Διάσημη ρήση της Diana Vreeland το μήνυμα της νέας καμπάνιας του Michael Kors
Έχοντας ως σύνθημα τη διάσημη ρήση της Diana Vreeland της αείμνηστης συντάκτριας του Vogue "το μάτι πρέπει να ταξιδεύει" η καμπάνια επικεντρώνεται σε εκείνα τα στοιχεία του ταξιδιού -περιπέτεια, εξερεύνηση και μια νέα προοπτική– που βιώνει κάποιος ακόμη κι αν δεν φεύγει μακριά από το σπίτι του.
- Κίνα: Αυτοκίνητο έπεσε επάνω σε πλήθος έξω από δημοτικό σχολείο – Τουλάχιστον 10 τραυματίες
- Θα «σπάσει» η Ελλάδα το καλούπι του δεξιού λαϊκισμού στην ΕΕ;
- Tη Georgia O’ Keeffe δεν την ένοιαζε που είχε 58 χρόνια διαφορά με τον Juan Hamilton
- Το ΠΑΣΟΚ πολιορκεί το κέντρο που «χάνει» η ΝΔ και τη βαφτίζει «γαλάζιο ΣΥΡΙΖΑ»
Η Μπέλα Χαντίντ είναι το κεντρικό πρόσωπο του Michael Kors και της νέας εαρινής καμπάνιας του.
Τη Μπέλα Χαντίντ πλαισιώνουν οι Μαγιόβα Νίκολας, Χίτζουνγκ Παρκ και Σαλόμον Ντίαζ, οι οποίοι περιπλανιούνται στη Νέα Υόρκη σε μία ταινία μικρού μήκους του διάσημου σκηνοθέτη μουσικών βίντεο Μάτι Πίκοκ και ποζάρουν στον φακό του φωτογράφου της αμερικανικής μητρόπολης, Τζέισον Κιμ.
Έχοντας ως σύνθημα τη διάσημη ρήση της Νταϊάνα Βρίλαντ, της αείμνηστης συντάκτριας του Vogue «το μάτι πρέπει να ταξιδεύει» η καμπάνια επικεντρώνεται σε εκείνα τα στοιχεία του ταξιδιού -περιπέτεια, εξερεύνηση και μια νέα προοπτική– που βιώνει κάποιος ακόμη κι αν δεν φεύγει μακριά από το σπίτι του.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Στο βίντεο, η ονειροπόληση της Μπέλα Χαντίντ τη μεταφέρει σε εμβληματικά αξιοθέατα του Μανχάταν, όπως το εστιατόριο Empire Diner, το Αμερικανικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας, το Σέντραλ Παρκ και το λιμάνι της Νέας Υόρκης. Το styling της καμπάνιας επιμελήθηκε ο Λόου Ρόουτς.
«Όπως είπε η Νταϊάνα, «το μάτι πρέπει να ταξιδεύει» και σε αυτές τις περιόδους που ενδέχεται να μην είμαστε σε θέση να βρεθούμε σε νέους προορισμούς, πρέπει να βρούμε άλλους τρόπους για να αλλάξουμε παραστάσεις και να φανταστούμε διαφορετικές δυνατότητες» είπε σύμφωνα με το ΑΠΕ ο αμερικανός σχεδιαστής, ιδρυτής του brand, Michael Kors.
«Είτε κοιτάζουμε πίσω παλιές φωτογραφίες, ή διαβάζουμε ένα ταξιδιωτικό βιβλίο ή επισκεπτόμαστε μέρη στην πόλη ή τη γειτονιά μας, όλοι χρειαζόμαστε αυτή τη στιγμιαία απόδραση για να αποσυμπιεστούμε και να πάρουμε έμπνευση» πρόσθεσε.
Η παγκόσμια καμπάνια θα ξεκινήσει αυτόν τον μήνα, με τις έντυπες διαφημίσεις να προβάλλονται σε επιλεγμένα ανοιξιάτικα τεύχη περιοδικών.
Οι εικόνες θα εμφανίζονται επίσης σε ψηφιακά καταστήματα, καθώς και σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και σε αφίσες σε εξωτερικούς χώρους.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις