Picasso PS-01: Ζωγραφίζοντας… ελβετικά supercar
Ένα supercar από την Ελβετία φιλοδοξεί να ταράξει τα νερά του είδους και να βάλει την χώρα των ρολογιών δυναμικά στον χάρτη της αυτοκίνησης.
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Η Ελβετία δεν είναι από τις χώρες που είναι συνυφασμένες με την αυτοκινητοβιομηχανία και η αλήθεια είναι ότι οι ελβετοί κατασκευαστές αυτοκινήτων μετριούνται διαχρονικά στα δάχτυλα.
Παρ΄όλα αυτά, ένας ελβετός με ισπανικό όνομα στοχεύει να αναβιώσει την ιδέα ενός αυτοκινήτου “made in Switzerland” και μάλιστα με εμφατικό τρόπο. Ο λόγος για το Stefano Picasso, επικεφαλής της Picasso Automotive o οποίος ετοιμάζει ένα supercar το οποίο σύμφωνα με τις συστάσεις ετοιμάζεται να κατασκευάσει το πιο «υπερβατικό αυτοκίνητο από ανθρακόνημα που έχει υπάρξει ποτέ.
Ήδη ο κατασκευαστής έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες από τα πρωτότυπα τα οποία εξελίσσει στο Lugano όπου βρίσκεται η έδρα της εταιρείας.
Πλην των ομολογουμένως εντυπωσιακών εικόνων, το Picasso PS-01 όπως ονομάζεται διαθέτει αμάξωμα από μονοκόμματο πάνελ ανθρακονήματος με μήκος 3,2 μέτρων αξιώνοντας τον τίτλο του πρώτου αυτοκινήτου που αξιοποιεί αντίστοιχης έκτασης φύλλα ανθρακονήματος. Από το συγκεκριμένο υλικό κατασκευάζεται και το πίσω υποπλαίσιο αντλώντας επιρροές για τη σχεδίασή του από τα αγωνιστικά της κατηγορίας LMP2. Τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα τη διατήρηση του βάρους σε μόλις 900 κιλά.
Ο κινητήρας τοποθετείται στο κέντρο της κατασκευής και παρόλο που δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες πρόκειται για ένα twin-turbo V6 ο οποίος προέρχεται «από τα πλέον διάσημα ιταλικά αυτοκίνητα» κατά δήλωση του κατασκευαστή και αναμένεται να αποδίδει περί τους 600 ίππους. Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του, η Sadev υπογράφει το κιβώτιο, η Sabelt τα καθίσματα, η Carbo Brake τα κεραμικά δισκόφρενα ενώ η ανάρτηση είναι δια χειρός Ohlins.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα οι δοκιμές αναμένεται να ξεκινήσουν σύντομα με την προοπτική να ολοκληρωθούν την προσεχή άνοιξη και το υπεραυτοκίνητο να παρουσιαστεί στις αρχές του καλοκαιριού.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις