Ραφ Σίμονς: H μόδα δεν θα πάρει το μάθημά της από την πανδημία
Λίγο πριν παρουσιάσει την πρώτη του ανδρική συλλογή για τον οίκο Prada, ο σχεδιαστής μόδας Ραφ Σίμονς αποκαλύπτει ότι αμφιβάλλει ότι η βιομηχανία της μόδας θα αλλάξει μετά τον κοροναϊό.
Λίγο πριν από το ντεμπούτο του με την πρώτη ανδρική συλλογή στον οίκο Prada, ο σχεδιαστής μόδας Ραφ Σίμονς αποκαλύπτει ότι αμφιβάλλει ότι η βιομηχανία της μόδας θα αλλάξει μετά τον κοροναϊό.
Ο Ραφ Σίμονς είναι έτοιμος να παρουσιάσει την πρώτη του συλλογή ανδρικών ενδυμάτων για τον διάσημο ιταλικό οίκο μόδας Prada. Σε πρόσφατη κοινή του συνέντευξη με την Miuccia Prada στους New York Times, ο διάσημος σχεδιαστής μεταξύ άλλων αναφέρεται στο μέλλον της μόδας και στον αντίκτυπο που θα έχει στον χώρο η πανδημία.
Συγκεκριμένα, ο Σίμονς αποκαλύπτει ότι δεν πιστεύει ότι η μόδα θα μάθει από την πανδημία και πιστεύει ότι είναι πολύ απίθανο η βιομηχανία να επιβραδυνθεί.
When Raf Met Miuccia In an exclusive joint interview, Miukia Prada and Raf Simons talk about working together, what to…
Δημοσιεύτηκε από Raftaar24 στις Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2021
«Αν πρέπει να είμαι απόλυτα ειλικρινής, αν υπάρχει ένα μάθημα που νομίζω ότι ο χώρος της μόδας θα έπρεπε να πάρει από την πανδημία είναι ότι πρέπει να είναι λιγότερο άπληστος», εξήγησε ο σχεδιαστής.
«Για την πλειοψηφία, η πρώτη επιθυμία είναι η οικονομική ανάπτυξη. Όλοι είχαν λιγότερη ανάπτυξη, οπότε όλοι θα προσπαθήσουν να καλύψουν τη διαφορά, κάτι που δεν μπορεί να γίνει παρουσιάζοντας μία ή δύο συλλογές το χρόνο».
Με τον Σίμονς να υποστηρίζει ότι η μόδα «έχει γίνει ποπ, με νικητές τώρα αυτούς που φωνάζουν πιο δυνατά, όχι εκείνους που μιλούν πιο έξυπνα», η Miuccia Prad υπογραμμίζει τους καπιταλιστικούς όρους με τους οποίους όλοι «παίζουν» και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι o ίδιος ο οίκος Prada είναι μάλλον απίθανο να μειώσει την παραγωγή του.
«Αν θες να συνεχίσεις να έχεις δουλειά, δεν μπορείς να ξεφύγεις», είπε χαρακτηριστικά και συμπλήρωσε:
«Οι εταιρείες μόδας δέχονται έντονη κριτική επειδή κάνουν πάρα πολλά πράγματα, αλλά στην πραγματικότητα κρινόμαστε στον οικονομικό παράγοντα.
Έχω ακούσει κόσμο να λέει, «Αυτός ο σχεδιαστής είναι πραγματικά φοβερός, αλλά πουλάει τόσο πολύ…» .Τα τελευταία χρόνια, τα οικονομικά δεν ήταν καλά, και σε κάθε περίπτωση αυτό παραμένει βασικό θέμα.
Έτσι, εάν θέλετε να επιβιώσει μια εταιρεία, μαζί με όλη την ευθύνη των ανθρώπων που εργάζονται σε αυτή, μην περιμένετε πως θα οι ρυθμοί θα πέσουν».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις