ΝIO ET7: Ηλεκτρικές υπερβολές εξ Ανατολής
H εταιρεία των ηλεκτρικών ρεκόρ παρουσιάζει ένα ακόμα νέο μοντέλο, αυτήν την φορά τετράθυρο το οποίο κατά δήλωση του κατασκευαστή θα προσφέρει αυτονομία 1.000 χλμ. και αναμένεται να έρθει και στην ευρωπαϊκή αγορά.
Η NIO, η κινεζική niche φίρμα που δημιούργησε το EP9, το hypercar που απέσπασε τον τίτλο του ταχύτερου ηλεκτροκίνητου στην πίστα του Nurburgring, συνεχίζει τον εμπλουτισμό της γκάμας της εξακολουθώντας προφανώς να προσβλέπει στον εντυπωσιασμό.
Έτσι λοιπόν μετά το SUV EC6 αποκαλύπτει το ET7, ένα επιβλητικό τετράθυρο μοντέλο που είναι ήδη διαθέσιμο προς παραγγελία στην Κίνα ενώ, όπως όλα δείχνουν, σε δεύτερο χρόνο πρόκειται να αφιχθεί και στην Ευρώπη καθώς όπως διευκρινίζει η Nio είναι απολύτως συμβατό με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές ασφαλείας και τα πρότυπα του EuroNCAP.
Πλην των προδιαγραφών που αφορούν την ασφάλεια, εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία σχετικά με τις επιδόσεις του καθώς το ET7 αξιώνει καλύτερα μεγέθη επιτάχυνσης από μια Lamborghini Huracan Performante χάρη στην παρουσία τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων, ένα για κάθε τροχό που του εξασφαλίζουν συνδυαστική ισχύ 655 ίππων και 850 Nm ροπής. Για την ιστορία ο χρόνος επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 3,9 δευτερόλεπτα.
Οι δυνητικοί αγοραστές του θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ τριών μεγεθών μπαταρίας 70 kWh, 100 kWh και 150 kWh τα οποία υπόσχονται αυτονομία 500, 700 και 1.000 χλμ. αντίστοιχα. Ωστόσο θα πρέπει να σημειωθεί ότι τα παραπάνω μεγέθη δεν προκύπτουν βάσει του αυστηρότερου ευρωπαϊκού προτύπου WLTP αλλά με βάση το παλαιότερο NEDC.
To πλαίσιο του ET7 αποτελείται από χάλυβα υψηλής αντοχής και αλουμίνιο. Την εικόνα συμπληρώνει η παρουσία αερανάρτησης η οποία συνεργάζεται με μια σειρά αισθητήρες, «διαβάζοντας» το οδόστρωμα και αυτορυθμίζεται αναλόγως τις συνθήκες. Με δεδομένη την διόλου ευκαταφρόνητη ισχύ του η ΝΙΟ σημειώνει ότι το σύστημα πέδησης του ET7 είναι ικανό να το ακινητοποιήσει από ταχύτητες 100 χλμ./ώρα σε μόλις 33,5 μέτρα.
Η NIO έχει εξοπλίσει το ET7 με όλα τα απαραίτητα χαρακτηριστικά (11 κάμερες, LiDAR ευρέος βεληνεκούς, 12 υπερηχητικούς αισθητήρες καθώς και επεξεργαστή που μπορεί να αξιολογήσει δεδομένα 8 GB/sec) προκειμένου στο μέλλον να είναι πλήρως αυτόνομο αν και αυτή η δυνατότητα δεν πρόκειται να είναι διαθέσιμη από την πρώτη στιγμή.
Σε αισθητικό επίπεδο το ΕΤ7 ακολουθεί την ίδια σχεδιαστική γραμμή με το EC6. Έτσι, στην όψη του κυριαρχούν τα λεπτά φωτιστικά σώματα LED και οι τριγωνικές εισαγωγές αέρα. Η οροφή ακολουθεί μια coupe λογική συμβάλλοντας στον ιδιαίτερα χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή (0.23) ενώ στο πίσω τμήμα κυριαρχεί το χαρακτηριστικό light bar για τα φώτα φρένου που διατρέχει όλο το πλάτος και δημιουργεί το γνωστό εντυπωσιακό εφέ που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τελευταία όλο και συχνότερα.
Στο εσωτερικό του τοποθετείται η τελευταία εκδοχή του infotainment της Nio που αποτελείται από ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,8 ιντσών και μια ανάλογου μεγέθους οθόνη AMOLED ενώ στο βασικό εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται στοιχεία όπως τα κλιματιζόμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ καθώς και ένα ηχοσύστημα 1.000 Watt με 23 ηχεία αλλά και ο ψηφιακός βοηθός της Nio, Νomi ο οποίος έχει σχεδιαστεί με όρους τεχνητής νοημοσύνης.
- Δημήτρης Κόκοτας: Είμαστε αισιόδοξοι λέει η σύζυγός του
- Ολυμπιακός: Η 11άδα για το παιχνίδι με τη Λαμία (pic)
- Τουρκία: Νεκρός 16χρονος από χιονοστιβάδα σε χιονοδρομικό κέντρο – Τέσσερα άτομα τραυματίστηκαν
- Ισοπαλία στο ΑΕΚ Β’ – Πανιώνιος (0-0), πρώτη νίκη για την Καβάλα (1-0, vids)
- Το «είμαι στην ώρα μου» στη δουλειά δεν μεταφράζεται για όλες τις γενιές το ίδιο
- Σύγκρουση αυτοκινήτου με συρμό του Τραμ στον Πειραιά – Διακοπή δρομολογίων και μποτιλιάρισμα στην Ποσειδώνος