Για την «εμβληματική» επένδυση του Ελληνικού ο λόγος. Οπως μας μεταφέρουν οι καθ’ ύλην αρμόδιοι, η συγκεκριμένη επένδυση έχει κολλήσει σε νέο γύρο διαδικαστικών εμποδίων. Και πάλι, όπως φαίνεται, το καζίνο είναι το πρόβλημα.

Η σύμβαση του καζίνου ακόμη καταρτίζεται, άγνωστο γιατί. Ορισμένοι συσχετίζουν την καθυστέρηση με τα χρηματοδοτικά προβλήματα που απασχολούν τους «Μοϊκανούς» που κέρδισαν τον σχετικό διαγωνισμό και τώρα πλήττονται κι αυτοί από την πανδημία. Αλλοι την αποδίδουν στις συνήθεις καθυστερήσεις της ελληνικής διοίκησης. Οπως και να έχει εκκρεμεί η κατάρτιση της σύμβασης του καζίνου, η αποστολή και έγκρισή της από το Ελεγκτικό Συνέδριο. Ακολούθως και στον βαθμό που λάβει την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου θα πρέπει να έλθει προς ψήφιση στη Βουλή.

Χωρίς την ολοκλήρωση αυτών των διαδικασιών δεν μπορεί να γίνει η προβλεπόμενη ανταλλαγή μετοχών, δίχως την οποία δεν μπορεί να προχωρήσει η όλη επένδυση. Με τους μετριοπαθέστερους υπολογισμούς θα χρειαστούν τουλάχιστον άλλοι δύο μήνες προκειμένου να εξελιχθούν τα προβλεπόμενα. Πράγμα που σημαίνει ότι πριν από το τέλος Μαρτίου δεν πρόκειται να δούμε να προχωρεί το έργο. Εχει ενδιαφέρον το γεγονός ότι ο άλλοτε λαλίστατος αρμόδιος υπουργός κ. Αδωνις Γεωργιάδης παραμένει σιωπηλός τελευταίως, και στη LAMDA κάθονται πλέον σε αναμμένα κάρβουνα.

Οπως μεταδίδουν οι υπεύθυνοι της εταιρείας, τα προπαρασκευαστικά γκρεμίσματα στο νότιο τμήμα του παλαιού αεροδρομίου έχουν ολοκληρωθεί και μαζί «τρέχουν» όλες οι απαραίτητες μελέτες για τα κτίρια, τις υποδομές, το εμπορικό κέντρο και το πάρκο, ώστε να είναι έτοιμοι να ξεκινήσουν μόλις εγκριθεί η σύμβαση και επέλθει η ανταλλαγή μετοχών. Η οποία ωστόσο παραμένει σε σημείο μηδέν…

Βηματοδότης