Καραμανλής στο MEGA: Βάζουμε σε εφαρμογή ένα νέο εθνικό σχέδιο δράσης για την οδική ασφάλεια
Όπως τόνισε ο υπουργός, η κυβέρνηση θέτει σε εφαρμογή ένα συνολικό σχέδιο δράσης που θα περιλαμβάνει και θα εδράζεται σε τέσσερις τομείς παρεμβάσεων: α) ασφαλείς δρόμοι, β) κυκλοφοριακή παιδεία, γ) υπεύθυνοι οδηγοί και δ) δίκαιοι και αυστηροί κανόνες για όλους.
Το σχέδιο δράσης για την οδική ασφάλεια και τις αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας παρουσίασε στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.
Όπως τόνισε ο υπουργός, η κυβέρνηση θέτει σε εφαρμογή ένα συνολικό σχέδιο δράσης που θα περιλαμβάνει και θα εδράζεται σε τέσσερις τομείς παρεμβάσεων: α) ασφαλείς δρόμοι, β) κυκλοφοριακή παιδεία, γ) υπεύθυνοι οδηγοί και δ) δίκαιοι και αυστηροί κανόνες για όλους.
«Αυτό που κάναμε στο υπουργείο είναι να εντοπίσουμε 2.500 χιλιόμετρα επικίνδυνων σημείων και ειδικότερα 7.000 σημεία στο επαρχιακό και δευτερογενές δίκτυο της χώρας, όπου γίνονται θανατηφόρα δυστυχήματα και στα οποία θα γίνουν παρεμβάσεις, με χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων» σημείωσε ο κ. Καραμανλής, ενώ πρόσθεσε ότι θα γίνουν αρκετές παρεμβάσεις και στο έργο Πάτρα – Πύργος. «Θα βάλουμε 30 εκατ. ευρώ στα σημεία που είναι επικίνδυνα, ώστε να κάνουμε τις διορθώσεις που χρειάζονται» συμπλήρωσε ο Κώστας Καραμανλής.
Παράλληλα, αναφέρθηκε στην αυστηροποίηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, όχι στην κατεύθυνση των υψηλών προστίμων, αλλά σε υψηλές και αυστηρές ποινές, ενώ τόνισε πως στόχος του υπουργείου είναι η αλλαγή του συστήματος εκπαίδευσης και εξέτασης των υποψηφίων οδηγών. «Όλοι γνωρίζουμε τα προβλήματα διαφθοράς που υπάρχουν και αυτό που θα κάνουμε είναι και η εκπαιδευτικοί και οι εξεταστές να εκπαιδεύονται, ενώ θα μπουν και κάμερες, προκειμένου να έχουμε ένα αξιόπιστο σύστημα» ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Για τις αλλαγές στον ΚΟΚ, ο κ. Καραμανλής σημείωσε πως «θα τιμωρείται το αυτοκίνητο όπου χρειάζεται, πχ για ΚΤΕΟ θα μπορεί να γίνεται αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας ή των πινακίδων, ενώ όπου υπάρχουν προβλήματα με τους οδηγούς, πχ για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών, θα είναι αυστηρές οι ποινές που θα προβλέπονται και θα έχουν να κάνουν ακόμα και με αφαίρεση διπλώματος για πού μεγάλο χρονικό διάστημα. «Το πρόβλημά μας δεν είναι να επιβάλουμε μεγάλα πρόστιμα, αλλά το ζήτημα είναι να επιβάλουμε ποινές που θα μπορούν να παραδειγματίσουν τους παραβάτες» υπογράμμισε ο κ. Καραμανλής.
Σχολιάζοντας τα φαινόμενα συγχρωτισμού στα μέσα μαζικής μεταφοράς, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε ότι τα στοιχεία του ΟΑΣΑ δείχνουν ότι τα προβλήματα εντοπίζονται σε συγκεκριμένα δρομολόγια, για τα οποία μεριμνεί το υπουργείο. «Έχουμε 1.225 λεωφορεία στους δρόμους, από τα 850 που παραλάβαμε. Έχουμε 3.000 δρομολόγια παραπάνω από τον Σεπτέμβριο, ενώ έχουμε πληρότητες κάτω του 65%» πρόσθεσε.
«Έχουμε μερικές διαδρομές που παρουσιάζουν πρόβλημα και εξετάζοντας τα στοιχεία αναδιαμορφώνουμε τα δρομολόγια» είπε ο κ. Καραμανλής, συμπληρώνοντας ότι η αναμονή στις γραμμές 2-3 του μετρό είναι 4,5 – 5,5 λεπτά κατά μέσο όρο, ενώ στη γραμμή 1 είναι στα 8 λεπτά. «Αυτές οι χρονοαποστάσεις έχουν μειωθεί αρκετά και προσπαθούμε να κάνουμε ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για να ξεπεραστούν τα όποια προβλήματα» υπογράμμισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, προσθέτοντας ότι το προσεχές διάστημα αναμένεται να τοποθετηθούν ειδικά μηχανήματα για τον καθαρισμό του αέρα μέσα στα ΜΜΜ.
- Ποδοσφαιριστές της Super League έδωσαν χαρά στα παιδιά της «Φλόγας» (pic+vid)
- Νικ Τζόνας: Κάνει like στον Έλον Μασκ, εξοργίζει τους φαν
- Πέθανε ο ποιητής και ομότιμος καθήγητης του Πανεπιστημίου Πατρών Σωκράτης Σκαρτσής
- ΗΠΑ: Το παράδοξο με την επικήρυξή του αλ Γκολάνι από τους Αμερικανούς – Οι σφαγές αμάχων του τρομοκράτη
- ΠΑΣΟΚ: Γιατί πανηγυρίζει η κυβέρνηση για τα πρόστιμα στις πολυεθνικές;
- Ειδήσεις από την Γάζα: Πώς η Meta περιόρισε τα μέσα από τα παλαιστινιακά εδάφη