Η BMW Σειρά 7 προπονείται… επί το ηλεκτρικότερο
O φωτογραφικός φακός συνέλαβε τις πρώτες λήψεις της νέας υπό εξέλιξη Σειράς 7 η οποία θα περιλαμβάνει στις τάξεις της μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση, μεταξύ πολλών άλλων.
- ΣΥΡΙΖΑ: Το πρώτο debate υποψηφίων προέδρων – Κάλεσμα συμμετοχής από την Κουμουνδούρου – Στο ίδιο κάδρο αποστάτες – διαπλοκή
- Αναζητείται από την ΕΛ.ΑΣ. η Ειρήνη μετά την μήνυση ατόμου που «φωτογράφισε» ως πατέρα των παιδιών της
- Πότε θα καταβληθεί το έκτακτο επίδομα Χριστουγέννων και τα ποσά που θα λάβουν οι δικαιούχοι
- Ισόβια και επιπλέον κάθειρξη 15 ετών στους δολοφόνους της 41χρονης εγκύου
Φωτογραφίες: Automedia
Η ναυαρχίδα της βαυαρικής φίρμας πρόκειται να αντικατασταθεί από το 2022, υποδεχόμενη την νέα, έβδομη κατά σειρά γενιά της η οποία, σύμφωνα με το αδιάψευστο τεκμήριο του φωτογραφικού φακού, θα περιλαμβάνει στις τάξεις της και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση.
Σύμφωνα με τις συστάσεις, η νέα έκδοση θα αξιοποιήσει την ηλεκτρική τεχνολογία eDrive πέμπτης γενιάς της BMW η οποία ήδη εφοδιάζει την BMW iX3.
Στην συγκεκριμένη υλοποίηση, το ηλεκτρικό μοτέρ, το σύστημα μετάδοσης και τα απαιτούμενα ηλεκτρονικά που είναι υπεύθυνα για τη διαχείρισή τους, ενσωματώνονται σε ενιαία μονάδα, συμβάλλοντας στην μείωση του όγκου που απαιτείται για την τοποθέτησή τους αλλά και των χρόνων παραγωγής.
Αν και προφανώς δεν έχουν γίνει γνωστά τα στοιχεία που αφορούν τις επιδόσεις του ηλεκτρικού συνόλου, με δεδομένο τον ανταγωνισμό, η προσφερόμενη αυτονομία θα πρέπει να φτάνει περί τα 500 χλμ. ενώ με βάση την ισχυρότερη διαμόρφωση της iX3 η ισχύς θα εξασφαλίζεται από την παρουσία δύο ηλεκτρικών μοτέρ που θα αποδίδουν έως και 540 ίππους.
Η συγκεκριμένη έκδοση δεν θα είναι φυσικά η μοναδική στην επόμενη γενιά της Σειράς 7 η οποία θα είναι διαθέσιμη με συνολικά τέσσερις διαφορετικές επιλογές κινητήριων συνόλων. Εκτός από την ηλεκτρική έκδοση, θα υπάρξουν πετρελαιοκίνητες και βενζινοκίνητες εκδόσεις σε συνδυασμό με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 Volt καθώς και μια plug-in υβριδική έκδοση.
Αφετηρία της νέας Σειράς 7 θα αποτελέσει μια μετεξέλιξη της πλατφόρμας CLAR όπου θα βασίζονται όλες οι εκδόσεις της νέας Σειράς 7 ανεξαρτήτως κινητήριου συνόλου.
Εκτός από την προσθήκη μιας αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης στις επιλογές της, οι συγκεκριμένες εικόνες αποτελούν και το πρώτο δείγμα γραφής της αισθητικής της νέας Σειράς 7. Ακολουθώντας μια αντίθετη κατεύθυνση από τις πρόσφατες συνήθειες της BMW, τα χαρακτηριστικά νεφρά δείχνουν να έχουν μικρότερο μέγεθος σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της. Μια προσεκτική παρατήρηση στην όψη της αποκαλύπτει ότι ο σχεδιασμός των φωτιστικών σωμάτων παραπέμπει σε αυτά του πρόσφατου ηλεκτροκίνητου SUV iX.
Στο πίσω τμήμα οι αλλαγές δείχνουν λιγότερο δραστικές, τουλάχιστον προς το παρόν, με το ελαφρώς αυξημένο ύψος της θύρας αποσκευών και τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα να ξεχωρίζουν.
Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της, σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, η νέα Σειρά 7 θα επωφεληθεί από την ψηφιακή τεχνολογία που προορίζεται και για το Χ8. Aυτή μεταφράζεται στην παρουσία ενός δίδυμου από οθόνες 12,3 ιντσών για τις ενδείξεις του ψηφιακού πίνακα οργάνων και τις λειτουργίες του infotainment που θα συμβαδίζουν με τις πλέον σύγχρονες απαιτήσεις σε επίπεδο υποβοήθησης, άνεσης, χρηστικότητας και τεχνητής νοημοσύνης.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της BMW, η νέα Σειρά 7 αναμένεται να παρουσιαστεί από το 2022.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις