Τι θα πρέπει να προσέξουν γονείς και εκπαιδευτικοί για την επιστροφή των παιδιών στο σχολείο
Η κάμερα της «Κοινωνίας Ώρα MEGA» βρέθηκε σε δύο δημοτικά σχολεία, στην Αργυρούπολη και τη Θεσσαλονίκη, όπου οι εκπαιδευτικοί δήλωσαν έτοιμοι για την επανέναρξη των μαθημάτων στα σχολεία με τη λήψη των απαραίτητων μέτρων για τον περιορισμό της μετάδοσης του κοροναϊού
Η καθηγήτρια Παιδιατρικής και Λοιμωξιολογίας του ΕΚΠΑ, Μαρίζα Τσολιά μίλησε στην «Κοινωνία Ώρα MEGA» για την επιστροφή των παιδιών στα σχολεία και τα μέτρα που θα πρέπει να ληφθούν.
Όπως τόνισε μιλώντας στους Ιορδάνη Χασαπόπουλο και Ανθή Βούλγαρη η κυρία Τσολιά, είναι αρκετά σημαντικό να γίνεται καλός αερισμός των τάξεων στα σχολεία, ενώ σημείωσε πως το κάθε σχολείο θα βρει τους τρόπους να ξεπεράσει τα όποια προβλήματα.
Η καθηγήτρια Παιδιατρικής και Λοιμωξιολογίας αναφέρθηκε στην παρουσία άνω των 20 παιδιών σε κάποιες τάξεις, τονίζοντας πως «θα ήταν ιδανικό να υπάρχουν λιγότερα, όμως δεν είναι εφικτό και έτσι θα πρέπει να πορευτούμε», ενώ υπογράμμισε πως δεν καταγράφηκε συρροή κρουσμάτων κορoναϊού στα σχολεία το προηγούμενο διάστημα σε παιδιά και εκπαιδευτικούς.
Παράλληλα, πρόσθεσε πως όσα παιδιά εμφανίσουν συμπτώματα θα πρέπει να συμβουλευτούν τους γιατρούς για να κάνουν rapid test και επανέλαβε πως «τα παιδιά θα πρέπει να πλένουν τα χέρια τους και να αλλάζουν ρούχα όταν γυρίζουν στο σπίτι από το σχολείο».
Η κάμερα της «Κοινωνίας Ώρα MEGA» βρέθηκε σε δύο δημοτικά σχολεία, στην Αργυρούπολη και τη Θεσσαλονίκη, όπου οι εκπαιδευτικοί δήλωσαν έτοιμοι για την επανέναρξη των μαθημάτων στα σχολεία με τη λήψη των απαραίτητων μέτρων για τον περιορισμό της μετάδοσης του κοροναϊού.
- Lamda Development: Νέες πωλήσεις οικοπέδων 40.000 τ.μ. στο Ελληνικό
- Ιράν: 25χρονη παρενοχλήθηκε σεξουαλικά από οδηγό – Συνελήφθη επειδή δεν φορούσε χιτζάμπ
- Κέιτ Μος: Ακόμη κλαίω για τη γυμνή φωτογράφιση που έκανα όταν ήμουν 15 χρονών
- Σεισμός στην Τουρκία: 4,9 Ρίχτερ – Πού ήταν το επίκεντρο
- Νίκη με ανατροπή για Παραγουάη επί της Αργεντινής (2-1), «γκέλα» της Βραζιλίας στη Βενεζουέλα (1-1)
- «Χρέος έναντι φύσης» – Λύση ή αλχημεία για την προστασία του απειλούμενου περιβάλλοντος του πλανήτη;