Nissan e-NV200 Winter Camper: Ατενίζοντας το βόρειο σέλας
Οι Ιάπωνες δημιούργησαν μια ενδιαφέρουσα πρωτότυπη εκδοχή του e-NV200 ιδανική για όσους αποζητούν τις χειμερινές περιπέτειες και εκτός πεπατημένης.
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
H ιαπωνική φίρμα παρουσίασε μια πρωτότυπη εκδρομική παραλλαγή του αμιγώς ηλεκτροκίνητου van e-NV200 η οποία έχει σχεδιαστεί ειδικά για χειμερινές εξορμήσεις.To Winter Camper όπως ονομάζεται διαθέτει μια ανασχεδιασμένη ανάρτηση η οποία αυξάνει την απόσταση από το έδαφος, μεγαλύτερους τροχούς και off-road ελαστικά που συνδυαστικά εγγυώνται να αυξήσουν το εύρος… δράσης του, καθιστώντας εφικτή την κίνηση σε χιόνι και λάσπη.
Τις παραπάνω τροποποιήσεις συνοδεύουν μια σειρά προστατευτικών περιμετρικά του αμαξώματος αλλά και νέων μαρσπιέ ενώ η Nissan έχει τοποθετήσει και πατάκια από καουτσούκ για να διευκολύνει τον καθαρισμό τους. Επίσης το Winter Camper διαθέτει επιπλέον φωτιστικά σώματα που αναρτώνται στο μπροστινό τμήμα και αποτελούνται από σποτ φωτεινότητας 5.400 Lumen διευκολύνοντας τις εκτός δρόμου αναζητήσεις.
Στο εσωτερικό έχει τοποθετηθεί μια μινι λειτουργική κουζίνα με ψυγείο, ένα αναδιπλούμενο τραπέζι, πτυσσόμενο κρεβάτι που μπορεί να λειτουργήσει και ως καναπές καθώς μια σειρά αποθηκευτικών χώρων. Βελτιωμένη είναι και η μόνωση χάρη και στην τοποθέτηση ειδικών προδιαγραφών γυάλινων επιφανειών ενώ το παζλ συμπληρώνεται από μια pop-up οροφή η οποία στοχεύει στην αύξηση της αίσθησης της ευρυχωρίας.
Η κουζίνα, το ψυγείο και τα επιπλέον φωτιστικά σώματα τροφοδοτούνται από επιπλέον μπαταρίες 220V η οποία επαναφορτίζεται από τα φωτοβολταϊκά ούτως ώστε να μην επιβαρύνουν με τη λειτουργία τους την μπαταρία που επιφορτίζεται με την τροφοδοσία του κινητήρα.
Το κινητήριο σύνολο δεν έχει υποστεί μεταβολές σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του ηλεκτροκίνητου e-NV200 και αποτελείται από ηλεκτρικό μοτέρ 110 ίππων το οποίο τροφοδοτείται από μπαταρία 40 kWh. Ίδιος παραμένει και ο χρόνος φόρτισης με τις μπαταρίες να αναπληρώνουν το 80% της ενέργειας τους σε περίπου 40 λεπτά. Η αυτονομία δεν ανακοινώνεται ωστόσο με δεδομένη την πληθώρα των extra και το βάρος τους θα υπάρχει μια απόκλιση από την αυτονομία των 275 χλμ.
Μια κρίσιμη λεπτομέρεια που αφορά το συγκεκριμένο πρωτότυπο είναι ότι αποτελεί εξολοκλήρου υλοποίηση της Nissan κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά καθώς αν και έχουν υπάρξει διάφορες παραλλαγές του e-NV200 συνήθως αποτελούσαν δημιουργήματα τρίτων κατασκευαστών. Με αυτό δεδομένο, αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν σχέδια για την παραγωγή του, όπως αποκάλυψε στέλεχος της Nissan, αυτό δεν αποκλείεται να αλλάξει αν υπάρξει ενδιαφέρον από το κοινό.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις