Αudi E-tron GT 2021: Σε απόσταση αναπνοής
Η γερμανική φίρμα ανακοίνωσε την πρεμιέρα του νέου της αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου το οποίο θα παρουσιαστεί επισήμως στις αρχές Φεβρουαρίου.
- Η Ουγγαρία δίνει άσυλο σε πρώην υφυπουργό της Πολωνίας - Σε βάρος του ισχύει ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης
- Ο Σεργκέι Λαβρόφ υπαινίχθηκε έναν από τους όρους λήξης του πολέμου με την Ουκρανία
- Πώς η υπόθεση Πελικό έδωσε άλλες διαστάσεις στη σεξουαλική βία
- Η Κριστίνα Αγκιλέρα κάνει επίδειξη στήθους καθώς κλείνει τα 44 της με topless «κοστούμι γενεθλίων»
Μετά από πολλές αναβολές λόγω της πανδημίας η Audi ανακοίνωσε τα αποκαλυπτήρια του νέου της, αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου, το οποίο θα πάρει την μορφή ενός επιβλητικού σπορ sedan και θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στις 9 Φεβρουαρίου.
Την είδηση έκανε γνωστή ο επικεφαλής σχεδιασμού της Audi, Marc Lichte μαζί με τις «απαραίτητες» teaser εικόνες ενώ, παράλληλα διευκρίνισε σε ό,τι αφορά την οπτική με την οποία δημιουργήθηκε το νέο μοντέλο:
«Το E-Tron GT ανήκει στην κατηγορία των gran turismo. O όρος αρχικά δημιουργήθηκε για να υποδείξει σπορ αυτοκίνητα για αγώνες μακρινών αποστάσεων. Έτσι τα GT διαφέρουν από τα sportscars προσφέροντας περισσότερη άνεση και μεγαλύτερη ευρυχωρία. Ως ηλεκτροκίνητο gran turismo, το E-Tron GT επαναπροσεγγίζει το είδος δίνοντας μια ξεχωριστή και δημιουργική σημασία στην έννοια της αποδοτικότητας χωρίς ωστόσο να περιορίζεται σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις και τα απόλυτα μεγέθη».
Υπό αυτό το σκεπτικό δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην αεροδυναμική η οποία σύμφωνα με τον M.Lichte συμβάλλει σε διευρυμένη αυτονομία. Παράλληλα, όπως αποκάλυψε ο ίδιος η σιλουέτα του E-Tron GT αποτελεί μέρος του νέου σχεδιαστικού κώδικά που θα ακολουθήσουν όλα τα ηλεκτροκίνητα Audi στο μέλλον.
«Η αποδοτικότητα ξεκινά από την αρχική ιδέα και εκφράζεται μέσα από το design. To Ε-Tron GT εξελίσσει λοιπόν μια ιδέα που θα χαρακτηρίσει την θεώρηση μας για την πολυτέλεια με ορίζοντα την ηλεκτροκίνηση», ανέφερε ο επικεφαλής σχεδιασμού της γερμανικής φίρμας.
Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό η αποδοτική διάταξη της πλατφόρμας σε συνδυασμό με την ηλεκτροκίνηση θα εξασφαλίσει περισσότερη ευρυχωρία σε σχέση με ένα αντίστοιχου μεγέθους αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Επίσης, σύμφωνα με τις πρώτες συστάσεις ο θάλαμος επιβατών θα ακολουθήσει μια ανάγλυφη και οδηγοκεντρική σχεδίαση αξιοποιώντας σε μεγάλο ποσοστό ανακυκλωμένα υλικά εκπληρώνοντας μια άλλη πτυχή βιωσιμότητας εξ ου και η Audi αποφάσισε να μην προσφέρει το συγκεκριμένο μοντέλο με δερμάτινες επενδύσεις.
Επίσης, όπως είναι ήδη γνωστό το E-Tron GΤ θα αξιωθεί και RS έκδοσης η οποία ήδη βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης και, σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες θα ολοκληρώνει τη διαδικασία επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 3,0 δευτερόλεπτα.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα διάθεσής του, το GT E-Tron αναμένεται να είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη αμέσως μετά την πρεμιέρα του και από το δεύτερο εξάμηνο του έτους στις ΗΠΑ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις