Tommy Hilfiger: Προχωράμε μπροστά μαζί για την κοινωνική αλλαγή
Η transgender ηθοποιός και ακτιβίστρια για τα δικαιώματα των τρανς ατόμων 'Ιντια Μουρ είναι το πρόσωπο της νέας καμπάνιας Tommy Hilfiger
Η ‘Ιντια Μουρ, ηθοποιός της σειράς «Pose» και μοντέλο πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια του Tommy Hilfiger.
Η transgender ηθοποιός και ακτιβίστρια για τα δικαιώματα των τρανς ατόμων είναι το πρόσωπο της καμπάνιας για την άνοιξη 2021 του αμερικανικού brand με κεντρικό μήνυμα «Moving Forward Together» (Προχωράμε Μπροστά Μαζί) το οποίο αφορά την κοινωνική αλλαγή και την κοινότητα.
Στην καμπάνια εμφανίζονται προσωπικότητες που ξεχωρίζουν στις κοινότητές τους και αγωνίζονται για μία κοινωνία που δεν σπαταλά τίποτα και καλωσορίζει τους πάντες, όπως η συγγραφέας και podcaster, Τζαμίλα Τζαμίλ, o θρύλος της γαλλικής ballroom σκηνής, DJ Kiddy Smile, ο βρετανός τραγουδιστής Τομ Γκρέναν που συμμετέχει σε δράσεις για την ψυχική υγεία και οι ιδρυτές της ομάδας, Compton Cowboys, Ράντι Σάβι, Στόνερ Μέιν και Κι, οι οποίοι χρησιμοποιούν την κουλτούρα της ιππασίας για να δείξουν σε παιδιά ένα διαφορετικό μέλλον.
Η Μόνικα Γκούο, ιδρυτικό μέλος της κινεζικής εθνικής ομάδας σέρφινγκ που καταρρίπτει στερεότυπα και δημιουργεί ευκαιρίες για την επόμενη γενιά με τη σχολή σερφ για κορίτσια και η Γερμανίδα τραγουδίστρια Mogli, που υποστηρίζει έναν καλύτερο τρόπο ζωής για όλους τους ανθρώπους και τον πλανήτη, συμμετέχουν επίσης στην καμπάνια.
«Καθώς βρισκόμαστε σε μια από τις πιο σημαντικές στιγμές της ιστορίας, πρέπει να προχωρήσουμε μαζί για να χτίσουμε ένα μέλλον για τις επόμενες γενιές» δήλωσε σύμφωνα με το ΑΠΕ ο Tommy Hilfiger.
«Είμαι περήφανος που η συλλογή μας για την Άνοιξη 2021 προωθείται από μια τόσο απίστευτη και διαφορετική ομάδα ανθρώπων που ενσαρκώνουν αυτό το μήνυμα» συμπλήρωσε.
Η φωτογράφιση της καμπάνιας έγινε στο Λος Άντζελες, το Νιου Τζέρσεϊ, το Λονδίνο, το Παρίσι και το Βερολίνο και τη Χαϊνάν από τοπικούς φωτογράφους
Τα πρόσωπα της καμπάνιας φωτογραφήθηκαν με ρούχα που τους αρέσουν περισσότερο.
Η Ίντια Μουρ φορά ένα φόρεμα πόλο με το μονόγραμμα του brand με ένα κλασικό ναυτικό τζάκετ Tommy , ενώ οι Compton Cowboys φορούν μπουφάν, πλεκτά και πουκάμισα.
Στην καμπάνια προβάλλονται ενδύματα από βιώσιμα υλικά και τεχνικές παραγωγής που συνεχίζουν τη φιλόδοξη πράσινη αποστολή του brand.
«Νομίζω ότι βρήκα τη βάση μου αποδεχόμενη τον εαυτό μου, το ποια είμαι» είπε η Μουρ.
«Θέλω να δω ένα μέλλον με όλες τις κοινότητες να συνεργάζονται ενωμένες για να ανυψώνουν η μια την άλλη. Το όραμά μου για το μέλλον είναι όλοι να μπορούμε να είμαστε ελεύθεροι και να υπάρχουμε στο σώμα μας και στο δέρμα μας» τόνισε.
- Το πανόραμα της Stoiximan GBL και οι ομάδες που προκρίθηκαν στο Final-8 του Κυπέλλου
- Μακελειό στο Μαγδεμβούργο: Έφοδος της γερμανικής αστυνομίας στο ξενοδοχείο που διέμενε ο δράστης
- Βαρθολομαίος: Καταδίκασε την επίθεση στο Μαγδεμβούργο – «Ασύμβατη με κάθε έννοια ανθρωπιάς»
- ΑΕΚ – Λεβαδειακός: «Παγώνει» τη Νέα Φιλαδέλφεια με πέναλτι ο Πεντρόσο (vid)
- Συνάντηση Φάμελλου με Μυλόπουλο – «Απόφαση του ΣΥΡΙΖΑ η αναβάθμιση θεμάτων Αυτοδιοίκησης σε κεντρικό επίπεδο»
- Παναθηναϊκός – Άρης 126-74: Ισοπεδωτικοί οι «πράσινοι» κόντρα σε 8 παίκτες