To ID.6 δίνει τα διαπιστευτήρια του μέσω μιας σειράς εικόνων που διέρρευσαν στο διαδίκτυο, εν όψει της πρεμιέρας η οποία αναμένεται να πραγματοποιηθεί αργότερα μέσα στην χρόνια σε κινεζικό έδαφος, μιας και το γερμανικό SUV προορίζεται για την τοπική αγορά και μένει να αποδειχθεί κατά πόσο θα φτάσει στην Ευρώπη αν και κάτι τέτοιο μάλλον θεωρείται αμφίβολο.

Το ID.6 θα είναι το μεγαλύτερο SUV μοντέλο που θα βασιστεί στην ηλεκτρική πλατφόρμα MEB, έχοντας ανάλογο μέγεθος με το Tesla Model X, ενώ αναμένεται να αξιοποιήσει την μεγαλύτερης απόδοσης μπαταρία ιόντων λιθίου 82 KWh η οποία αναμένεται να του εξασφαλίζει αυτονομία περίπου 450 χλμ.

H VW είχε προλογίσει το ID.6 μέσω του πρωτοτύπου ID.Roomz το οποίο παρουσίασε το 2019 και είναι σαφές ότι έμεινε πιστή στην σχεδίαση χωρίς βέβαια να λείπουν οι αναμενόμενες διαφορές. Σε αυτές συγκαταλέγεται η αντικατάσταση των εξωτερικών καμερών με συμβατικούς καθρέπτες ενώ η γρίλια έχει εγκαταλείψει την “flashy” matrix σχεδίαση προς όφελος ενός πιο προσγειωμένου σχεδιασμού που εναρμονίζεται με τα υπόλοιπα της γκάμας των ID.


VW ID.Roomz Concept

Με την ίδια ακριβώς φιλοσοφία τα φωτιστικά σώματα, η εισαγωγή αέρα σε σχήμα βέλους παραπέμπουν στα υπόλοιπα της ηλεκτρικής σειράς ενώ το ίδιο ισχύει για το πίσω τμήμα που είναι σχεδόν πανομοιότυπο με του ID.4, προσαρμοσμένο βέβαια στις ανάγκες του μεγαλύτερου μεγέθους του ID.6.

Χάρη ακριβώς σε αυτό το μεγαλύτερο μέγεθος το οποίο σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν γίνει γνωστά συνοψίζεται σε 4,876 μέτρα μήκος, 1,848 μ. πλάτος και 1,68 ύψος, το ID.6 μπορεί να φιλοξενήσει στο εσωτερικό του έως και επτά θέσεις.

Αν και δεν υπάρχουν ακόμα εικόνες από τον θάλαμο επιβατών, αναμένεται να ακολουθήσει τα σχεδιαστικά και τεχνολογικά πρότυπα των υπόλοιπων ID διαθέτοντας ψηφιακό πίνακα οργάνων, σύστημα infotainment τοποθετημένο ψηλά στο ταμπλό και χειριστήρια αφής για τον κλιματισμό. Την εικόνα θα συμπληρώνουν οι φιλικές προς το περιβάλλον επενδύσεις από ανακυκλωμένα υλικά, ονόματι ArtVelours.

Σε επίπεδο κινητήρων, η κορυφαία και τετρακίνητη έκδοση αναμένεται να αξιοποιήσει δύο ηλεκτρικά μοτέρ -ένα για κάθε άξονα- με συνδυαστική ισχύ 306 ίππων η οποία θα του εξασφαλίζει τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από επτά δευτερόλεπτα.

Δεδομένα, σε δεύτερο χρόνο θα υπάρξει και μικρότερης ισχύος έκδοση η οποία θα είναι πισωκίνητη και θα εφοδιάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ 204 ίππων και μπαταρία 77 kWh.