Διάσημη ρήση της Diana Vreeland το μήνυμα της νέας καμπάνιας του Michael Kors
Έχοντας ως σύνθημα τη διάσημη ρήση της Diana Vreeland της αείμνηστης συντάκτριας του Vogue "το μάτι πρέπει να ταξιδεύει" η καμπάνια επικεντρώνεται σε εκείνα τα στοιχεία του ταξιδιού -περιπέτεια, εξερεύνηση και μια νέα προοπτική– που βιώνει κάποιος ακόμη κι αν δεν φεύγει μακριά από το σπίτι του.
Η Μπέλα Χαντίντ είναι το κεντρικό πρόσωπο του Michael Kors και της νέας εαρινής καμπάνιας του.
Τη Μπέλα Χαντίντ πλαισιώνουν οι Μαγιόβα Νίκολας, Χίτζουνγκ Παρκ και Σαλόμον Ντίαζ, οι οποίοι περιπλανιούνται στη Νέα Υόρκη σε μία ταινία μικρού μήκους του διάσημου σκηνοθέτη μουσικών βίντεο Μάτι Πίκοκ και ποζάρουν στον φακό του φωτογράφου της αμερικανικής μητρόπολης, Τζέισον Κιμ.
Έχοντας ως σύνθημα τη διάσημη ρήση της Νταϊάνα Βρίλαντ, της αείμνηστης συντάκτριας του Vogue «το μάτι πρέπει να ταξιδεύει» η καμπάνια επικεντρώνεται σε εκείνα τα στοιχεία του ταξιδιού -περιπέτεια, εξερεύνηση και μια νέα προοπτική– που βιώνει κάποιος ακόμη κι αν δεν φεύγει μακριά από το σπίτι του.
Στο βίντεο, η ονειροπόληση της Μπέλα Χαντίντ τη μεταφέρει σε εμβληματικά αξιοθέατα του Μανχάταν, όπως το εστιατόριο Empire Diner, το Αμερικανικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας, το Σέντραλ Παρκ και το λιμάνι της Νέας Υόρκης. Το styling της καμπάνιας επιμελήθηκε ο Λόου Ρόουτς.
«Όπως είπε η Νταϊάνα, «το μάτι πρέπει να ταξιδεύει» και σε αυτές τις περιόδους που ενδέχεται να μην είμαστε σε θέση να βρεθούμε σε νέους προορισμούς, πρέπει να βρούμε άλλους τρόπους για να αλλάξουμε παραστάσεις και να φανταστούμε διαφορετικές δυνατότητες» είπε σύμφωνα με το ΑΠΕ ο αμερικανός σχεδιαστής, ιδρυτής του brand, Michael Kors.
«Είτε κοιτάζουμε πίσω παλιές φωτογραφίες, ή διαβάζουμε ένα ταξιδιωτικό βιβλίο ή επισκεπτόμαστε μέρη στην πόλη ή τη γειτονιά μας, όλοι χρειαζόμαστε αυτή τη στιγμιαία απόδραση για να αποσυμπιεστούμε και να πάρουμε έμπνευση» πρόσθεσε.
Η παγκόσμια καμπάνια θα ξεκινήσει αυτόν τον μήνα, με τις έντυπες διαφημίσεις να προβάλλονται σε επιλεγμένα ανοιξιάτικα τεύχη περιοδικών.
Οι εικόνες θα εμφανίζονται επίσης σε ψηφιακά καταστήματα, καθώς και σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και σε αφίσες σε εξωτερικούς χώρους.
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
- Διαγραφή Σαμαρά: Κάνει ζυμώσεις για κόμμα – Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
- Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Ο Φουκώ διαβάζει Χέγκελ
- Βατικανό: Μπορείτε να περιηγηθείτε ψηφιακά στη Βασιλική του Αγίου Πέτρου χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη