Η Κίνα παρουσίασε υπερταχεία που λειτουργεί σε εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες
Η αμαξοστοιχία πιάνει έως και 350 χιλιόμετρα την ώρα σε θερμοκρασίες μέχρι και -40.
- Στους 94 έχουν φτάσει οι νεκροί στη Μοζαμβίκη μετά το πέρασμα του κυκλώνα Σίντο
- Οι πρώτες συναντήσεις της συζύγου του αστυνομικού της Βουλής με τις τρεις κόρες της - Τι της είπαν
- Μηχανική βλάβη σε πλοίο με 115 επιβάτες - Επέστρεψε στον Πειραιά
- Απίστευτο περιστατικό σε κηδεία: 20χρονος χόρευε δίπλα στο φέρετρο και τράβαγε τα γένια των ιερέων
Η Κίνα παρουσίασε μια υπερταχεία αμαξοστοιχία σχεδιασμένη ειδικά για να λειτουργεί σε εξαιρετικά κρύο κλίμα.
Η αμαξοστοιχία CR400AF-G, που πιάνει έως και 350 χιλιόμετρα την ώρα σε θερμοκρασίες έως και -40 βαθμούς Κελσίου είναι μέρος της σειράς Fuxing.
Το τρένο που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Πεκίνο στις 6 Ιανουαρίου, θα τρέχει σε μια νέα γραμμή ταχείας κυκλοφορίας η οποία θα συνδέει την κινεζική πρωτεύουσα με βορειοανατολικούς προορισμούς, συμπεριλαμβανομένων των πόλεων Shenyang και Harbin – η τελευταία φημίζεται για το φαντασμαγορικό ετήσιο φεστιβάλ χιονιού και πάγου.
Οι αρχές δεν έχουν ανακοινώσει ακόμα πότε θα ξεκινήσει η λειτουργία της αμαξοστοιχίας.
Σε μια ανάρτηση στο κινεζικό μέσο κοινωνικής δικτύωσης WeChat, ο όμιλος China Railway Beijing – μέρος της Εταιρείας Κρατικών Σιδηροδρόμων της Κίνας – αναφέρθηκε σε πολλά από τα χαρακτηριστικά του τρένου τα οποία του επιτρέπουν να αντέχει σε τόσο χαμηλές θερμοκρασίες.
Αυτά περιλαμβάνουν: μπουλόνια κατασκευασμένα από κράμα χρωμίου-μολυβδαινίου – ένα υλικό που αντέχει σε εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες, ταινίες στεγανοποίησης από σιλικόνη οι οποίες εμποδίζουν το χιόνι και τον πάγο να εισέλθουν στο σώμα της αμαξοστοιχίας, συσκευές ελέγχου φρένων ανθεκτικές σε χαμηλές θερμοκρασίες και ανοξείδωτους σωλήνες εξοπλισμένους με συσκευές θέρμανσης.
Η αμαξοστοιχία διαθέτει επίσης βελτιωμένο σχεδιασμό χαμηλής αντίστασης, ώστε να καταναλώνει λιγότερη ενέργεις και ελαφρύ σώμα από κράμα αλουμινίου.
Ο Zhou Song, υπεύθυνος του τμήματος υπερταχείων του Ομίλου China Railway Beijing, εξήγησε: «Εάν το τρένο σταματήσει στο Harbin (μια από τις πιο κρύες πόλεις της Κίνας) για μια ώρα, λόγω του εξαιρετικά κρύου καιρού το σύστημα των φρένων μπορεί εύκολα να παγώσει αν σταματήσει το τρένο δεν κινηθεί για κάποια ώρα. Το νέο σύστημα επιτρέπει στα φρένα να κινούνται που και που ακόμα και αν το τρένο είναι σταματημένο, όπως κάποιος που χοροπηδά στο ίδιο σημείο για να ζεσταθεί»
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις