Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Σημαντική αύξηση παρουσίασε ο τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου – Τι έδειξε έρευνα

Σημαντική αύξηση παρουσίασε ο τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου – Τι έδειξε έρευνα

Η αύξηση των ταχυκίνητων καταναλωτικών οδηγήθηκε κυρίως από τις κατηγορίες καθαρισμού και υγιεινής του σπιτιού (18,0%), καθώς και από τα τυποποιημένα τρόφιμα και ροφήματα (9,8%), ενώ χαμηλότερος συγκριτικά ήταν ο ρυθμός ανάπτυξης για τις κατηγορίες των καλλυντικών και της ατομικής περιποίησης (5,4%).

Αύξηση κατά 9,7% παρουσίασε τη χρόνια που πέρασε ο συνολικός τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου (αίθουσες άνω 100 τ.μ. ηπειρωτικής Ελλάδας και Κρήτης, συμπεριλαμβομένων και των Discounters) συγκρίνοντας τις 52 εβδομάδες που τελειώνουν 27 Δεκεμβρίου με τις αντίστοιχες 52 εβδομάδες του 2019.

Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της Nielsen, η ανάπτυξη αυτή, που αποτελεί την υψηλότερη ετήσια μεταβολή τουλάχιστον της τελευταίας δεκαπενταετίας, προήλθε από όλες τις ευρύτερες υπερκατηγορίες προϊόντων. Συγκεκριμένα τα φρέσκα/χύμα προϊόντα αυξήθηκαν κατά 7,2%, τα είδη bazaar κατά 10,7% (παρότι για αρκετές εβδομάδες τους δύο τελευταίους μήνες, σε πολλά από αυτά τα είδη, δεν πραγματοποιήθηκαν περαιτέρω πωλήσεις, λόγω των κυβερνητικών ρυθμιστικών απαγορεύσεων), ενώ τέλος τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα αναπτύχθηκαν κατά 10,5%.

Η αύξηση των ταχυκίνητων καταναλωτικών οδηγήθηκε κυρίως από τις κατηγορίες καθαρισμού και υγιεινής του σπιτιού (18,0%), καθώς και από τα τυποποιημένα τρόφιμα και ροφήματα (9,8%), ενώ χαμηλότερος συγκριτικά ήταν ο ρυθμός ανάπτυξης για τις κατηγορίες των καλλυντικών και της ατομικής περιποίησης (5,4%).

Όσον αφορά τις διαφορετικές τυπολογίες καταστημάτων, την καταναλωτική προτίμηση συγκέντρωσαν οι μεγαλύτερες αίθουσες: τα Hypermarkets (καταστήματα άνω των 2.500 τ.μ.) αναπτύχθηκαν το 2020 κατά 17,7%, τα Large Supermarkets (καταστήματα 1.000-2.499 τ.μ.) κατά 9,8%, ενώ χαμηλότεροι ήταν οι ρυθμοί αύξησης των πωλήσεων για τις μικρότερες αίθουσες.

Τέλος, σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές της χώρας οι πωλήσεις των super markets ήταν ανοδικές, με τον νομό Θεσσαλονίκης να καταγράφει την υψηλότερη ανάπτυξη (11,8%) και την Κρήτη τη χαμηλότερη (3,1%), επηρεαζόμενη προφανώς από τη μειωμένη τουριστική κίνηση.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Must in

Παρί – Ρεάλ Μαδρίτης 85-96: «Βασιλική» απόδραση από το Παρίσι

Η Ρεάλ επικράτησε με 96-85 εκτός έδρας την Παρί για τη 16η αγωνιστική της Euroleague και έβαλε τέλος στον… κατήφορο.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο