Dacia Bigster: Μεγαλύτερα SUV σχέδια και στο βάθος… Lada
H low cost φίρμα του ομίλου Renault αποκάλυψε ένα νέο πρωτότυπο SUV το οποίο θα τεθεί επικεφαλής της γκάμας της στο κοντινό μέλλον αλλά και θα δείξει το δρόμο της στενής συνεργασίας της με την Lada η οποία ανήκει επίσης στο portfolio του γαλλικού ομίλου.
- Ζελένσκι: Είχαμε πολλές συναντήσεις με τον διευθυντή της CIA και είμαι ευγνώμων για τη βοήθειά του
- Δημήτρης Κόκοτας: Είμαστε αισιόδοξοι λέει η σύζυγός του
- Ποιες είναι οι καλύτερες πόλεις για αστική κινητικότητα
- Η Μπλέικ Λάιβλι μηνύει για σεξουαλική παρενόχληση τον συμπρωταγωνιστή της,Τζάστιν Μπαλντόνι
H θυγατρική της Renault αποκάλυψε ένα νέο concept car με την μορφή ενός SUV μήκους 4,6 μέτρων το οποίο συστήνει ως «ένα μεγαλύτερο και ικανότερο μοντέλο που θα υπερβεί τις συνήθεις προσδοκίες και θα εκπλήξει ευχάριστα τους αγοραστές που επιδιώκουν καλή σχέση αξίας τιμής».
Το Bigster όπως ονομάζεται θα τοποθετηθεί πάνω από το Duster και, όπως όλα δείχνουν, θα μείνει πιστό στην παραδοσιακή τετραγωνισμένη σχεδίαση των SUV, που στην προκειμένη περίπτωση ταιριάζει γάντι με τον περιπετειώδη στιβαρό χαρακτήρα που η Dacia θέλει να του χαρίσει. Αξίζει να σημειωθεί ωστόσο ότι όλα τα πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος αποτελούν προϊόν ανακύκλωσης.
Διαφορετική σε σχέση με τις συνήθειες της Dacia είναι και η όψη του πρωτότυπου SUV, σχεδίαση η οποία αναμένεται σταδιακά σε μια πιο «προσγειωμένη» εκδοχή να φιλτραριστεί σε όλα τα νέα προϊόντα της low-cost φίρμας.
Επίσης όπως ανακοίνωσε η Dacia το Bigster δεν θα είναι το μοναδικό νέο μοντέλο που ετοιμάζει για το άμεσο μέλλον καθώς έχουν ήδη δρομολογηθεί δύο ακόμα νέα μοντέλα τα οποία αναμένονται έως το 2025. Επιπλέον όπως διευκρίνισε οι νέες αφίξεις θα είναι διαθέσιμες και με εναλλακτικές τεχνολογίες κινητήρων.
Πέρα από τα σχέδια της για νέα μοντέλα, σύμφωνα με τη νέα στρατηγική που ανακοίνωσε ο όμιλος Renault, η Dacia θα συμπράξει με την Lada επιδιώκοντας την περιστολή των δαπανών και την οικονομία κλίμακος αλλά και την από κοινού διείσδυσή τους σε νέες αγορές.
Παρ΄όλα αυτά όπως επεσήμανε ο επικεφαλής των Dacia και Lada, Denis Le Vot «Η Dacia θα παραμείνει Dacia προσφέροντας αξιόπιστες, αυθεντικές λύσεις με καλή σχέση αξία τιμής που απευθύνονται σε έξυπνους αγοραστές».
Με τη δημιουργία της ενιαίας επιχειρηματικής οντότητας των Dacia-Lada θα αξιοποιηθούν πλήρως οι δυνατότητες που μας προσφέρει η ευέλικτη αρχιτεκτονική CMF-B, θα ενισχυθεί η αποδοτικότητα μας και η ανταγωνιστικότητα, η ποιότητα και η ελκυστικότητα των μοντέλων μας. Θα έχουμε ότι ακριβώς χρειαζόμαστε για να αναπτύξουμε περαιτέρω τις δύο φίρμες και το Bigster Concept δείχνει το πώς», πρόσθεσε ο ίδιος.
Σύμφωνα με τις συστάσεις, οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν τόσο σε ό,τι αφορά την εξέλιξη όσο και την κατασκευή ενώ αναμένεται να υπάρξει και μια συνολική αναθεώρηση των αγορών στις οποίες θα δραστηριοποιούνται.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις