Lee x H&M : Έρχεται η πιο αειφόρα denim συλλογή ρούχων
Η H&M ανακοινώνει με περηφάνεια τη συνεργασία της με τη θρυλική, αμερικάνικη μάρκα denim Lee, προωθώντας τη δημιουργία αειφόρων denim επόμενης γενιάς. Είναι μια ολιστική συνεργασία με προχωρημένες διαδικασίες σε όλα τα στάδια του σχεδιασμού και της παραγωγής.
Η H&M ανακοινώνει με περηφάνεια τη συνεργασία της με τη θρυλική, αμερικάνικη μάρκα denim Lee, προωθώντας τη δημιουργία αειφόρων denim επόμενης γενιάς. Είναι μια ολιστική συνεργασία με προχωρημένες διαδικασίες σε όλα τα στάδια του σχεδιασμού και της παραγωγής.
Η συνεργασία που έχει ως κεντρικό γνώμονα την αειφορία
Για πρώτη φορά η H&M παράγει τζιν από 100% ανακυκλωμένο βαμβάκι και χρησιμοποιεί μπαλώματα που δεν προέρχονται από δέρμα, αλλά από φελλό ή από χαρτί jacron, ένα μοναδικό υλικό χαρτιού που θυμίζει δέρμα. Η Η&Μ, επίσης για πρώτη φορά, θα κοινοποιήσει στοιχεία Life Cycle Assessment (LCA) στο hm.com, επισημαίνοντας τις ακριβείς ποσότητες νερού, διοξειδίου του άνθρακα και ενέργειας που καταναλώθηκαν για την παραγωγή του κάθε denim, από τις πρώτες ύλες μέχρι το τέλος της διαδικασίας.
Η διαφάνεια συνδυάζεται με τη θετικότητα του χώρου της μόδας και μέσω των oversized και άνετων γραμμών, όπως και των σχεδίων που έχουν εμπνευστεί από στολές εργασίας, αναδεικνύουν τη σπουδαία κληρονομιά της Lee.
Η συλλογή Lee x H&M περιλαμβάνει κομμάτια για γυναίκες, άνδρες και παιδιά και θα είναι διαθέσιμη στο hm.com και σε επιλεγμένα καταστήματα της H&M από τις 28 Ιανουαρίου.
«Αγαπήσαμε πραγματικά τη συνεργασία μας με τη Lee, η οποία υποστηρίζει την αλλαγή στον χώρο της μόδας. Μια αλλαγή που προωθεί πιο αειφόρα και κυκλικά κομμάτια denim. Εξετάσαμε κάθε λεπτομέρεια και προκαλέσαμε ο ένας τον άλλον με θετικό τρόπο. Ήταν επίσης φανταστικό το ότι δουλέψαμε με τα εμβληματικά σχέδια της Lee προσθέτοντάς τους τη δική μας πινελιά, για τους λάτρεις των denim της H&M σε όλο τον κόσμο,» λέει η Jon Loman, σχεδιάστρια της H&M.
«Η Lee είναι υπερήφανη που συνεργάζεται με την H&M συνεχίζοντας τις προσπάθειες για τη δημιουργία πιο βιώσιμων denim. Η μάρκα μας ιδρύθηκε περισσότερα από 130 χρόνια πριν, έχοντας την καινοτομία σαν πυξίδα, και σήμερα είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ενώνουμε τις δυνάμεις με την H&M και εξελίσσουμε το denim για ένα πιο αειφόρο μέλλον,» λέει ο Chris Waldeck, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Lee® παγκοσμίως.
Η Lee x H&M είναι μια φιλόδοξη συνεργασία που έχει ως κεντρικό γνώμονα την αειφορία στο σχεδιασμό της. Οι δύο μάρκες προσέγγισαν ολιστικά κάθε στάδιο της παραγωγής denim. Τα υφάσματα υπήρξαν καίριας σημασίας, όπως το τζιν από 100% ανακυκλωμένο βαμβάκι, που δημιούργησε για πρώτη φορά η H&M και είναι φτιαγμένο από 80% μεταβιομηχανικά και 20% μετακαταναλωτικά απορρίμματα. Η συλλογή περιλαμβάνει επίσης denim για την παραγωγή του οποίου δεν χρησιμοποιήθηκε καθόλου βαμβάκι και αντ’ αυτού είναι φτιαγμένο από ανανεώσιμες, τεχνητές ίνες. Η μέθοδος βαφής που χρησιμοποιήθηκε και ο τρόπος πλύσης των denim έχουν πιστοποιηθεί από ανεξάρτητο οργανισμό ο οποίος επιβεβαιώνει την κατανάλωση λιγότερου νερού, χημικών και ενέργειας κατά την παραγωγή.
Η γυναικεία συλλογή
Η γυναικεία συλλογή περιλαμβάνει φαρδιά τζιν με διάθεση επιστροφής στα 90s και το κλασικό Rider τζάκετ της Lee επανασχεδιασμένο σε μια oversized, χαλαρή σιλουέτα. Οι κορσέδες από denim δίνουν μια θηλυκή διάθεση, ενώ οι σαλοπέτες και τα φαρδιά πουκάμισα προσφέρουν τη λειτουργική αίσθηση που υπάρχει στις στολές εργασίας. Ο συνδυασμός των κομματιών denim με τα ζέρσεΐ κομμάτια φτιαγμένα από ανακυκλωμένο βαμβάκι Texloop™ RCOT™ δίνει το πλήρες Lee x H&M στυλ.
Η ανδρική συλλογή
Στην ανδρική συλλογή, τα τζάκετ εργασίας είναι απαραίτητα κομμάτια της γκαρνταρόμπας και αναδεικνύουν την πραγματική αυθεντικότητα της Lee στο σχεδιασμό. Πεντάτσεπα τζιν με χαλαρή εφαρμογή είναι φτιαγμένα από 100% ανακυκλωμένο βαμβάκι, ενώ τα χαμηλοκάβαλα, άνετα τζιν έχουν παραχθεί με διαδικασίες βαφής που εξοικονομούν νερό και οι ραφές τους είναι από 100% Tencel™ Lyocell. Η αειφόρα συλλογή περιλαμβάνει, επίσης σαλοπέτες, denim bucket καπέλα, tote τσάντες και μερικά oversized ζέρσεΐ κομμάτια.
Δείτε το βίντεο της καμπάνιας
- Νέο σχέδιο συμφωνίας στην COP29 – Η Ευρώπη αντιδρά για το κόστος
- Χρήστος Μάστορας: «Έχω διαγνωσθεί με διάσπαση προσοχής, πήγα σε δύο ψυχίατρους
- Ληξιπρόθεσμα χρέη: Αυξήθηκαν οι οφειλές προς τον ΕΦΚΑ [πίνακες]
- Στημένος ο «αγώνας της χρονιάς» ανάμεσα στον Μάικ Τάισον και τον Τζέικ Πολ; Κάποιοι λένε ότι έχουν αποδείξεις
- Ρόμπερτσον εναντίον Τσιμίκα στα playoffs του Nations League
- Η Google πιέζεται να πουλήσει το Chrome, η OpenAI αναπτύσσει δικό της browser