Ανάμεσα σε crossover και limo η νέα ναυαρχίδα της Citroen
Το υπό εξέλιξη μοντέλο που θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας της Citroen θα ανήκει σε μια «μεικτή» κατηγορία από σχεδιαστικής άποψης εξελίσσοντας περαιτέρω το σκεπτικό του C4 Hatchback και αντλώντας επιρροές από το πρωτότυπο Cxperience του 2016.
- «Δεν έκανα εγώ το έγκλημα» υποστήριξε ο γαμπρός - Ρίχνει στα αδέλφια τη δολοφονία του πατέρα στην Εύβοια
- Τουρίστας ζούσε με το πτώμα ιερόδουλης για τέσσερις ημέρες - Δεν «κατάλαβε» ότι είχε πεθάνει
- «Συγκινημένοι» οι Ντε Γκρες – Τι λέει η τέως βασιλική οικογένεια για την ιθαγένεια
- Billboard: Coldplay, Metallica, Depeche Mode στις top ten περιοδείες που έσπασαν το ταμείο του 2024
Φωτογραφίες: Automedia
Οι πρώτες κατασκοπικές λήψεις του υπό εξέλιξη μοντέλου που θα αποτελέσει στο κοντινό μέλλον την κορωνίδα της γκάμας της Citroen αποκαλύπτουν ότι η γαλλική φίρμα δεν πρόκειται να ακολουθήσει την πεπατημένη σε ό,τι αφορά την συγκεκριμένη κατηγορία, σχεδιάζοντας με ένα μοντέλο να καλύψει πολλαπλές κατηγορίες κατά τον ίδιο τρόπο που το επιδιώκει και το πρόσφατο C4 Hatchback.
Εξάλλου όπως είχε δηλώσει πριν περίπου ένα χρόνο ο νέος επικεφαλής προϊοντικού σχεδιασμού της Citroen, Laurence Hansen το μοντέλο που θα τοποθετηθεί στην κορυφή γκάμας της Citroen θα «είναι πολύ διαφορετικό από τον ανταγωνισμό» και οι πρώτες εικόνες του δείχνουν να τηρούν την συγκεκριμένη υπόσχεση.
Στο ίδιο μήκος κύματος, η επικεφαλής της Citroen, Linda Jackson είχε δηλώσει στην έκθεση της Σαγκάης το 2019 ότι η Citroen «έχει τα ίδια “δικαιώματα” με κάθε άλλη εταιρεία να συμπεριλάβει ένα μεγάλου μεγέθους αυτοκίνητο στην γκάμα της. Η μόνη διαφορά είναι ότι εμείς δεν θα το επιδιώξουμε με τον παραδοσιακό τρόπο».
Οι εικόνες του δοκιμαστικού πρωτότυπου δείχνουν να επιβεβαιώνουν και με το παραπάνω τον συγκεκριμένο ισχυρισμό καθώς το επίμαχο μοντέλο δείχνει να συνδυάζει την δύναμη επιβολής και την κομψότητα ενός μεγάλου τετράθυρου με την πρακτικότητα ενός station wagon χάρη στην σχεδίαση του πίσω τμήματος ενώ ταυτόχρονα προσφέρει και ορισμένες SUV αρετές όπως προκύπτει από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, τους διογκωμένους θόλους και τους μεγάλους τροχούς.
Ανεξαρτήτως σχεδίασης η οποία θυμίζει σε αρκετά το πρωτότυπο Cxperience που η Citroen είχε παρουσιάσει το 2016, το νέο μοντέλο της γαλλικής φίρμας αναμένεται να βασιστεί στην αρχιτεκτονική EMP2 περιλαμβάνοντας δεδομένα στις επιλογές του την ηλεκτροκίνηση, αρχικά με την μορφή ενός plug-in υβριδικού συνόλου και στη συνέχεια με μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση καθώς η συγκεκριμένη πλατφόρμα εξελίσσεται από τον όμιλο PSA προκειμένου να φιλοξενεί και αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα στο κοντινό μέλλον.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, αν και δεν υπάρχουν ακόμα σαφείς δεσμεύσεις από την Citroen, το νέο μοντέλο αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του έτους που διανύουμε.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις