Jeep Grand Cherokee L: Ολική επαναφορά
Το εμβληματικό μοντέλο υποδέχεται στις ΗΠΑ τη νέα γενιά του η οποία αρχικά συστήνεται σε επταθέσια διαμόρφωση κρύβοντας κάτω από τις επιβλητικές της επιφάνειες μια νέα πλατφόρμα, πανίσχυρους κινητήρες και περισσότερη πολυτέλεια ψηφιακή και μη.
To Grand Cherokee μπορεί να μην παρουσιάζει πια στην Ευρώπη το ίδιο ενδιαφέρον που είχε στις πρώτες γενιές του για όλους τους ευνόητους λόγους, παραμένει όμως, μία από τις δημοφιλέστερες επιλογές του είδους στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Ενδεικτικό είναι ότι κατά τη διάρκεια της προηγούμενης μάλλον προβληματικής χρονιάς η Jeep διέθεσε στις ΗΠΑ περί τις 210.000 μονάδες εξ ου και σπεύδει να ανανεώσει το εμβληματικό της μοντέλο που, στη νέα του μορφή θα διατίθεται αρχικά ως επταθέσιο από όπου προκύπτει και το L της ονομασίας του.
Κατά απολύτως αναμενόμενο τρόπο η σχεδίαση, αντλεί κάποιες επιρροές από το Grand Wagoneer Concept χωρίς όμως να διαφοροποιείται ριζικά σε σχέση με το ήδη γνωστό πενταθέσιο Grand Cherokee που αναμένεται επίσης να αντικατασταθεί σύντομα, υιοθετώντας ανάλογα τεχνολογικά χαρακτηριστικά με το L.
Εν προκειμένω το νέο Grand Cherokee L αξιοποιεί μια καινούρια πλατφόρμα με αυτοφερόμενο πλαίσιο, αποτελούμενη κατά 60% από χάλυβα υψηλής αντοχής ενώ το καπό, η θύρα του πορτ μπαγκάζ, το εμπρός υποπλαίσιο αλλά και τμήματα της ανάρτησης αποτελούνται από αλουμίνιο υπό το σκεπτικό της διατήρησης του βάρους σε χαμηλά επίπεδα.
Σε ό,τι αφορά το μέγεθος, το Grand Cherokee L φτάνει το μήκος των 5,2 μέτρων ενώ συνεπικουρούμενου του γενναιόδωρου μεταξονίου των 3,090 μ. υπόσχεται κάτι παραπάνω από άνετη «διαβίωση» και στους επτά επιβαίνοντες.
Παράλληλα, όπως κάθε νέα γενιά αυτοκινήτου που σέβεται τον εαυτό της, το Grand Cherokee L διαθέτει πλήρως ανασχεδιασμένο ταμπλό όπου τοποθετείται μια νέα οθόνη αφής 8,4 ή 10,1 ιντσών για το infotainment UConnect 5 η οποία συνδυάζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,3 ιντσών που προσφέρει τη δυνατότητα παραμετροποίησης των ενδείξεων.
Σε επίπεδο κινητήρων, το Grand Cherokee L θα εφοδιάζεται αρχικά με δύο σύνολα βενζίνης που δείχνουν να αγνοούν επιδεικτικά κάθε τάση downsizing αν και στο μέλλον δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται μια έκδοση με plug-in υβριδική τεχνολογία και διακριτικά 4xe. Προς το παρόν θα είναι διαθέσιμο με V6 3,6 λίτρων αποδοσης 294 ίππων και 395 Nm ροπής καθώς και V8 με χωρητικότητα 5,7 λίτρων και ισχύ 362 ίππων.
Αμφότερες οι εκδόσεις συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων ενώ συμπληρώνονται από τρία διαφορετικά συστήματα αυτόματης τετρακίνησης (Quadra-Trac I και ΙΙ και Quadra Drive II) με το τελευταίο να συνδυάζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για τον πίσω άξονα.
Στη βασική έκδοση η ανάρτηση υιοθετεί διάταξη πολλαπλών συνδέσμων και προσφέρει απόσταση από το έδαφος 21,6 εκ. ενώ στις προαιρετικές επιλογές συγκαταλέγεται και ενεργή αερανάρτηση η οποία αυξομειώνει την απόσταση από το έδαφος μεταξύ 21,1 και 27,7 εκ. εξασφαλίζοντας γωνίες προσέγγισης 30,1 μοιρών και διαφυγής 23,6 μοιρών.
- Τουρκικά «σενάρια» για ΑΕΚ και Ντένσβιλ
- Μητσοτάκης: Η προστασία των συνόρων είναι αναπόσπαστο μέρος της μεταναστευτικής στρατηγικής
- Γέννησε η ηθοποιός Αμαλία Αρσένη, κόρη του Γεράσιμου Αρσένη και της Λούκας Κατσέλη
- Φλικ:«Το αποτέλεσμα έπρεπε να είναι διαφορετικό – Θα επιστρέψουμε δυνατοί»
- Santo Wines: Το success story των ηφαιστειακών κρασιών της Σαντορίνης
- ΑΑΔΕ: Υπάλληλος της υπηρεσίας σε κύκλωμα λαθρεμπορίας ποτών – Διετάχθη εσωτερική έρευνα