ΚΙΝΑΛ : Απαιτούμε ενημέρωση για τα σχολεία – Οι μαθητές υφίστανται τις συνέπειες
Διαφάνεια και ενημέρωση για το μέλλει γενέσθαι με τα σχολεία και την πορεία της πανδημίας ζητάει το ΚΙΝΑΛ κάνοντας λόγο για λάθη και παραλείψεις που έχουν κοστίσει ακριβά, ενώ πολίτες και παιδιά υφίστανται τις συνέπειες
Διαφάνεια και ενημέρωση για το μέλλει γενέσθαι με τα σχολεία και την πορεία της πανδημίας ζητάει το ΚΙΝΑΛ κάνοντας λόγο για λάθη και παραλείψεις που έχουν κοστίσει ακριβά, ενώ πολίτες και παιδιά υφίστανται τις συνέπειες.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΚΙΝΑΛ έχει ως εξής:
«Μπροστά στον κίνδυνο ενός τρίτου μεγάλου κύματος της πανδημίας, είναι απαραίτητο να υπάρχει επιφυλακή και άμεση εφαρμογή των εισηγήσεων των ειδικών. Είναι κρίσιμο να διορθωθούν λάθη και παραλείψεις που έχουν κοστίσει ακριβά.
»Απαιτούμε να υπάρξει άμεση ενημέρωση στους πολίτες για το τι ακριβώς συμβαίνει και τι προβλήματα έχουν δημιουργηθεί με τα σχολεία.
»Σήμερα πολλοί ειδικοί με δημόσιες δηλώσεις τους προτείνουν κλείσιμο των σχολείων. Που άνοιξαν πριν λίγες εβδομάδες (τα δημοτικά) και λίγες ημέρες (τα γυμνάσια).
»Είχαμε έγκαιρα επισημάνει ότι με τον ίδιο συνωστισμό στις τάξεις και χωρίς συνεχή τεστ, η υγεία των παιδιών, των εκπαιδευτικών, των οικογενειών τους θα κινδυνεύσει.
»Δεν μας άκουσαν, προχώρησαν με την ίδια προβληματική λογική.
»Και τώρα τις συνέπειες τις υφίστανται όλοι οι πολίτες. Και τα νέα παιδιά.
»Σε κάθε περίπτωση επισημαίνουμε και πάλι.
»Την ανάγκη διαφάνειας και ενημέρωσης για τα επιδημιολογικά στοιχεία ανά Περιφερειακή ενότητα και Δήμο, ώστε να λαμβάνονται-και να αιτιολογούνται-συγκεκριμένες αποφάσεις για κάθε περιοχή. Όχι οριζόντια μέτρα.
»Περισσότερα τεστ και αποτελεσματικό σύστημα ιχνηλάτησης των κρουσμάτων, ώστε να ελέγχεται και να περιορίζεται η εξάπλωση του ιού. Ιδιαίτερα για τις επικίνδυνες μεταλλάξεις.
»Ενίσχυση του ΕΣΥ με μέσα και προσωπικό ώστε να ανταποκριθεί σε νέα «πίεση». Και ένταξη του συνόλου-και όχι μόνο κάποιων κατηγοριών-στα βαρέα και ανθυγιεινά».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις