Βυθομέτρηση στη Σκάλα Ερεσού για το έργο της άρσης διάβρωσης της παραλίας
Η ειδική πλατφόρμα πραγματοποιεί τις απαραίτητες μετρήσεις και συλλέγει τα απαιτούμενα στοιχεία του υπεδάφους του βυθού μίας εκ των πλέον τουριστικών παραλιών της Λέσβου, προκειμένου να προχωρήσει ένα έργο που αποτελεί αναγκαιότητα ετών από τότε που διαπιστώθηκε το φαινόμενο που κατατρώγει χρόνο με το χρόνο την ακτή της Σκάλας Ερεσού.
- Βροχή καταγγελιών για μη καταβολή δώρου Χριστουγέννων - Τι λέει η ΠΟΕΕΤ
- «Λουκέτο» σε βαριά παραβατικό ιδιωτικό σχολείο βάζει το ΥΠΑΙΘ, μετά από καταγγελίες της ΟΙΕΛΕ και γονέων
- Σύσταση καθηγητή του Χάρβαρντ σε Κίεβο: Σταματήστε τις δολοφονίες, δεν σας συμφέρουν
- Χριστουγεννιάτικες διακοπές στο Σαιν-Τροπέ: Γιατί παίρνουν τις παραλίες τέτοιες ημέρες ο Τζορτζ Κλούνεϊ και η Αμάλ;
Σε εφαρμογή του δεύτερου πια σταδίου της μελέτης για το ζωτικής σημασίας έργο της άρσης της διάβρωσης της πολυσύχναστης παραλίας της Σκάλας Ερεσού, ξεκίνησαν τις τελευταίες ημέρες εργασίες βυθομέτρησης μέσω ειδικής πλατφόρμας που βρίσκεται στη θαλάσσια περιοχή.
Η ειδική πλατφόρμα πραγματοποιεί τις απαραίτητες μετρήσεις και συλλέγει τα απαιτούμενα στοιχεία του υπεδάφους του βυθού μίας εκ των πλέον τουριστικών παραλιών της Λέσβου, προκειμένου να προχωρήσει ένα έργο που αποτελεί αναγκαιότητα ετών από τότε που διαπιστώθηκε το φαινόμενο που κατατρώγει χρόνο με το χρόνο την ακτή της Σκάλας Ερεσού.
Λίγα λόγια για το έργο
Το έργο «απαντά» στο φαινόμενο που παρατηρείται σε πολλές ακτές της Μεσογείου, όπου η στάθμη του νερού ανυψώνεται και η επανατροφοδοσία της άμμου προέρχεται από την ξηρά με αποτέλεσμα –εν προκειμένω στην Σκάλα Ερεσού- να κατατρώγεται λίγο λίγο η επιφάνεια της παραλίας.
Για την αποπεράτωσή του έχουν γραφτεί δεκάδες ρεπορτάζ τα τελευταία χρόνια στον Τύπο, έχουν γίνει επιστημονικές μελέτες (σ.σ. με πιο χαρακτηριστική εκείνη του κ. Καραμπά) από ακτομηχανικούς για να προταθούν λύσεις και έχουν δρομολογηθεί ενέργειες για την χρηματοδότησή του. Λόγω της πολυπλοκότητας του έργου, η εξέλιξή του έχει παρουσιάσει στα χρόνια που προηγήθηκαν αρκετά «πίσω μπρος», αλλά πήρε σημαντική ώθηση την τελευταία πενταετία όταν εξασφαλίστηκε και η χρηματοδότησή του αλλά και η ιδανική μελέτη. Η οποία μελέτη προβλέπει την κατασκευή τοιχίων μέσα στον βυθό για να μειώνουν την ανάκλαση του κυματισμού και να εξαλείφουν την υποσκαφή. Το έργο έχει προϋπολογισμό 2,3 εκ. ευρώ και χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις