Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
ps. post
scriptum

Οι γνωστοί «γνωστοί» έσπασαν πάλι την απεργία της ΕΣΗΕΑ

Πόλεμος Apple – Facebook για τα ύπουλα app στα iPhone

Πόλεμος Apple – Facebook για τα ύπουλα app στα iPhone

Μόνο με συγκατάθεση του χρήστη η συλλογή δεδομένων παρακολούθησης

Από την ερχόμενη άνοιξη τα iPhone θα επιτρέπουν στους χρήστες να μπλοκάρουν τη σιωπηλή παρακολούθησή τους από app, μια αλλαγή που προκαλεί την αντίδραση της Facebook και άλλων εταιρειών, οι οποίες ανησυχούν για πτώση των διαφημιστικών εσόδων τους.

Πολλές εφαρμογές για κινητά παρακολουθούν τη συμπεριφορά των χρηστών ακόμα και όταν χρησιμοποιούν άλλες εφαρμογές ή επισκέπτονται άσχετους δικτυακούς τόπους. Τα δεδομένα που συγκεντρώνονται επιτρέπουν στους διαφημιστές να προβάλλουν εξατομικευμένες καταχωρήσεις ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του χρήστη.

Η ενημέρωση λογισμικού που αναμένεται να λανσάρει η Apple τον Μάρτιο ή τον Απρίλιο θα ζητά τη συγκατάθεση του χρήση πριν επιτρέψει σε app να συλλέγουν δεδομένα χρήσης «σε εφαρμογές και δικτυακούς τόπους άλλων εταιρειών».

Η Apple είχε ανακοινώσει την απόφασή της τον Ιούνιο, τον Σεπτέμβριο όμως αποφάσισε να αναβάλλει την ενημέρωση λογισμικού για να δώσει χρόνο στις διαφημιστικές εταιρείες να προσαρμοστούν στον νέο κανόνα.

Όπως μεταδίδει το Reuters, στελέχη της Facebook ενημέρωσαν τους μετόχους της εταιρείας την Τετάρτη ότι οι αλλαγές που φέρνει η Apple θα πλήξουν την κερδοφορία του κοινωνικού δικτύου.

Μάλιστα ο διευθύνων σύμβουλος της Facebook Μαρκ Ζούκερμπεργκ υποστήριξε ότι «η Apple μπορεί να λέει ότι το κάνει για να βοηθήσει τον κόσμο, στην πραγματικότητα όμως η κίνησή της εξυπηρετεί ξεκάθαρα τα δικά της συμφέροντα».

Τον περασμένο μήνα η Facebook κλιμάκωσε την πολεμική της με ολοσέλιδες καταχωρήσεις στους New York Times, τη Wall Street Journal και άλλες εφημερίδες, στις οποίες προειδοποιούσε ότι ψηφιακές υπηρεσίες που προσφέρονται σήμερα δωρεάν θα παραλύσουν αν σταματήσει η συλλογή δεδομένων για τη στόχευση διαφημίσεων.

Η Google, η οποία επίσης αντλεί έσοδα από στοχευμένες διαφημίσεις απέφυγε από την πλευρά της να συμμεριστεί τους ισχυρισμούς της Facebook, αν και παραδέχτηκε ότι η κίνηση της Apple θα περιορίσει τα έσοδα του διαφημιστικού δικτύου της.

Η Google πληρώνει την Apple 9-12 δισεκατομμύρια δολάρια το χρόνο για να είναι η προεπιλεγμένη μηχανή αναζήτησης στα iPhone.

Must in

Rockhouse: Μια ματιά μέσα στο ξενοδοχείο στη Τζαμάικα που αποτέλεσε το καταφύγιο για πολλούς σταρ

Το Rockhouse, ο «παράδεισος» για σταρ όπως οι Rolling Stones και ο Μπομπ Ντίλαν, κλείνει 50 χρόνια ζωής και το γιορτάζει με ένα εντυπωσιακό φωτογραφικό βιβλίο.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024