Στις 100.000 μονάδες ο πήχης για το VW ID.4
Το ID.4 θα είναι το πρώτο παγκόσμιο ηλεκτρικό μοντέλο της νέας εποχής της VW αλλά και το μοντέλο το οποίο θεωρεί θα αποτελέσει το επίκεντρο του ενδιαφέροντος χάρη στο συνδυασμό ηλεκτροκίνησης και της μεσαίας SUV κατηγορίας όπου ανήκει.
- Σύσταση καθηγητή του Χάρβαρντ σε Κίεβο: Σταματήστε τις δολοφονίες, δεν σας συμφέρουν
- Χριστουγεννιάτικες διακοπές στο Σαιν-Τροπέ: Γιατί παίρνουν τις παραλίες τέτοιες ημέρες ο Τζορτζ Κλούνεϊ και η Αμάλ;
- Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Ανυπομονώ να ξεκινήσω την αποστολή μου ως πρέσβης των ΗΠΑ στην Ελλάδα
- Ο γιος της Πάμελα Άντερσον θέλει να καταρρίψει την άποψη της «ξανθιάς βόμβας» για τη μαμά του
H γερμανική φίρμα ανακοίνωσε ότι προσβλέπει για φέτος στην πώληση 100.000 μονάδων του δεύτερου κατά σειρά, και πιο ευρείας αποδοχής λόγω SUV κατηγορίας, αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου της, ID.4.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του γερμανικού ομίλου τα 2/3 πωλήσεων θα απορροφηθούν από την ευρωπαϊκή αγορά ενώ το υπόλοιπο από τις αγορές της Κίνας και των ΗΠΑ καθώς το ID.4 είναι το πρώτο παγκόσμιο μοντέλο της νέας ηλεκτρικής εποχής της VW.
Έτσι, αν και οι Ευρωπαίοι έχουμε πάρει ήδη μια γεύση από το ηλεκτροκίνητο μέλλον της VW μέσω του ID.3, το ID.4 το οποίο αξιοποιεί την ίδια πολυχρηστική αρχιτεκτονική ΜΕB, είναι το πρώτο μοντέλο της σειράς που θα στοχεύσει εκτός ευρωπαϊκών συνόρων.
Σε κάθε περίπτωση όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν πρώτα από τη γηραιά ήπειρο ενώ οι ΗΠΑ και Κίνα θα ακολουθήσουν από τα μέσα της χρονιάς.
Σύμφωνα δε με τις συστάσεις της VW, έχουν ήδη καταγραφεί 17.000 παραγγελίες για το ID.4 από την ευρωπαϊκή αγορά.
Στη Γερμανία το ηλεκτροκίνητο SUV ξεκινά από τα 38.450 ευρώ και αρχικά προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με μπαταρίες 52 ή 77 KWh και αυτονομία 348 και 522 χλμ. αντίστοιχα.
Στις ΗΠΑ αρχικά θα εξάγεται από το εργοστάσιο του Zwickau όπου κατασκευάζεται και το ID.3 ενώ, από το 2022 αναμένεται να αποκτήσει τη δική του γραμμή παραγωγής σε αμερικανικό έδαφος και συγκεκριμένα στο εργοστάσιο της Chattanooga. Στην Κίνα θα κατασκευάζεται σε δύο εργοστάσια αυτά της Anting και της Foshan.
Επιστρέφοντας στην Ευρώπη, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί θα υπάρξει και μια σπορ προσανατολισμού, τετρακίνητη έκδοση η οποία αναμένεται να φέρει τα διακριτικά GTX και θα προσφέρει ισχύ 306 ίππων.
Σε ό,τι αφορά τους μετέπειτα στόχους της VW για το μοντέλο που θεωρεί ως τον πυρήνα της ηλεκτροκίνητης κούρσας στην οποία έχει αποδυθεί, αναμένει μισό εκατομμύριο πωλήσεις έως το 2025.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις