Η δύσκολη εξίσωση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών
Το Μαξίμου ετοιμάζεται να φέρει το νομοσχέδιο στη Βουλή τον Φεβρουάριο και να δώσει τη «μητέρα των μαχών» με ομοσπονδίες και κόμματα ώστε το νέο ρυθμιστικό πλαίσιο να εφαρμοστεί στο επόμενο σχολικό έτος
- Παγιδευμένοι στα δάνεια σε ελβετικό φράγκο - Τι περιμένουν 200.000 οικογένειες
- Σε απόγνωση οι ένοικοι της πολυκατοικίας στους Αμπελόκηπους - Ακόμη περιμένουν ενημέρωση για την κρατική αρωγή
- «Σπεύσατε για χρυσό» - το σημείωμα των αναλυτών της Goldman Sachs
- Πάνω από 100 νεκροί σε μία μέρα από ισραηλινούς βομβαρδισμούς σε Γάζα και Λίβανο
Ο στόχος τέθηκε από το Μαξίμου το καλοκαίρι του 2019. «Εμπιστοσύνη στο δημόσιο σχολείο» έγραφε για την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ο μπλε φάκελος που είχε παραδοθεί στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας. Και οριζόταν τότε ως κυβερνητική προτεραιότητα, κάπως οραματικά, η «μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στον διευθυντή και στους εκπαιδευτικούς».
Ακριβώς ο ίδιος στόχος πέρασε αυτούσιος στον αναθεωρημένο φάκελο που η Νίκη Κεραμέως έβαλε φέτος στο συρτάρι της. Μόνο που αυτή τη φορά η πιο λεπτομερής εξειδίκευση των άμεσων προτεραιοτήτων – ως μία από τις βασικές μεταρρυθμίσεις του 2021 – περιλαμβάνει τη φράση «αξιολόγηση εκπαιδευτικών, αυτονομία, νέο σύστημα επιλογής στελεχών εκπαίδευσης» και μάλιστα με εμπροσθοβαρές χρονοδιάγραμμα πρώτου τριμήνου.
Ο σχεδιασμός δεν είναι καινούργιος, αντιθέτως «ωριμάζει» στο παρασκήνιο από πέρυσι.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις