Η smart ενδίδει στα SUV
To πρώτο περιπετειώδους υφής και ύφους προϊόν της smart πρόκειται να έρθει εκ Κίνας στο πλαίσιο της συνεργασίας Daimler και Geely, επιμένοντας πάντα ηλεκτρικά.
- «Λουκέτο» σε βαριά παραβατικό ιδιωτικό σχολείο βάζει το ΥΠΑΙΘ, μετά από καταγγελίες της ΟΙΕΛΕ και γονέων
- Σύσταση καθηγητή του Χάρβαρντ σε Κίεβο: Σταματήστε τις δολοφονίες, δεν σας συμφέρουν
- Χριστουγεννιάτικες διακοπές στο Σαιν-Τροπέ: Γιατί παίρνουν τις παραλίες τέτοιες ημέρες ο Τζορτζ Κλούνεϊ και η Αμάλ;
- Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Ανυπομονώ να ξεκινήσω την αποστολή μου ως πρέσβης των ΗΠΑ στην Ελλάδα
Η smart προετοιμάζεται να λανσάρει το πρώτο της SUV το οποίο αναμένεται το 2022 αξιοποιώντας μια ηλεκτρική πλατφόρμα της Geely ως απόρροια της συνεργασίας των δύο εταιρειών.
Το συγκεκριμένο project αποτελεί μάλιστα τη σημαντικότερη ανακοίνωση από καταβολής της δημιουργίας της παγκόσμιας κοινοπραξίας των Daimler και Geely η οποία δημιουργήθηκε στις αρχές του 2020.
Την πρόθεση της smart να ενδώσει στα SUV ανακοίνωσε ο Daniel Lescow, επικεφαλής πωλήσεων της φίρμας μέσω LinkedIn, ο οποίος διευκρίνισε ότι στην περιπετειώδη «στροφή» της η smart δεν πρόκειται να απεμπολήσει τον compact χαρακτήρα της. Επίσης όπως πρόσθεσε το νέο SUV θα είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως smart και θα συνδυάζει την έξυπνη διάταξη του χώρου με τις «super compact» διαστάσεις.
Για την ακρίβεια όπως έχει ανακοινωθεί ο σχεδιασμός θα είναι δια χειρός Mercedes-Benz ενώ η τεχνολογία και η διαδικασία εξέλιξης θα προκύψει από την Geely. Η αρχική στόχευση θα είναι για την αγορά της Κίνας, ωστόσο όπως διευκρίνισε ο D. Lescow θα έρθει και στην Ευρώπη.
Η πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί φέρει την κωδική ονομασία SEA (Sustainable Experience Architecture) και σύμφωνα με τις συστάσεις μπορεί να φιλοξενήσει μπαταρίες που θα εγγυώνται αυτονομία έως και 700 χλμ. Ωστόσο με δεδομένο το μικρό μέγεθος του smart SUV αυτό το μέγεθος δεν πρόκειται να ισχύσει για το συγκεκριμένο μοντέλο.
Το πιθανότερο και το ρεαλιστικότερο είναι μια αυτονομία της τάξης των 320 χλμ. ενώ με δεδομένη και την χρονική απόσταση το μοντέλο που θα αναλάβει να εισαγάγει την γερμανική φίρμα στο B-Segment θα διαθέτει δυνατότητα ημιαυτόνομης οδήγησης, ευφυή συστήματα υποβοήθησης και ψηφιακές δυνατότητες που θα επιδέχονται over the air updates.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις