Το Ινστιτούτο Μαρανγκόνι συμμετέχει με ψηφιακά πάνελ στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο
Η Ιταλική Ακαδημία Μόδας, Ινστιτούτο Μαρανγκόνι στοχεύει να δημιουργήσει μία εμπειρία ψηφιακής εμβύθισης για τους συμμετέχοντες στην online Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο
Η Ιταλική Ακαδημία Μόδας, Ινστιτούτο Μαρανγκόνι στοχεύει να δημιουργήσει μία εμπειρία ψηφιακής εμβύθισης για τους συμμετέχοντες στην online Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο.
Νέες μόδες και τεχνολογίες
Στις 25 Φεβρουαρίου διοργανώνει συζητήσεις μέσω Zoom με θέματα «Social Media & Fashion Brands. Να είστε ή να μην είστε social το 2021;» και «Μόδα και Τάσεις 2021. Ποιες είναι οι Τάσεις στη Μόδα που δεν πρέπει να χάσετε τους επόμενους μήνες;».
Στις 26 Φεβρουαρίου οι συμμετέχοντες μπορούν να παρακολουθήσουν τις συζητήσεις με θέματα «Ποια είναι η δημιουργική διαδικασία των συλλογών των 10 Καλύτερων Σχεδιαστών του 2020 του Ινστιτούτου Μαρανγκόνι;» και «Η νέα κανονικότητα στη Μόδα. Ποια είναι η επίδραση των Ψηφιακών Επιδείξεων Μόδας στα brands και στον κόσμο;», σύμφωνα με το ΑΠΕ – ΜΠΕ.
Το Ινστιτούτο Μαρανγκόνι έχει έδρα στο Μιλάνο και παραρτήματα σε Φλωρεντία, Μαϊάμι, Λονδίνο, Σιγκαπούρη, Παρίσι, Σαγκάη, Σεντσέν και Μουμπάι.
Η Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο διοργανώνεται από τις 23 Φεβρουαρίου έως την 1η Μαρτίου ψηφιακά από το Ιταλικό Επιμελητήριο Μόδας και έχει στόχο να αποδείξει ότι ο κλάδος καταφέρνει να προσαρμόζεται και να εναρμονίζεται με τις μορφές επικοινωνίας της εποχής.
Στο επίκεντρο της διοργάνωσης είναι θέματα όπως η βιωσιμότητα, η εκπαίδευση και η υποστήριξη αναδυόμενων brand, η αφήγηση και η ψηφιοποίηση, όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Ιταλικού Επιμελητηρίου Μόδας, Κάρλο Καπάζα.
- Megasports: Πρώτος ο Ολυμπιακός
- Τσακωμοί, Κάμερα, Πάμε: To «The Jerry Springer Show» έστρωσε τον δρόμο για την trash τηλεόραση
- ΠΑΟΚ: 2-0 με γκολ των Τσάλοβ και Ζίβκοβιτς – Έχασε πέναλτι ο Ουάρντα
- LIVE: ΑΕΚ – Λεβαδειακός
- Ισραήλ: Η Χαποέλ Μπέιτ Σεάν έδιωξε τερματοφύλακα επειδή είχε αγωνιστεί με την Εθνική Παλαιστίνης
- H τεχνητή νοημοσύνη εμφανίζει σημεία άνοιας, λένε οι νευρολόγοι