VW Trinity: Το νέο φιλόδοξο ηλεκτρικό project των Γερμανών
Η γερμανική φίρμα ετοιμάζει ένα ρηξικέλευθο νέο μοντέλο που θα λειτουργήσει ως «halo car σε ό,τι αφορά την ηλεκτροκίνητη γκάμα της αλλά και την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.
Η VW επιβεβαίωσε την εξέλιξη ενός υψηλής τεχνολογίας και αξιώσεων μοντέλου το οποίο θα τοποθετηθεί στην κορυφή της ηλεκτρικής της γκάμας και το οποίο προς το παρόν είναι γνωστό ως Project Trinity.
Η ονομασία οφείλεται στο γεγονός ότι τo νέο μοντέλο αναμένεται να επιφέρει σημαντικές καινοτομίες σε τρεις τομείς: κατά πρώτον θα εγκαινιάσει έναν επαναστατικό τρόπο παραγωγής για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα έχοντας ως αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική η οποία θα επιτρέψει την εφαρμογή μιας ριζοσπαστικής διαδικασίας κατασκευής. Παράλληλα αναμένεται να εφοδιάζεται με ό,τι πιο καινούριο έχει να επιδείξει ο όμιλος VW σε ό,τι αφορά το μέτωπο της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης.
Προς το παρόν, το μοναδικό τεκμήριο του νέου μοντέλου είναι ένα teaser το οποίο δεν αποκαλύπτει και πολλά ωστόσο όπως επεσήμανε ο επικεφαλής της VW, Ralf Brandstatter θα πρόκειται «για ένα εξαιρετικά αποδοτικό σε όλους τους τομείς αυτοκίνητο με εμβληματική σχεδίαση το οποίο θα αποτελέσει την επιτομή της καινοτομίας».
Σε κάθε περίπτωση όπως προκύπτει από αυτή την πρώτη λανθάνουσα εικόνα του είναι σαφές ότι το Project Trinity έχει χαμηλό ύψος και εξαιρετικά μεγάλο πλάτος, απόρροια προφανώς της νέας πλατφόρμας η οποία και εξίσου προφανώς αποτελεί μετεξέλιξη της πλατφόρμας MEB η οποία αποτελεί αφετηρία για το ήδη γνωστό ID.3.
«Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που θα λειτουργήσει ως παγκόσμια εργαλειοθήκη, διεκδικώντας τα πρωτεία χάρη σε μια καινοτόμο επίπεδη πλατφόρμα η οποία έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την ηλεκτροκίνηση», τόνισε ο R. Brandstatter συμπληρώνοντας ότι το νέο μοντέλο θα θέσει νέα πρότυπα σε ό,τι αφορά επίσης τις δυνατότητες αυτονομίας, την ταχύτητα επαναφόρτισης αλλά και την ψηφιακή τεχνολογία.
Η VW επιβεβαίωσε επίσης ότι το Trinity θα λανσαριστεί εξαρχής ως ένα μοντέλο με δυνατότητες αυτονομίας επιπέδου 2, διαθέτοντας παράλληλα όλα τα συστήματα επιτήρησης και τις τεχνολογικές διατυπώσεις που προϋποθέτει το επίπεδο 4 και το οποίο θα μπορεί να ενεργοποιηθεί με ένα απλό update λογισμικού όταν το επιτρέψουν οι νομοθετικές και άλλες συνθήκες.
Σημειώνεται ότι με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4 ο οδηγός μπορεί να απεμπλακεί πλήρως από τη διαδικασία οδήγησης αφήνοντας τον έλεγχο εξολοκλήρου στο αυτοκίνητο πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Ωστόσο, προς το παρόν δεν υπάρχει η νομοθεσία που να επιτρέπει την κυκλοφορία οχημάτων με την αντίστοιχη τεχνολογία στο δημόσιο οδικό δίκτυο.
Αυτό που δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί από την VW είναι ο χρονικός ορίζοντας ολοκλήρωσης του project Trinity ωστόσο είναι σίγουρο ότι οι Γερμανοί θα επανέλθουν.
- Χιρόνα – Βαγιαδολίδ 3-0: Επέστρεψαν στις νίκες οι Καταλανοί
- Βερόνα – Μίλαν 0-1: Ο Ρέιντερς έδωσε το τρίποντο στους Ροσονέρι (vid)
- ΟΗΕ: «Η Ελλάδα παραμένει προσηλωμένη στο διεθνές δίκαιο» λένε διπλωματικές πηγές για την ψηφοφορία για τη Γάζα
- Σάκης Αρναούτογλου: Χριστούγεννα με χιόνια ακόμη και στα 400μ. – Δείτε σε ποιες περιοχές
- Ουκρανία: Κατονομάζει Ρώσο αξιωματικό ως υπεύθυνο για το θάνατηφόρο πλήγμα με θύμα εργαζόμενο του Reuters
- Μαγδεμβούργο: Τι έχει γίνει γνωστό για τον οδηγό του οχήματος