Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Nissan Qashqai 2021: Στo… νήμα

Nissan Qashqai 2021: Στo… νήμα

Η ιαπωνική φίρμα κλείδωσε την ημερομηνία της πρεμιέρας του νέου Qashqai για τις 18 Φεβρουαρίου, δημοσιοποιώντας λίγα ακόμα στοιχεία για τη νέα εκδοχή του δημοφιλούς SUV.

H Nissan έχει ήδη δώσει πολλαπλά δείγματα γραφής από την νέα, τρίτη κατά σειρά γενιά του δημοφιλούς SUV της, ωστόσο πλέον η διαδρομή των teasers φτάνει στο τέλος της καθώς όπως ανακοίνωσε η πρεμιέρα του νέου Qashqai θα πραγματοποιηθεί στις 18 Φεβρουαρίου.
Φυσικά δεν παραλείπει να συνοδεύσει την νέα ανακοίνωση και από το απαραίτητο video teaser το οποίο αποκαλύπτει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα καθώς και ένα μέρος του μπροστινού τμήματος από… ψηλά.


Ανεξαρτήτως των όσων δείχνουν ή δεν δείχνουν οι νέες εικόνες, όπως είναι ήδη γνωστό το νέο Qashqai θα διατεθεί αποκλειστικά σε ήπιες υβριδικές και υβριδικές εκδόσεις, απεμπολώντας τους diesel κινητήρες.

Bάσει επίσης των όσων στοιχείων έχει δημοσιοποιήσει η Nissan το νέο Qashqai θα είναι οριακά μεγαλύτερο σε μέγεθος, υποσχόμενο όμως σαφώς ενισχυμένη ευρυχωρία και πρακτικότητα χάρη στην αποδοτικότερη διάταξη απόρροια της μετάβασής του σε μια νέα αρχιτεκτονική.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τις συστάσεις, το νέο Qashqai θα έχει κατά 3,5 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος και κατά 3,0 εκ. μεγαλύτερο πλάτος σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του. Τα νέα μεγέθη θα εξασφαλίσουν 2,2 εκατοστά επιπλέον χώρου για τα κάτω άκρα των επιβατών του πίσω καθισμάτων αλλά και 2,8 κατά πλάτος στους επιβαίνοντες του μπροστινού καθίσματος. Αυξημένος θα είναι ο χώρος και καθ’ ύψος εξασφαλίζοντας επιπλέον 1,5 εκατοστό για τους επιβάτες.

Σε ό,τι αφορά την σχεδίαση του εσωτερικού η Nissan έχει προχωρήσει σε στοχευμένες και σημαντικές αλλαγές στη διάταξη βελτιώνοντας κάθε παράμετρο του εσωτερικού του Qashqai. Για παράδειγμα, οι ποτηροθήκες έχουν μετακινηθεί σε χαμηλότερο ύψος στην κεντρική κονσόλα προκειμένου να μην παρεμποδίζουν τον οδηγό κατά την αλλαγή των ταχυτήτων. Επίσης, η Nissan έχει τοποθετήσει μια μεγάλη επιφάνεια επαγωγικής φόρτισης κινητών τηλεφώνων η οποία σχεδιάστηκε με βάση τα μεγαλύτερα smartphones που κυκλοφορούν στην αγορά.

Φυσικά, σημαντική αναβάθμιση έχει υποστεί και η ψηφιακή τεχνολογία με κυρίαρχα τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που φιλοξενείται σε οθόνη 9,0 ιντσών και ενσωματώνει πλείστες νέες διασυνδεδεμένες υπηρεσίες όπως η ενημέρωση για την κυκλοφορία σε πραγματικό χρόνο, εφαρμογή που εμφανίζει τις τιμές καυσίμων στους πλησιέστερους σταθμούς ανεφοδιασμού, αλλά και σύστημα αποτύπωσης των καμερών ασφαλείας δια χειρός TomTom. Συνδυάζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών πάνω από τον οποίο δεσπόζει ένα head-up display 10,8 ιντσών όπου εμφανίζονται ενδείξεις όπως η ταχύτητα, πληροφορίες από το σύστημα πλοήγησης και τα συστήματα υποβοήθησης.

Διασκεδαστική λεπτομέρεια σε ό,τι αφορά τα συστήματα επιτήρησης του νέου Qashqai είναι ότι η Nissan ανέθεσε στην εταιρεία video games, Namco τον σχεδιασμό των προειδοποιητικών ήχων των συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης.

Παράλληλα, σύμφωνα με τις συστάσεις, στον εξοπλισμό του Qashqai θα περιλαμβάνονται πολυτελή στοιχεία και συστήματα όπως η δυνατότητα επιλογής λειτουργίας μασάζ για τα μπροστινά καθίσματα, κάτι που σύμφωνα με τους Ιάπωνες αποτελεί πρωτιά για την κατηγορία.

Σε επίπεδο πρακτικότητας, αξίζει να σημειωθεί ότι το ιαπωνικό SUV θα διαθέτει χώρο αποσκευών 504 λίτρων, δηλαδή αυξημένο κατά 74 λίτρα σε σχέση με την δεύτερη γενιά του Qashqai.
Οι παραπάνω βελτιώσεις αποτελούν στην πλειονότητά τους απόρροια της μετάβασης του Qashqai σε μια νέα αρχιτεκτονική την CMF-C η οποία αποτελεί μετεξέλιξη της προηγούμενης και πλην των χωροταξικών και τεχνολογικών αναβαθμίσεων, αξιοποιεί σε μεγαλύτερο ποσοστό υψηλής αντοχής χάλυβα ενισχύοντας έτσι την στρεπτική ακαμψία του πλαισίου κατά 41% και καθιστώντας το Qashqai ασφαλέστερο.

Σημαντικές αλλαγές έχουν συντελεστεί και στα στοιχεία που ορίζουν την οδική συμπεριφορά του μοντέλου το οποίο διαθέτει γόνατα MacPherson σε συνδυασμό με νέα αμορτισέρ τα οποία υπόσχονται μια ιδανική ισορροπία ανάμεσα σε δυναμισμό και άνεση. Σε αντιδιαστολή με το παρελθόν οι τετρακίνητες εκδόσεις θα επωφεληθούν από διάταξη πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα (αντί ημιάκαμπτου) ενώ το εξίσου βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης θα υπόσχεται καλύτερη πληροφόρηση και μεγαλύτερη ακρίβεια.

Εξίσου μεγάλες διαφοροποιήσεις επιφυλάσσει και η γκάμα κινητήρων όπου αναμένεται να πάρουν θέση αποκλειστικά υβριδικά σύνολα τα οποία και θα αντικαταστήσουν τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.

Έτσι η γκάμα της νέας γενιάς του μοντέλου θα απαρτίζεται από τον βενζινοκινητήρα των 1,3 λίτρων σε δύο διαφορετικές εκδοχές ισχύος και συνδυαστικά με σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας ενώ θα υπάρξει και μια νέα υβριδική έκδοση.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, οι ήπιας υβριδικής τεχνολογίας κινητήρες αναμένεται να προσφέρουν ισχύ από 139 έως 155 ίππους και θα συνδυάζονται είτε με μηχανικό είτε με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Το κιβώτιο CVT αναμένεται να αποτελεί de facto επιλογή για τις τετρακίνητες εκδόσεις.

Σε ό,τι αφορά την υβριδική έκδοση e-Power, αν και προς το παρόν δεν έχουν δημοσιοποιηθεί επίσημα στοιχεία, η συνδυαστική ισχύς αναμένεται να ξεπερνά τους 185 ίππους. Επίσης όπως είναι γνωστό θα ακολουθηθεί μια λογική η οποία θα δίνει στον κινητήρα εσωτερικής καύσης το ρόλο γεννήτριας, τροφοδοτώντας με ενέργεια τις μπαταρίες που με τη σειρά τους θα κινούν το ηλεκτρικό μοτέρ. Η Nissan έχει αποκλείσει την προσθήκη μιας plug-in υβριδικής έκδοσης την οποία θεωρεί «αχρείαστη» με δεδομένη και την παρουσία του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Ariya στην γκάμα της.
Σε επίπεδο τεχνολογίας, το Qashqai θα υιοθετήσει ό,τι νεότερο έχει να επιδείξει η Nissan στο πεδίο της ημιαυτόνομης οδήγησης.

Το ProPilot θα μπορεί να αναλαμβάνει το σύστημα διεύθυνσης, το σύστημα πέδησης και την επιτάχυνση και συνδυαστικά με δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης και τις κάμερες θα μπορεί να επιβραδύνει ή να επιταχύνει το αυτοκίνητο, ακολουθώντας την χάραξη αλλά και βάσει της οδικής σήμανσης. Επίσης στα νέα συστήματα συγκαταλέγεται και μια νέα λειτουργία ασφαλείας η οποία παρεμβαίνει στο τιμόνι, εφόσον τα συστήματα επιτήρησης διαπιστώσουν ότι ο οδηγός πρόκειται να προβεί σε λανθασμένο ελιγμό-στροφή η οποία μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα.

Must in

Ολυμπιακός – Μαρούσι 106-94: Ο Πίτερς μοίρασε τα… δώρα στο ΣΕΦ

Σε ένα παιχνίδι διαφήμιση για το επιθετικό μπάσκετ, ο Ολυμπιακός επιβλήθηκε του Αμαρουσίου με το εντυπωσιακό 106-94 στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο