Mercedes-Benz SL 2021: Στον αστερισμό της AMG
Η αυλαία ανοίγει σιγά σιγά για τη νέα γενιά της SL την εξέλιξη της οποίας έχει αναλάβει κατ΄αποκλειστικότητα ο βελτιωτικός οίκος της γερμανικής φίρμας προδιαγράφοντας μια πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη για το επιβλητικό μοντέλο.
- «Πνιγμός στα 30.000 πόδια» - Αεροπλάνο άρχισε να πλημμυρίζει εν ώρα πτήσης [Βίντεο]
- Μπακογιάννη: Η Σακελλαροπούλου θα μπορούσε να προταθεί για την Προεδρία της Δημοκρατίας
- Εργαζόμενοι στο αεροδρόμιο του Σικάγο έπαιξαν ξύλο με... τις πινακίδες «προσοχή βρεγμένο δάπεδο»
- «Πρέπει να κάνουν δήλωση ότι σέβονται το πολίτευμα» - Οι όροι για να πάρουν την ιθαγένεια οι Γλύξμπουργκ
Φωτογραφίες: Automedia
Η Mercedes-Benz SL κάνει τα τελευταία της χιλιόμετρα ως δοκιμαστικό πρωτότυπο αποκαλύπτοντας λίγα ακόμα στοιχεία για την νέα ενσάρκωσή της, λίγους μήνες πριν την επίσημη πρεμιέρα της η οποία αναμένεται να πραγματοποιηθεί την άνοιξη.
Σε σχέση με τις προηγούμενες ανάλογες εικόνες του υπό εξέλιξη μοντέλου που είχε δώσει στη δημοσιότητα η γερμανική φίρμα,, στην προκειμένη περίπτωση υπάρχει λιγότερο καμουφλάζ αναδεικνύοντας το DNΑ της AMG το οποίο είναι διάχυτο και σε σχεδιαστικό επίπεδο. Εξάλλου, όπως είναι ήδη γνωστό η εξέλιξη της νέας SL αποτελεί αρμοδιότητα του Affalterbach.
Έτσι, στην όψη της SL μπορεί να διακρίνει κανείς το μοτίβο Panamericana στην γρίλια όπως ισχύει και στην περίπτωση της AMG GT αλλά και σε άλλες «εφαρμογές» που φέρουν την υπογραφή της AMG. Αντιστοίχως, στο πίσω τμήμα οι χαρακτηριστικές απολήξεις της εξάτμισης δεν αφήνουν περιθώρια αμφιβολίας για την εμπλοκή του Affalterbach από όπου θα προέλθουν και οι κινητήρες.
Η SL διατηρεί την χαρακτηριστική της σιλουέτα με το μακρύ καπό η οποία θα της επιτρέψει να υιοθετήσει μια 2+2 διάταξη στο εσωτερικό της, ωστόσο στην νέα γενιά, για πρώτη φορά στην ιστορία της θα υιοθετήσει μια υφασμάτινη οροφή η οποία στην περίπτωση των συγκεκριμένων λήψεων αφήνεται σε πλήρη θέα.
Τον πρώτο λόγο στην γκάμα κινητήρων της SL θα έχουν οι κινητήρες της AMG με εφαλτήριο έναν straight six 3,0 λίτρων ο οποίος θα εφοδιάζει την έκδοση SL 43. Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι V8 εκδόσεις ενώ, το παρών θα δώσει η ήπια υβριδική τεχνολογία με την μορφή του επικουρικού συστήματος των 48 Volt χωρίς να αποκλείονται και οι plug-in υβριδικές εκδόσεις.
Εξάλλου όπως είχε πει ο πρώην επικεφαλής της AMG, Tobias Moers, στο κοντινό μέλλον κάθε μοντέλο της AMG θα επωφελείται από εκδόσεις με κάποιου είδους ηλεκτροκίνητη τεχνολογία και η SL με δεδομένο τον χαρακτήρα της ως touring sports car δείχνει ιδανική για την plug-in υβριδική περίσταση. Σύμφωνα δε με τις συστάσεις εφόσον το σενάριο αυτό ευοδωθεί η αντίστοιχη έκδοση θα υιοθετήσει τα διακριτικά SL 73 και πάρει θέση στην κορυφή της γκάμας προσφέροντας ισχύ που θα φτάνει τους 800 ίππους.
Σε κάθε περίπτωση, η ανάρτηση η οποία επίσης θα φέρει την υπογραφή της AMG θα είναι φυσικά προσανατολισμένη στην οδηγική ευχαρίστηση χωρίς ωστόσο να απεμπολεί τον χαρακτήρα ενός άνετου cruiser αναλόγως και την έκδοση.
Όπως και να έχει θα μάθουμε πολύ σύντομα μιας και η πρεμιέρα της αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις αρχές της άνοιξης.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις