Στο κεντρικό ΚΕΠ του Δήμου Πειραιά ο Γιάννης Μώραλης
Ο κ. Μώραλης παρακολούθησε την εξυπηρέτηση πολιτών από το ΚΕΠ μέσω βιντεοκλήσης στην ψηφιακή πλατφόρμα «myKEPlive» στο οποίο έχει ενταχθεί ο Δήμος και ενημερώθηκε εκτενώς για τις καινοτόμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες που προσφέρουν πλέον τα Κ.Ε.Π..
Το κεντρικό ΚΕΠ του Δήμου αλλά και άλλες διευθύνσεις που έχουν μεταστεγαστεί στο νέο κτίριο επί της οδού Μακράς Στο’ας 15 επισκέφθηκε ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης.
Στόχος της μεταστέγασης είναι η συγκέντρωση υπηρεσιών σε ένα και μόνο κτίριο, για την αποδοτικότερη λειτουργία τους, τον καλύτερο συντονισμό τους και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών στις υποθέσεις τους με τον Δήμο.
Μάλιστα, ο κ. Μώραλης παρακολούθησε την εξυπηρέτηση πολιτών από το ΚΕΠ μέσω βιντεοκλήσης στην ψηφιακή πλατφόρμα «myKEPlive» στο οποίο έχει ενταχθεί ο Δήμος και ενημερώθηκε εκτενώς για τις καινοτόμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες που προσφέρουν πλέον τα Κ.Ε.Π..
Στη συνέχεια, ο Δήμαρχος Πειραιά μαζί με τον Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο Ληξιαρχείου, Δημοτικής Κατάστασης και Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών κ. Αλέξανδρο Καμαράτο επισκέφθηκαν υπηρεσίες του Δήμου, όπως το Ληξιαρχείο, το Δημοτολόγιο, τις Διευθύνσεις Δημοτικής Αστυνομίας, Παιδείας & Δια Βίου Μάθησης κ.α. Παρόντες ήταν και οι Αντιδήμαρχοι κα Κυριακή Μπουρδάκου και κ. Δημήτρης Καρύδης.
Σημειώνεται, πως στα ΚΕΠ του Δήμου Πειραιά μόνο τον τελευταίο χρόνο υποβλήθηκαν και διεκπεραιώθηκαν 350.000 αιτήματα πολιτών, εξυπηρετήθηκαν περίπου 26.452 πολίτες σε θέματα ανεργίας, χορηγήθηκαν ηλεκτρονικά παράβολα σε 6.256 περίπου πολίτες. Επίσης, ταυτοποιήθηκαν χιλιάδες ΑΜΚΑ με ΑΦΜ, εξυπηρετήθηκαν πολίτες για περίπου 51.000 γνήσια υπογραφής και ακριβή φωτοαντίγραφα, υποβλήθησαν και διεκπεραιώθηκαν 5.032 αιτήσεις για την έκδοση ποινικού μητρώου, καθώς και χιλιάδες άλλα αιτήματα για την εξυπηρέτηση των πολιτών.
Σε δηλώσεις του ο κ. Μώραλης επεσήμανε ότι «τα ΚΕΠ του Δήμου Πειραιά, έχουν περάσει πλέον σε μια νέα εποχή σύγχρονης εξυπηρέτησης των πολιτών, παρέχοντας ένα ευρύ φάσμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών εξ αποστάσεως που επιταχύνθηκε εξαιτίας της πανδημίας και των νέων δυνατοτήτων που μας παρέχει η κεντρική διοίκηση μέσω του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης» και πρόσθεσε : «αναβαθμίζουμε και εκσυγχρονίζουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας απλουστεύοντας τις διαδικασίες παραλαβής εγγράφων, προκειμένου να εξυπηρετούνται πολίτες και επιχειρήσεις όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά από τον Δήμο Πειραιά, γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό αυτή τη δύσκολη εποχή εξαιτίας της πανδημίας. Τα ΚΕΠ του Δήμου παρέχουν πληθώρα ηλεκτρονικών υπηρεσιών, ενώ δίνουν την δυνατότητα στους πολίτες να εγγράφονται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα για προγραμματισμό εμβολιασμού κατά του Covid-19. Θέλω να ευχαριστήσω και να συγχαρώ τον κ. Καμαράτο και το προσωπικό του Δήμου που λειτουργούν ένα πλήρες πρόγραμμα καινοτόμων υπηρεσιών. Αισθάνομαι υπερήφανος που έχουμε στον Πειραιά ένα από τα καλύτερα Κ.Ε.Π. στην Ελλάδα».
Ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Ληξιαρχείου, Δημοτικής Κατάστασης και Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών κ. Αλέξανδρος Καμαράτος, σε δήλωσή του, επεσήμανε: ότι διαπίστωσε την πρόοδο που έχει γίνει στην εξυπηρέτηση των πολιτών, προσθέτοντας «εμείς θα συνεχίσουμε το έργο μας ακάθεκτοι, ώστε να βελτιωνόμαστε κάθε ημέρα και καλύτερα. Τον ευχαριστώ ιδιαίτερα για τη συμπαράσταση και πάντα θα είμαστε στη διάθεση των πολιτών».
- Βαμβάκι: Πότε λήγει η προθεσμία για καταχώρηση ποσοτήτων για την ειδική ενίσχυση
- Το πανό αφιέρωμένο στον Λεσόρ και η απάντηση με… Οικονομόπουλο (vid)
- Μαγδεμβούργο: Οι σκοτεινές αναρτήσεις του δράστη που εγείρουν ερωτήματα
- Λεβαδειακός: «Όλη η Ελλάδα είδε τι συνέβη στην ισοφάριση της ΑΕΚ, ο διαιτητής ήθελε να κάνουμε Χριστούγεννα στο… γήπεδο»
- Πλάτων: Η ιδέα του αγαθού (Μέρος ΚΣΤ’)
- Αρκάς: Η μαγική καλημέρα της Δευτέρας