Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
VW Polo 2021: Σταθερές αξίες

VW Polo 2021: Σταθερές αξίες

Το γερμανικό supermini πρόκειται να ανανεωθεί με έμπνευση από το Golf όγδοης γενιάς σε ό,τι αφορά την αισθητική αλλά και την ήπια υβριδική τεχνολογία.

Φωτογραφίες: Automedia

Μπορεί οι πρεμιέρες ηλεκτρικών να κερδίζουν έδαφος και τίτλους ωστόσο, με δεδομένο ότι απομένει ακόμα αρκετός καιρός μέχρι να περάσουμε σε μια πλήρως ηλεκτρική εποχή, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν αμελούν να βελτιώνουν συνεχώς και τα παραδοσιακά μοντέλα τους.

Εξαίρεση από τον παραπάνω κανόνα δεν θα μπορούσε να αποτελεί το αειθαλές Polo, το οποίο όπως αποδεικνύουν οι λήψεις του φωτογραφικού φακού προετοιμάζεται να ανανεωθεί με οδηγό τις στυλιστικές και όχι μόνο παρεμβάσεις της νεότερης, όγδοης γενιάς του Golf.

Αρκεί μια ματιά στην όψη του για να διαπιστώσει κανείς τις ομοιότητες με το μικρομεσαίο hatchback της VW με το οποίο δείχνει να μοιράζεται αντίστοιχου σχεδιασμού κεντρικά φωτιστικά σώματα, γρίλια, προφυλακτήρα και εισαγωγές αέρα.

Αντιστοίχως θα ισχύσει και στο πίσω τμήμα όπου τα φωτιστικά σώματα δείχνουν πανομοιότυπα με του Golf ενώ κάτι ανάλογο θα συμβεί και με την συνολική εικόνα όπως ήδη μαρτυρούν οι ψεύτικες απολήξεις της εξάτμισης στο συγκεκριμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο. Την ανανεωμένη εικόνα αναμένεται να συμπληρώσουν η εμπλουτισμένη παλέτα χρωματικών επιλογών αλλά και οι νέου σχεδιασμού ζάντες.

Αυτό που δεν αναμένεται να αλλάξει τόσο είναι το εσωτερικό του καθώς όταν πρωτοεμφανίστηκε η συγκεκριμένη γενιά του Polo, οι Γερμανοί είχαν ήδη φροντίσει να το εφοδιάσουν με άφθονες οθόνες και πλείστες εφαρμογές. Αυτό βέβαια δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να υπάρξουν βελτιώσεις όπως για παράδειγμα η τοποθέτηση μιας ακόμα μεγαλύτερης οθόνης για το infotainment αλλά και η υιοθέτηση του ψηφιακού πίνακα οργάνων των 10,25 ιντσών από περισσότερες εκδόσεις.

Κάτι ανάλογο αναμένεται να συμβεί και με τους κινητήρες όπου δεν αναμένονται κοσμοϊστορικές αλλαγές. Εφαλτήριο για την γκάμα θα εξακολουθεί να αποτελεί τρικύλινδρος κινητήρας 1,0 λίτρου σε ατμοσφαιρική εκδοχή ο οποίος θα δίνει τη σκυτάλη σε turbo ίδιας χωρητικότητας που θα προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε μηχανικό έξι σχέσεων ή αυτόματο επτά σχέσεων κιβώτιο.

Το νέο που θα προκύψει σε επίπεδο μηχανικών συνόλων είναι ο εξοπλισμός του Polo με ήπια υβριδική τεχνολογία καθώς το γερμανικό supermini αναμένεται να επωφεληθεί από το συνδυασμό κινητήρα 1,0 λίτρου με επικουρικό ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt όπως εμφανίζεται στην έκδοση eTSI του Golf εξασφαλίζοντας ισχύ 110 ίππων.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, η πρεμιέρα του ανανεωμένου Polo θα πραγματοποιηθεί εντός του έτους, στα τέλη του α΄εξαμήνου.

Must in

Θρυλική καρδιά ο Σέστιτς!

Ο παλιός άσος του Ολυμπιακού και του Ερυθρού Αστέρα αναρρώνει μετά την πετυχημένη μεταμόσχευση καρδιάς στην οποία υποβλήθηκε αφού η ζωή του ήταν σε άμεσο κίνδυνο

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο