Οι πόλεις του δυστοπικού μέλλοντος μέσα από το βλέμμα ενός Γάλλου καλλιτέχνη
Ο Fabien Barrau επεξεργάζεται φωτογραφίες από drone για να δείξει πως φαντάζεται τις μεγαλύτερες πόλεις του πλανήτη μετά την οικολογική καταστροφή.
- Αφαιρούν τα αντικλεπτικά και αρπάζουν τα ρούχα στα καταστήματα - Βίντεο ντοκουμέντο
- Σύλληψη Ικάρων έξω από την Αγία Σοφία – Ύψωσαν την ελληνική σημαία
- Συναγερμός στον ΕΟΔΥ για τον ιό mpox - 18 επιβεβαιωμένα κρούσματα στην Ελλάδα
- Χιονοθύελλα φέρνει χάος στα Βαλκάνια - Κροατία, Βοσνία, Σλοβενία δοκιμάζονται από την κακοκαιρία
Ο Γάλλος εικαστικός Fabien Barrau επεξεργάζεται φωτογραφίες που τραβά ο ίδιος από drone για να δείξει πως φαντάζεται τις πόλεις του πλανήτη και τα αρχιτεκτονικά τους μνημεία μετά την οικολογική καταστροφή.
Στο καλλιτεχνικό πρότζεκτ με τίτλο «News From the Future» (Νέα από το μέλλον) εμφανίζονται διάσημα αρχιτεκτονικά μνημεία πόλεων όπως το Παρίσι, η Ρώμη, η Νέα Υόρκη και το Λονδίνο, βυθισμένα κάτω απ’ το νερό ή σκεπασμένα με τόνους άμμου.
«Προσπαθώ να φανταστώ τι θα συνέβαινε σε περίπτωση ερημοποίησης, ανόδου της στάθμης των ωκεανών ή τροπικοποίησης διαφόρων περιοχών» λέει ο Barrau.
Fabien Barrau uses drone shots to create visions of cities after a climate apocalypse… http://www.designuppp.com/index/1611469385480×326035912800104260
Δημοσιεύτηκε από DesignUppp στις Κυριακή, 24 Ιανουαρίου 2021
Για κάθε του σύνθεση ο καλλιτέχνης συνδυάζει φωτογραφίες από drone με φωτογραφίες αρχείων και φαντάζεται μελλοντικές γενιές που έχουν επιζήσει μιας «κλιματικής αποκάλυψης» να εξερευνούν τα ερείπια μεγάλων πόλεων, εκατοντάδες χρόνια από τώρα.
Τους φαντάζεται να βιώνουν «το ίδιο συναίσθημα με τους αρχαιολόγους του 19ου αιώνα όταν ανακάλυπταν την Πομπηία», όπως αναφέρει.
Δύο φάλαινες που κολυμπούν πάνω από την Αψίδα του Θριάμβου στο βυθισμένο Παρίσι.
Τα έργα του Barrau έχουν αναφορές σε αγαπημένους του πίνακες και ταινίες επιστημονικής φαντασίας.
Η εικόνα με τις δύο φάλαινες που κολυμπούν πάνω από την Αψίδα του Θριάμβου στο βυθισμένο Παρίσι είναι εμπνευσμένη από το έργο του Γάλλου καλλιτέχνη Roland Cat, που στη δεκαετία του ‘70 και του ‘80 ζωγράφιζε θαλάσσια πλάσματα να κολυμπούν πάνω από κατεστραμμένες πόλεις.
Το Planet of the Apes (1968), το Mad Max (1979), το Akira (1988) και το ντοκιμαντέρ του National Geographic «Aftermath: Population Zero» έχουν αποτελέσει επίσης πηγές έμπνευσης για τον εικαστικό.
Οι δραματικές εικόνες του έχουν ως στόχο να τονίσουν την ανάγκη για δράση.
To Σικάγο στο μέλλον, όπως το φαντάστηκε ο καλλιτέχνης.
«Το κίνητρό μου για αυτήν τη σειρά ήταν να ευαισθητοποιήσω το κοινό σχετικά με την κλιματική αλλαγή και να δείξω πόσο επείγον είναι να κάνουμε καθημερινά ό, τι μπορούμε για να την αποτρέψουμε, ανάλογα με τα μέσα και τη δύναμη που έχει ο καθένας».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις