Τρίτη 05 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Πανδημία: Στα ύψη η ζήτηση για πλαστικές και μπότοξ

Πανδημία: Στα ύψη η ζήτηση για πλαστικές και μπότοξ

Πολλοί κλάδοι πλήττονται από την πανδημία. Όχι όμως η πλαστική χειρουργική. Η ζήτηση για λιποαναρρόφηση και μπότοξ έχει εκτοξευθεί. Λόγω χρήσης μάσκας και τηλεργασίας;

Οι χειρουργικές επεμβάσεις είναι άχρηστες και επικίνδυνες, οι γιατροί αναξιόπιστοι και τα αποτελέσματα μέτρια, είναι οι συνήθεις προκαταλήψεις για τις αισθητικές εγχειρήσεις.

Οι περισσότεροι απορρίπτουν τις πλαστικές επεμβάσεις ή το μπότοξ παραπέμποντας στην αποκρουστική όψη αρκετών διασήμων, αλλά και σε νέους, οι οποίοι επιδιώκουν μια εμφάνιση όπως εκείνη που διασφαλίζουν στα σέλφι μόνο με χρήση ειδικού φίλτρου.

Η πανδημία ωστόσο φέρνει τα πάνω κάτω και στην αποδοχή των αισθητικών παρεμβάσεων. Η ζήτηση για πλαστικές και μπότοξ εκτοξεύθηκε κατά τη διάρκεια του απαγορευτικού.

Σύμφωνα με τον Λουτς Κλάινσμιτ από τη Γερμανική Εταιρία Αισθητικής και Πλαστικής Χειρουργικής (DGÄPS) παρά το γεγονός ότι ο κόσμος δεν βγαίνει, εξακολουθεί όμως να βλέπει το πρόσωπό του στο καθρέφτη και έτσι στο λοκντάουν πολλοί αποφασίζουν να κάνουν κάτι για τις «σακούλες» κάτω από τα μάτια, τη μύτη ή το στόμα τους.

Ένα από τα πλεονεκτήματα της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας είναι ότι οι κάθε είδους παρεμβάσεις μπορούν να καλυφθούν για όσο διάστημα κριθεί απαραίτητο κάτω από μια προστατευτική μάσκα.

Ο γιατρός Μουράτ Νταγκντέλεν από το Ντίσελντορφ διαπιστώνει ότι πολλοί ενδιαφέρονται για λιποαναρρόφηση διότι πήραν περιττά κιλά κατά τη διάρκεια της καραντίνας. Άλλοι πάλι, λέει ο γερμανός γιατρός, αξιοποιούν την αναγκαστική παραμονή στο σπίτι για να βελτιώσουν την εμφάνισή τους. Όπως λέει χαρακτηριστικά «οι ασθενείς έχουν τώρα περισσότεροι χρόνο να αφιερώσουν στο παρουσιαστικό τους».

Στις πρώτες θέσεις βλεφαροπλαστική και μπότοξ

Για το προφίλ των πελατών η επικεφαλής της Κλινικής Πλαστικής Χειρουργικής στο Ντέγκερλοχ της Στουτγάρδης Αντρέα Φόρνοφ λέει ότι ολοένα και περισσότεροι δάσκαλοι ή άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι συγκαταλέγονται στους ασθενείς της: «Είναι δηλαδή άνθρωποι με σταθερό εισόδημα. Υπάρχουν ωστόσο και πελάτες που εργάζονται σε κομμωτήρια και κουρεία ή στην εστίαση». Η γερμανίδα γιατρός εκτιμά ότι πολλοί Γερμανοί διαθέτουν χρήματα σε αισθητικές παρεμβάσεις, που προορίζονταν για ακυρωμένα λόγω καραντίνας ταξίδια.

Στη Γερμανία δεν καταγράφεται ο αριθμός και το είδος των πλαστικών εγχειρήσεων. Μη αντιπροσωπευτική έρευνα μεταξύ των μελών της Γερμανικής Εταιρίας Αισθητικής και Πλαστικής Χειρουργικής δείχνει ότι στις πρώτες θέσεις βρίσκονται οι βλεφαροπλαστική, το μπότοξ και με διαφορά η προσθετική στήθους και η λιποαναρρόφηση.

Σύμφωνα με τη Διεθνή Εταιρία Αισθητικής και Πλαστικής Χειρουργικής (ISAPS) με έδρα την αμερικανική Πολιτεία Νιού Χαμσάιρ η Γερμανία ανήκει στις χώρες με τις περισσότερες επεμβάσεις. Στις πρώτες θέσεις βρίσκονται οι ΗΠΑ, η Βραζιλία, η Ιαπωνία, το Μεξικό, η Ιταλία, η Γερμανία, η Τουρκία, η Γαλλία, η Ινδία και η Ρωσία. Η πλειοψηφία των πλαστικών γίνεται σε γυναίκες, ενώ οι επεμβάσεις σε άνδρες υπολογίζεται σε μόλις 10%-15%.

«Χτίζοντας» κοιλιακούς που δεν υπάρχουν

«Προβληματικά σημεία» στους άνδρες θεωρούνται η κοιλιά, το στήθος και το προγούλι. Στη μόδα είναι για παράδειγμα η αισθητική παρέμβαση στους κοιλιακούς. Με το λεγόμενο «Abdominal Sculpting» αφαιρείται λίπος επιλεκτικά έτσι οι κοιλιακοί να φαίνονται γυμνασμένοι.

H γιατρός Αντρέα Φόρνοφ παρατηρεί ότι οι άνδρες αποφασίζουν ταχύτερα από τις γυναίκες αν θα κάνουν μια αισθητική παρέμβαση: «Όταν άνδρες έρχονται στην κλινική για το πρώτο ενημερωτικό ραντεβού, έχουν συνήθως αποφασίσει τι, πως και πότε το θέλουν. Αντίθετα οι γυναίκες είναι πιο διστακτικές. Χρειάζονται περισσότερο χρόνο και αποφασίζουν, όταν αισθάνονται ότι δεν έχουν άλλες οικονομικές υποχρεώσεις.»

Γκρέγκορ Τολ, dpa

Επιμέλεια: Στέφανος Γεωργακόπουλος

inView

Ψήφισε ο Τραμπ και αισθάνεται «πολύ σίγουρος» για τη νίκη

Ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ θα παρακολουθήσει τα αποτελέσματα των εκλογών στο σπίτι του, στο Μαρ-α-Λάγκο, όπου οργανώνει εκλογική βραδιά

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 05 Νοεμβρίου 2024