής που σε συνδυασμό με την ενεργή ανάρτηση και το αναβαθμισμένο σύστημα διεύθυνσης θα διασφαλίζουν την ομαλή μεταφορά της στο οδόστρωμα.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, η πρεμιέρα του νέου RS3 προγραμματίζεται για το φθινόπωρο του 2021 με την προοπτική να διατεθεί από τα τέλη της χρονιάς.
- Τρίποντο «ανάσα» για την Χόστελ Κίελ (4-1) – «Πάρτι» για Μάιντζ (1-3) και Βέρντερ (4-1)
- Σεισμός τώρα στην Αιτωλοακαρνανία – 4,7 Ρίχτερ
- Η Μπαρτσελόνα μπήκε στην αγορά των τατουάζ!
- Συρία: Το Κατάρ ξανάνοιξε την πρεσβεία του στη Δαμασκό
- LIVE: Ολυμπιακός – Λαμία
- Η Μπλέικ Λάιβλι μηνύει για σεξουαλική παρενόχληση τον συμπρωταγωνιστή της,Τζάστιν Μπαλντόνι