Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
«Τρίζουν τα θεμέλια» του ελληνικού θεάτρου – Μπαράζ καταγγελιών για παρενοχλήσεις στο χώρο του θεάματος

«Τρίζουν τα θεμέλια» του ελληνικού θεάτρου – Μπαράζ καταγγελιών για παρενοχλήσεις στο χώρο του θεάματος

Κρύος ιδρώτας συνεχίζει να «λούζει» το χώρο του θεάτρου μετά τη χιονοστιβάδα των αποκαλύψεων για παρενοχλήσεις και κακοποιήσεις

Κρύος ιδρώτας συνεχίζει να «λούζει» το χώρο του θεάτρου μετά τη χιονοστιβάδα των αποκαλύψεων για παρενοχλήσεις και κακοποιήσεις, με πολλά ονόματα να ακούγονται καθημερινώς ότι «θα σκάσουν» από λεπτό σε λεπτό, πρωταγωνιστές να προβαίνουν σε… προληπτικές δηλώσεις, και τις περιγραφές ηθοποιών που έχουν υποστεί κακοποίηση να προκαλούν αποτροπιασμό.

Όσοι ασχολούνται με το θέατρο -από οποιοδήποτε πόστο- γνώριζαν πολλά από αυτά που βλέπουν το φως της δημοσιότητας. Άλλα λεπτομερώς, άλλα όχι. Το ονόματα όμως των πρωταγωνιστών που είχαν «κακό» όνομα στην πιάτσα ήταν γνωστά εδώ και χρόνια.

Τι άλλαξε, λοιπόν, τώρα; Τίποτα, είναι η απάντηση. Ήρθε απλώς η στιγμή μετά της δημόσια εξομολόγηση της Σοφίας Μπεκατώρου να ανοίξουν τα στόματα και για τον λαμπερό -κατά τα άλλα- κόσμο του θεάτρου.

Τις επόμενες ημέρες μάλιστα, αναμένεται να δουν το φως της δημοσιότητας κι άλλες καταγγελίες, ωστόσο σε κάθε περίπτωση -όπως τονίζουν νομικοί- θα πρέπει οι καταγγελίες να απευθύνονται, πρωτίστως, στις αρμόδιες αρχές.

Η παραίτηση Λιγνάδη

Η περίπτωση που έχει προκαλέσει πιο δυνατό «θόρυβο» από χθες είναι η παραίτηση του καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου, Δημήτρη Λιγνάδη, ένα διαζύγιο που συζητούνταν έντονα τις τελευταίες ημέρες.

Παρά το γεγονός ότι ο Δημήτρης Λιγνάδης, στις 2 Φεβρουαρίου, με ανακοίνωσή του, διέψευδε τα περί παραίτησής του, τέσσερις μέρες μετά -και συγκεκριμένα στις 6 Φεβρουαρίου- με επιστολή του ανακοίνωσε τους λόγους που τον ώθησαν στην απόφαση αυτή.

Στην επιστολή παραίτησης, ο κ. Λιγνάδης αναφέρεται σε «τοξικό κλίμα φημών, υπονοούμενων, διαρροών και αναφορών γύρω από το πρόσωπό μου, χωρίς μάλιστα να υπάρξει οποιαδήποτε επίσημη καταγγελία». Προσθέτει ότι πλέον μπορεί, χωρίς να δεσμεύεται θεσμικά, να ασκήσει κάθε νόμιμο δικαίωμα «εναντίον όσων επέλεξαν να με στοχοποιήσουν».

Πρόκειται για το τέλος μιας έντονης φημολογίας, στον απόηχο του ελληνικού #metoo, με πολλές ιστορίες που τον ενέπλεκαν να διασπείρονται – χωρίς πάντως να υπάρχει μέχρι στιγμής κάποια επίσημη καταγγελία που να έχει δει το φως της δημοσιότητας.

Μάλιστα, η υπουργός Πολιτισμού με δηλώσεις της στις 3 Φεβρουαρίου τόνιζε ότι δεν υπάρχουν καταγγελίες για τον Δημήτρη Λιγνάδη. «Προφανώς όταν έχουμε συγκεκριμένες καταγγελίες οφείλουμε να επέμβουμε. Δεν χωράει καμιά ανοχή σε θέματα βίας. Όταν, όμως, δεν υπάρχουν επώνυμες καταγγελίες μπαίνουμε σε άλλες ατροπούς. Δημιουργούμε ένα πλαίσιο ανθρωποφαγίας. Εάν υπάρξουν συγκεκριμένες καταγγελίες για τον οποιονδήποτε τότε οφείλουμε να παρέμβουμε. Όχι, όμως, σε φήμες και συζητήσεις στα social media» υπογράμμιζε προ ημερών η υπουργός Πολιτισμού.

Μένει, επομένως, να φανεί τι άλλαξε μέσα σε αυτές τις τέσσερις ημέρες. Πάντως, η ίδια επιμένει ότι δεν υπάρχουν επώνυμες καταγγελίες, σημειώνοντας πως «ο καθένας έχει τα όριά του απέναντι στις φήμες και μπορεί να επιλέξει με ποιον τρόπο θα υπερασπιστεί τον εαυτό του».

Επίσης, ο Δημήτρης Λιγνάδης κλήθηκε να απαντήσει και σε άλλα ερωτήματα, όπως η πρόσληψη του αδερφού του, Γιάννη Λιγνάδη, στο Εθνικό Θέατρο. Ο πρώην -πλέον- καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου απάντησε με ανακοίνωση στην οποία απαριθμούσε τα προσόντα του αδερφού του στην οποία κατέληγε με την επισήμανση ότι «σε κάθε περίπτωση, δεν μπορεί να αφήνεται οποιαδήποτε υπόνοια αδιαφάνειας και εν κρυπτώ ενεργειών, όταν υπάρχουν εισηγήσεις αρμοδίων υπηρεσιών και όλες οι συμβάσεις του Εθνικού Θεάτρου αναρτώνται στη “ΔΙΑΥΓΕΙΑ”».

Οι ανατριχιαστικές περιγραφές τριών ηθοποιών κατά πασίγνωστου σκηνοθέτη

Την ίδια στιγμή, ανατριχίλα και αποτροπιασμό προκαλούν οι περιγραφές των τριών ηθοποιών, της Άννας – Μαρία Παπαχαραλάμπους, της Λένας Δροσάκη και της Πηνελόπης Αναστασοπούλου, οι οποίες κατήγγειλαν γνωστό ηθοποιό – σκηνοθέτη για σεξουαλική παρενόχληση.

Οι τρεις ηθοποιοί περιγράφουν λεπτομέρειες στο έγγραφο καταγγελίας που απεστάλη στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών, όπου μεταξύ άλλων κάνουν λόγο για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας και εργασιακό εκφοβισμό.

Άννα – Μαρία Παπαχαραλάμπους: «Παρενόχληση στα όρια του τρόμου»

«Το έτος 2000, σε ηλικία 24 ετών, συνεργάστηκα με τον καταγγελλόμενο στο πλαίσιο της παράστασης «Οι ηλίθιοι» του συγγραφέως Neil Simon, που ανέβηκε στο θέατρο Βρετάνια σε παραγωγή του κ. Κάρολου Παυλάκη. (…) Κατά τη διάρκεια της συνεργασίας μας, ο καταγγελλόμενος σταδιακά με απομόνωσε, με διάφορα τεχνάσματα και δικαιολογίες, από τα υπόλοιπα μέλη του θιάσου και φρόντισε, εν αντιθέσει με τις υπόλοιπες γυναίκες συναδέλφους που συμμετείχαν στην παράσταση, να έχω το δικό μου προσωπικό καμαρίνι, με την πρόφαση (όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων) ότι θα ερμήνευα τον βασικό γυναικείο ρόλο του έργου. Το καμαρίνι αυτό βρισκόταν ακριβώς δίπλα στο δικό του.

» Μέσα στον χώρο του καμαρινιού μου, του οποίου τα κλειδιά διατηρούσε ο ίδιος στην κατοχή του καθ’ όλο το χρονικό διάστημα της συνεργασίας μας, μπαινοβγαίνοντας στο καμαρίνι μου χωρίς να χτυπά την πόρτα μου και ορισμένες φορές κλειδώνοντας την πόρτα πίσω όπως έμπαινε, ο καταγγελλόμενος προέβη επανειλημμένα σε σοβαρές πράξεις προσβολής της γενετήσιας αξιοπρέπειάς μου και όχι μόνο, εκμεταλλευόμενος το νεαρό της ηλικίας μου, την ανάγκη μου να εργασθώ και τον φόβο που μου είχε εμφυσήσει. Πέραν των εν λόγω πράξεων, με τις οποίες προσέβαλλε κατ’ εξακολούθηση τη γενετήσια αξιοπρέπειά μου, και μέσα στο πλαίσιο της νοσηρής επιθυμίας του να με μειώνει και να με ταπεινώνει συστηματικά με διάφορους τρόπους, αρκετές φορές εισερχόταν στο καμαρίνι μου, ενώ βρισκόμουν μέσα σε αυτό με κλειστή την πόρτα, κατέβαζε το παντελόνι του και ουρούσε επιδεικτικά στον νιπτήρα του καμαρινιού μου, ο οποίος βρισκόταν ακριβώς πίσω από εκεί που καθόμουν (σημειώνω δε ότι ο ίδιος είχε τουαλέτα στο δικό του καμαρίνι).

» Επίσης, ο καταγγελλόμενος με παρενοχλούσε και εκτός θεάτρου με διάφορους τρόπους, όπως παρακολουθώντας με και προκαλώντας μου έτσι μια συνεχή ανησυχία, που έφτανε πολλές φορές στα όρια του τρόμου, αφού ειλικρινά δεν ήξερα ποια θα ήταν η επόμενή του κίνηση και φοβόμουν ότι είναι ικανός για τα πάντα, όπως μου είχε ήδη αποδείξει με τις πράξεις του».

Πηνελόπη Αναστασοπούλου: «Κλείδωσε την πόρτα και…»

«Το έτος 2005, σε ηλικία 28 ετών, έχοντας μόλις τελειώσει τη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης και κάνοντας σιγά-σιγά τα πρώτα μου βήματα στον χώρο της υποκριτικής, πληροφορήθηκα ότι είχε ζητήσει να με γνωρίσει ο καταγγελλόμενος για πιθανή συνεργασία. (…) Ετρεφα μεγάλη καλλιτεχνική εκτίμηση για τον καταγγελλόμενο και σκεφτόμουν ότι μια πιθανή συνεργασία μαζί του θα ήταν κάτι πολύ καλό για την πορεία που είχα ξεκινήσει στον χώρο του θεάτρου.

» Ο καταγγελλόμενος ζήτησε να τον συναντήσω βράδυ στο θέατρο «Μουσούρη», στο οποίο ήταν θιασάρχης. Οταν έφτασα στο θέατρο, με υποδέχθηκε και μου είπε να περάσω στο καμαρίνι του. Από ό,τι αντιλήφθηκα, δεν υπήρχε κανείς άλλος στο κτίριο, πράγμα που μου έκανε εντύπωση. Πράγματι, μπήκαμε στο καμαρίνι του και εκείνος κλείδωσε την πόρτα, κάτι που με έκανε αμέσως να νιώσω πολύ άβολα. Ξεκίνησε να με ρωτάει διάφορα πράγματα για εμένα και μετά από λίγο, προς μεγάλη μου έκπληξη, διαπίστωσα ότι είχε ανοίξει διάπλατα τα πόδια του, είχε βάλει και τα δυο του χέρια μέσα στο παντελόνι του, ακριβώς στη γενετήσια περιοχή, και κάνοντας παλινδρομικές κινήσεις χάιδευε τα γεννητικά του όργανα. (…)

» Εκείνος προσπαθούσε συνεχώς να στρέψει την κουβέντα σε άσχετα θέματα και εγώ με τη σειρά μου προσπαθούσα να επαναφέρω τη συζήτηση στο θέμα που αφορούσε το ραντεβού μας, λέγοντάς του με έντονο ύφος πως έχω έρθει να μιλήσουμε για δουλειά. Ενιωθα άβολα, αλλά αυτό δεν έδειχνε να τον ενδιαφέρει, παρά συνέχισε να έχει τα χέρια του μέσα στο παντελόνι, κάνοντας κινήσεις και τρίβοντας την περιοχή.

» Τρομοκρατήθηκα και προσπαθούσα να κάνω πως δεν καταλαβαίνω, εστιάζοντας το βλέμμα μου αλλού με την ελπίδα ότι θα σταματούσε και ότι απλά έκανε μια συνηθισμένη αντρική κίνηση, αλλά δυστυχώς η διάρκεια που κράτησε αυτό που έκανε καθώς και εκείνο το μειδίαμα που δεν θα ξεχάσω ποτέ έδειχναν πως, ενώ καταλάβαινε ότι αισθάνομαι άβολα, μάλλον αυτό τον εξίταρε περισσότερο. (…)».

Λένα Δροσάκη: «Είδες που σου τα ‘λεγα;»

«(…) Γνώρισα τον καταγγελλόμενο στο πλαίσιο των επισκέψεων που διοργάνωνε η σχολή μου στο σετ γυρισμάτων της επιτυχημένης τηλεοπτικής σειράς «Λάκης ο Γλυκούλης». Ο καταγγελλόμενος, ο οποίος πρωταγωνιστούσε στην εν λόγω σειρά, έδειξε από την πρώτη στιγμή ενδιαφέρον για το πρόσωπό μου και με προσέγγισε με έναν τρόπο που αρχικά μού φάνηκε εντελώς φιλικός και καλοπροαίρετος. Πολύ σύντομα όμως ο καταγγελλόμενος άρχισε να αλλάζει συμπεριφορά και να με παρενοχλεί σεξουαλικά, στην αρχή πιο διακριτικά και στη συνέχεια με ολοένα και πιο ανάρμοστο τρόπο.

» Εφτασε στο σημείο να με παίρνει τηλέφωνο και να αυτοϊκανοποιείται ενώ ταυτόχρονα μου απηύθυνε χυδαίες εκφράσεις και με ρωτούσε πιεστικά «πότε θα του κάτσω». (…) Κάποια στιγμή άρχισε να με απειλεί ανοιχτά ότι αν δεν «του κάτσω» θα φροντίσει ώστε να μην περάσω ως φοιτήτρια τις εξετάσεις του υπουργείου. (…) Την ημέρα των εξετάσεών μου, που θα διεξάγονταν στο Θέατρο Τέχνης στην οδό Φρυνίχου, και ενώ περίμενα έξω από το θέατρο τη σειρά μου να εξεταστώ, εμφανίστηκε μπροστά μου ο καταγγελλόμενος και με ρώτησε για πολλοστή φορά «αν θα του κάτσω»! Εγώ τρομοκρατήθηκα, έχασα τα λόγια μου και «πάγωσα» επί τόπου στη θέση μου. (…). Οταν έφτασε η σειρά μου και ανέβηκα στη σκηνή για να εξεταστώ, είδα τον καταγγελλόμενο να εισέρχεται στην αίθουσα του θεάτρου και να κατευθύνεται προς το μέρος όπου καθόταν η εξεταστική επιτροπή, χαιρετώντας εγκάρδια και συνομιλώντας θερμά με τα μέλη αυτής.

» Οταν (…) ετοιμαζόμουν να τους πω τα κομμάτια που είχα ετοιμάσει, ο καταγγελλόμενος έφερε τον δείκτη του στο πλάι του κεφαλιού του και έκανε τη χαρακτηριστική κίνηση που σημαίνει «είδες που σου τα ‘λεγα;». Περιττό να αναφέρω ότι δεν πέρασα στις εξετάσεις του υπουργείου, αν και, για να είμαι απολύτως σαφής, δεν μπορώ να ξέρω κατά πόσο οφείλεται πράγματι σε ενέργειες του καταγγελλομένου ή στο γεγονός ότι η απόδοσή μου δεν ήταν η επιθυμητή, κυρίως λόγω της ταραχής που μου είχε προκληθεί…».

Συγκλονιστική καταγγελία 19χρονου ηθοποιού για γνωστό σκηνοθέτη

Στο μεταξύ, σοκάρει νέα καταγγελία για σεξουαλική κακοποίηση που υπέστη ηθοποιός το 2005, όταν ο ίδιος ήταν σε ηλικία 19 ετών, από γνωστό και κοινωνικά διακεκριμένο σκηνοθέτη.

Ο Νίκος Σ. μίλησε στην ιστοσελίδα 2020mag.gr για την εμπειρία που είχε στα 19 του, όταν και ήθελε να ασχοληθεί με το θέατρο. Στην καταγγελία που κάνει ο ίδιος διευκρινίζει ότι ούτε τα στοιχεία του αλλά ούτε και αυτά του θύτη του επιθυμεί να δημοσιοποιηθούν, καθώς θα το κάνει ο ίδιος στην Δικαιοσύνη στην οποία θα καταφύγει άμεσα, όπως αναφέρει.

Στη σοκαριστική περιγραφή του, το 2005, αναφέρει ότι βίωσε μία εφιαλτική βραδιά στην οποία, πηγαίνοντας να απαγγείλει τον πρώτο του θεατρικό μονόλογο στο σπίτι ενός «κοινωνικά διακεκριμένου και γνωστού σκηνοθέτη», βρέθηκε να κακοποιείται σεξουαλικά, μέχρι τελικά ο σκηνοθέτης να τον διώξει λέγοντάς του να μάθει τον μονόλογο και να του τον πει την επόμενη φορά.

Όπως λέει ο ίδιος, όλα ξεκίνησαν όταν η θεία του αποκάλυψε στον γνωστό σκηνοθέτη με τον οποίο ήρθε τυχαία σε επαφή το όνειρο του ανιψιού της να δώσει εξετάσεις και να περάσει στην Σχολή του Εθνικού Θεάτρου δίνοντας τα στοιχεία του. Ο σκηνοθέτης επικοινώνησε μαζί του, συναντήθηκαν, του έδωσε τον «Γυάλινο Κόσμο» του Τενεσί Ουίλιαμς και του είπε να διαβάσει όλο το έργο και ν’ αποστηθίσει τον τελευταίο μονόλογο του «Τομ».

Ενώ όλα έβαιναν καλώς και ο ίδιος ήταν ενθουσιασμένος, όλα άλλαξαν όταν έλαβε το τηλεφώνημα να πάει στο σπίτι του γνωστού σκηνοθέτη για να απαγγείλει τον μονόλογο τον οποίο είχε μάθει.

Η περιγραφή του προκαλεί σοκ: «Πήγα στο σπίτι του και χτύπησα το κουδούνι, περιμένοντας να μου ανοίξει ο ίδιος. Μου άνοιξε, όμως, ένα νέο παιδί σε ηλικία, λίγο μεγαλύτερος από εμένα. Ξαφνιάστηκα και μ’ έπιασε μεγαλύτερο άγχος απ’ ό,τι ήδη είχα, γνωρίζοντας ότι δεν θα έλεγα το μονόλογο μόνο μπροστά σ’ ένα σπουδαίο σκηνοθέτη. Τώρα θα είχα και κοινό… «Που είναι ο τάδε;» ρωτάω με συστολή. Μου λέει «είναι στο μπάνιο, θα έρθει. Πέρασε». Μπήκα, καθίσαμε στον καναπέ, μιλήσαμε κανά 5λεπτο και περιμέναμε το σκηνοθέτη. Και ξαφνικά εμφανίζεται μπροστά μας ημίγυμνος, φορώντας μόνο μία πετσέτα. Ξαφνιάστηκα».

Και συνεχίζει: «Εκείνος ξεκίνησε να χαϊδεύει τα γεννητικά του όργανα πάνω από την πετσέτα και να μου κάνει κι έναν πρόλογο ότι ένας ηθοποιός καλείται να παίξει δύσκολους ρόλους». Λέει επίσης: «με ρώτησε τι εμπειρίες έχω, αν έχω κάνει σεξ, αν έχω κάνει στοματικό έρωτα. Εγώ ήμουν τότε 19 ετών και μου ήταν πολύ δύσκολο να μιλήσω για τη σεξουαλική μου ζωή. Δεν είχα άλλωστε και αυτές τις εμπειρίες που μου ζητούσε να του πω. Ούτε μπορούσα να απαντήσω σε όλες αυτές τις ερωτήσεις, που έρχονταν η μία μετά την άλλη καταιγιστικές».

«Μετά ζήτησε αυταρχικά να κάνω στοματικό έρωτα στο νεαρό που καθόταν δίπλα μου. Το έκανα κι ένιωθα, κοιτάζοντας το παιδί, ότι κι αυτός δεν αισθανόταν άνετα, είχε μία εξίσου τεράστια αμηχανία με μένα. Το παιδί αυτό ήταν ευγενικό μαζί μου, ενώ ο άλλος, ο σκηνοθέτης, ήταν «αυτοκρατορικός», σαδιστικά αυταρχικός. Μετά μου ζήτησε να κάνω στοματικό έρωτα και στον ίδιο» υποστηρίζει ο Νίκος Σ.

Η συνέχεια όμως σοκάρει ακόμη περισσότερο αφού, όπως λέει, «κάποια στιγμή σηκώθηκε και πήγε στο υπνοδωμάτιο. [..] Ο σκηνοθέτης μού ζήτησε να κατεβάσω ξανά το παντελόνι μου, μ’ έσπρωξε με βία στο κρεβάτι, με ακινητοποίησε με τα χέρια του στην πλάτη μου και με μία μεταλλική ράβδο, σαν μπάρα από σπιτικό μονόζυγο, επιχείρησε να διεισδύσει στο σώμα μου. Το άλλο παιδί καθόταν στο κρεβάτι και κοιτούσε. Ένιωσα τρόμο και παρέλυσα παρά το δυνατό πόνο που ένιωθα. Τελικά εκείνος κατάφερε να παραβιάσει με το μεταλλικό αντικείμενο το σώμα μου. Εγώ του έλεγα «πονάω, σταμάτα» κι εκείνος μου έλεγε επιτακτικά «χαλάρωσε, ηρέμησε». Μου ανέβηκαν δάκρυα στα μάτια, ήθελα να πεθάνω. Ένιωσα να λιποθυμάω, αλλά ευτυχώς έγινε ένα «ατύχημα» (λερώθηκαν τα σεντόνια) που τον εκνεύρισε πάρα πολύ κι έτσι διακόπηκε αυτό το μαρτύριο. Μας έστειλε στο σαλόνι, μάζεψε εκνευρισμένος τα σεντόνια, τα έβαλε στο πλυντήριο και όταν επέστρεψε, μου ζήτησε να κάνω στοματικό έρωτα στο άλλο παιδί, ενώ αυτός μας παρακολουθούσε και αυνανιζόταν. Και μετά, σαν να μην είχε γίνει τίποτα, μας είπε με ψυχρό κι αυταρχικό ύφος «έχω πρωινό ξύπνημα, πρέπει να φύγετε, εσύ συνέχισε να διαβάζεις το μονόλογο και θα σε ξαναπάρω να τα πούμε’».

Ο Νίκος Σ., περιγράφοντας όσα του συνέβησαν αλλά και το γιατί τόσα χρόνια μετά την καταγγελία δεν είχε πει ποτέ σε κανέναν όσα του συνέβησαν, λέει ότι «ένα παιδί 19 ετών που του συμβαίνει αυτό στην πρώτη του επαφή με τον κόσμο των ονείρων του, με κάποιον κοινωνικά διακεκριμένο και γνωστό σκηνοθέτη, νομίζει ότι έτσι θα είναι οι οντισιόν και η πορεία για την καλλιτεχνική του καριέρα. Επίσης ένα παιδί 19 ετών το 2005, δεν είναι το ίδιο μ’ ένα παιδί 19 ετών το 2021».

Ο Νίκος Σ. δεν επιθυμεί να δημοσιοποιηθεί το όνομά του, ούτε το όνομα του θύτη του, διότι εκτιμάει ότι η απόδοση ατομικών ευθυνών είναι θέμα της Δικαιοσύνης. Ενδιαφέρεται για την κοινωνική διάσταση του προβλήματος της εκμετάλλευσης της θέσης εξουσίας στον ιδιαίτερα ευαίσθητο χώρο του θεάτρου, πού ο ίδιος ονειρεύτηκε να υπηρετήσει και δεν του επιτράπηκε.

Η ομολογία Χαϊκάλη για σεξουαλική παρενόχληση της Αραβή

Τελευταία, χρονικά, ήρθε η επιβεβαίωση της καταγγελίας της ηθοποιού Ηλιάνας Αραβή, σύμφωνα με την οποία πασίγνωστος κωμικός «αυνανιζόταν στο τηλέφωνο» ενώ της μιλούσε «πάρα πολύ πρόστυχα».

Ο γνωστός ηθοποιός Παύλος Χαϊκάλης εμφανίστηκε δημόσια και παραδέχτηκε πως εκείνος ήταν το πρόσωπο που κατήγγειλε η Ηλιάνα Αραβή, ωστόσο υποστηρίζει πως γνώρισε την κοπέλα στην ηλικία των 19 ετών, δηλώνοντας «ευαισθησία με το θέμα της ηλικίας».

Σημειώνεται πως η κοπέλα έκανε μάθημα στη δραματική σχολή όταν ήταν μόλις 17,5 ετών, αλλά το επίμαχο τηλεφώνημα φέρεται να έγινε μετά την ενηλικίωσή της.

Ο κ. Χαϊκάλης σημειώνει πως δεν ήθελε να κρυφτεί πίσω από το δάχτυλο του, ενώ δηλώνει πως… ήταν ερωτευμένος μαζί της και της έδειχνε το ενδιαφέρον του με διακριτικό τρόπο.

Ωστόσο, όπως ισχυρίζεται με αρκετή δόση κυνισμού, είναι «αρσενικό παλιάς κοπής» οπότε, όταν μια γυναίκα τού λέει «όχι», αυτός επιμένει. Σπεύδει, δε, να ζητήσει «δημόσια συγγνώμη από την Ηλιάνα Αραβή, τον πατέρα και τη μητέρα της εάν την προσέβαλα».

«Χθες άκουσα όσα κατήγγειλε η Ηλιάνα, την οποία είχα μαθήτρια και δεν ήθελα να κρυφτώ πίσω από το δάχτυλο μου, αλλά ούτε και να ακυρώσω τα λεγόμενα της. Αυτά που παραδέχθηκε είναι σωστά και δεν ακυρώνω καθόλου τον λόγο της. Τη γνώρισα την Ηλιάνα 19 ετών. Ήμουν ερωτευμένος μαζί της. Την φλέρταρα διακριτικά στην αρχή, όπως είπε και η ίδια. Της το εξήγησα ευγενικά. Δεν της είπα θα αποδεχθείς τις ορέξεις μου για να σε στείλω στην οντισιόν. Εκείνη ήταν κυρία. Απέφευγε ευγενικά. Είμαι όμως και αρσενικό παλιάς κοπής οπότε, όταν μια γυναίκα μου λέει το όχι, εγώ επιμένω. Δεν τα παρατάω εύκολα. Μιλούσαμε στο τηλέφωνο. Όλο αυτό τον καιρό δεν την είχα προσβάλει ποτέ ως γυναίκα» τόνισε ο κ. Χαϊκάλης, μιλώντας στο Open.

Και πρόσθεσε: «Φτάνουμε στο περιβόητο τηλεφώνημα. Εκφράστηκα έντονα συναισθηματικά. Όταν μιλάς σε μια γυναίκα και της λες για τον πόθο σου τότε μπορεί να ξέφυγα. Της ζητάω δημόσια συγγνώμη. Και στον πατέρα της και στη μητέρα της. Ίσως ήρθε σε πίεση. Όταν μου είπε σας βλέπω σαν τον μπαμπά μου σταμάτησα. Και μετά στη σχολή λέει ότι την αγνόησα. Να δεχτώ το λάθος στην έκθεση του ερωτισμού μου, αλλά δεν θα χρεωθώ την “πτώση του Βυζαντίου”».

Must in

Πότε έρχεται στην Ελλάδα για τον Ολυμπιακό o Νέιθαν Μενσά

Στην τελική ευθεία μπαίνει η άφιξη του Νέιθαν Μενσά, στην Ελλάδα, για τον Ολυμπιακό – Πότε θα ενσωματωθεί στις προπονήσεις του Γιώργου Μπαρτζώκα

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο